eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GarwolinŚwiadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Garwolinie ul. Mazowiecka 26



Ogłoszenie z dnia 2022-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Garwolinie ul. Mazowiecka 26

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Garwoliński - Starostwo Powiatowe w Garwolinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711586685

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 26

1.5.2.) Miejscowość: Garwolin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 25 684 25 60

1.5.8.) Numer faksu: 25 684 30 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@garwolin-starostwo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.garwolin-starostwo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-garwolin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Garwolinie ul. Mazowiecka 26

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-814bbbc7-4eaf-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00010284

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000416/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Garwolinie ul. Mazowiecka 26.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286492/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INW 272.74.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 344170,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia polega na m.in.:
a) sprzątaniu pomieszczeń biurowych, klatek schodowych, pomieszczeń socjalnych, archiwów, magazynów, mycie i dezynfekcję pomieszczeń sanitarnych, segregację sprzątniętych śmieci.
b) sprzątanie terenu wokół budynku tj. zamiatanie, opróżnianie koszów na śmieci.
c) odkażanie i mycie aparatów telefonicznych w budynku.
d) mycie okien i fasady szklanej budynku (łącznie z tablicami szklanymi i tabliczkami urzędowymi) wg harmonogramu:
-I mycie – kwiecień/maj 2022 r najpóźniej do 31.05.2022r.
-II mycie – wrzesień/październik 2022r najpóźniej do 31.10.2022r.
Technikę, środki do mycia i czyszczenia dostosować do istniejących okien oraz konstrukcji; przy usłudze mycia okien czyszczeniu podlega również stolarka okienna oraz parapety zewnętrzne.
Mycie okien i fasady powinno się odbywać metodą alpinistyczną ze względu na wysokość budynku oraz konstrukcję okien.
Mycie i konserwację elewacji zewnętrznej (fasada) budynku należy wykonać zgodnie z wytycznymi producenta materiałów, z których wykonana jest powierzchnia podlegająca usłudze (napisy znajdujące się na szklanej tafli oraz herb powiatu)
e) pranie wykładzin dywanowych i mebli tapicerowanych.
f) sprzątanie tarasu znajdującego się na trzecim piętrze.
g) bieżące sprzątanie powierzchni zewnętrznych wokół budynku starostwa, tj. chodników wraz z dojściami, miejsc parkingowych wraz z dojazdami, zamiatanie, zbieranie i zmywanie nieczystości stałych i innych zanieczyszczeń, np. błota, zeschłych liści.
h) bieżące sprzątanie po remontach, awariach i przeprowadzkach, sprzątanie po kataklizmach.
i) zakres zadania obejmuje również koszt środków czystości i artykułów higieniczno-sanitarnych.
Szczegółowy zakres prac i częstotliwość ich wykonywania znajduje się w załączniku nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297738,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 419999,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 302612,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): CLAR SYSTEM S.A.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Clar Serwis Sp. z o.o., Solcom-Bayard sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781027841

7.3.3) Ulica: ul. Janickiego 20B,

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-542

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Lanua Contractor Sp. z o.o., Lanua Inwestments Poland Sp. z o.o., Lanua Services Sp. z o.o., Adecco Poland Sp. z o.o., Job Impulse Polska Sp. z o.o., Adecco Consulting Sp. z o.o. - Usługi sprzątania - część prac wykonywanych codziennie i okresowo.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 302612,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.