eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DębicaUSŁUGA ZAPEWNIENIA POSIŁKÓW DLA PODOPIECZNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W DĘBICY



Ogłoszenie z dnia 2025-01-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA ZAPEWNIENIA POSIŁKÓW DLA PODOPIECZNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W DĘBICY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dębicy

1.3.) Oddział zamawiającego: MOPS w Dębicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850019168

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Akademicka 12

1.5.2.) Miejscowość: Dębica

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 681-35-90, 14 681-35-91

1.5.8.) Numer faksu: 14 670 -50-06, 14 681-35-90, 14 681-35-91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mops-debica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops-debica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5ead36b6-78e9-4d2b-935d-d258a738e98d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA ZAPEWNIENIA POSIŁKÓW DLA PODOPIECZNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W DĘBICY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ead36b6-78e9-4d2b-935d-d258a738e98d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00010407

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032557/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługa zapewnienia posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dębicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622304

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPS.DO-271/7/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 196666,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cz. I: przygotowanie i wydawanie gorących, jednodaniowych posiłków podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dębicy w siedzibie Wykonawcy:
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przygotowania
i wydawania gorących, jednodaniowych posiłków dla ok. 35 osób dorosłych, podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dębicy w ilości 1 posiłek dla 1 osoby w oparciu o przykładowy jadłospis wskazany w niniejszym SWZ w całym okresie trwania umowy.
2) Podana powyżej liczba osób jest liczbą szacunkową i w czasie obowiązywania umowy może ulec zmianie. Nie stanowi to zatem ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie może być podstawą do roszczeń z tytułu odmowy zrealizowania zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia liczby osób objętych dożywianiem. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do zapłaty wyłącznie za faktycznie wydane posiłki. W takim przypadku ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę pozostaną bez zmian. Zmniejszenie zapotrzebowania może wynosić maksymalnie 50 % wartości umowy.
3) Liczba posiłków, które przygotuje i wyda Wykonawca jest uzależniona od wydanej decyzji administracyjnej przez tut. organ. Dzienna liczba wydawanych posiłków będzie określana w zależności od potrzeb.
4) Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym lub restauracyjnym przeznaczonym na działalność zgodną z przedmiotem zamówienia na terenie Miasta Dębica. Lokal wraz z zapleczem musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu lokalu i jego wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U z 2023 r. poz.1448 t.j.).
5) Wydawanie posiłków odbywać się będzie począwszy od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 2 stycznia 2025 roku do dnia 31 grudnia 2025 roku, od poniedziałku do piątku w godz. od 13:00 do 14:30 z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt.
6) Jeden gorący posiłek składa się: z zupy lub drugiego dania.


Wymagane minimalne parametry jednej porcji posiłku:
- zupa z wkładką mięsną– min. 400 ml/os., dodatkowo do zupy pieczywo;
- drugie danie, w tym:
- ziemniaki (lub ryż, lub knedle, lub kasza) – 150 g/os.
- mięsa (np. devolay, gulasz) – 150 g/os.
lub pierogi – 10 szt./os.
- surówka lub jarzyny gotowane – 150 g/os.

7) Wykonawca zobowiązany będzie do:
a. przygotowania i wydawania gorących, jednodaniowych posiłków dla ok. 35 osób dorosłych, podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dębicy w ilości 1 posiłek dla 1 osoby w oparciu o przykładowy jadłospis wskazany w niniejszym SWZ w całym okresie trwania umowy;
b. przygotowania posiłków porcjowanych, oddzielnie dla każdej osoby;
c. przygotowania posiłków w kuchni spełniającej wymogi sanitarne oraz zapewnienia odpowiednich warunków lokalowych (miejsca siedzące przy stole), umożliwiających spożycie posiłku w tym samym czasie dla minimum 10 osób;
d. przygotowywania posiłków w sposób zróżnicowany (posiłek każdego dnia jest inny) z pełnowartościowych, świeżych i nieprzeterminowanych produktów o właściwej temperaturze do spożycia, zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia i muszą one odpowiadać: jakościowo, ilościowo, wagowo i pod względem kaloryczności przykładowemu jadłospisowi przez cały okres realizacji zamówienia;
e. podawania posiłków przy wykorzystaniu własnych naczyń, sztućców, talerzy, kubków/szklanek, serwetek (wielokrotnego użytku lub jednorazowych – Zamawiający nie dopuszcza jednorazowych sztućców i naczyń styropianowych lub plastikowych, dopuszcza naczynia i sztućce jednorazowe biodegradowalne, przyjazne dla środowiska) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz rekomendacjami odpowiednich służb np.: podczas pandemii. Podawanie posiłków powinno odbywać się w sposób estetyczny. W przypadku wykorzystania jednorazowych naczyń, muszą one spełniać obowiązujące normy prawne;
f. zapewnienia posiłków przez 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku), wyłączając soboty, niedziele i święta;
g. ponoszenia odpowiedzialności za zgodność jakości wydawanych posiłków z obowiązującymi w kraju normami Instytutu Żywności i Żywienia;
h. przestrzegania zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego oraz właściwych ministerstw na czas pandemii w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia;
i. cena całkowita jednego posiłku ma uwzględniać wszystkie koszty wykonania zamówienia jakie ponosi Zamawiający;
j. w przypadku wykonania i wydania przez Wykonawcę mniejszej ilości posiłków z powodu mniejszej liczby uprawnionych osób, Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia;
k. przygotowania posiłków w zakładzie posiadającym wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej;
l. przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP lub równoważnymi;
m. za dokumentację z zakresu dobrej praktyki higienicznej i elementy HACCP lub równoważne dostosowane do warunków cateringowych odpowiada Wykonawca;
n. posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej, tj. nie mniej niż 100 000 zł przez cały okres trwania umowy;
o. w przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń uniemożliwiających przygotowanie i wydanie posiłków Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt zapewnić posiłki, o nie gorszej jakości, z innych źródeł;
p. w przypadku zmiany miejsca przygotowania posiłków Wykonawca będzie zobowiązany powiadomić pisemnie Zamawiającego i przedłożyć decyzję inspektora sanitarnego, dotyczącą nowego lokalu;
q. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec osób trzecich, za szkody powstałe w związku z realizacją umowy, w szczególności spowodowane zatruciami pokarmowymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 163333,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cz. II: przygotowanie i dostawa gorących, jednodaniowych posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dębicy:
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przygotowania i dostawy pod wskazany adres gorących, jednodaniowych posiłków dla ok. 9 osób dorosłych, podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dębicy w ilości 1 posiłek dla 1 osoby. Posiłki powinny być dostarczane w stanie gotowym do spożycia, zgodnie z przykładowym jadłospisem wskazanym w niniejszym SWZ w całym okresie trwania umowy.
2) Posiłki dostarczane będą do placówek na terenie gminy Miasta Dębica, tj.:
a. Środowiskowy Dom Samopomocy w Dębicy, ul. Mościckiego 26, 39-200 Dębica;
b. Dom Dziennego Pobytu „Dom Seniora”, ul. Rzeszowska 15, 39-200 Dębica;
c. Dom Dzienny „Senior+”, ul. Mościckiego 26, 39-200 Dębica;
d. Dział Usług, ul. Rzeszowska 15, 39-200 Dębica.
3) Podana powyżej liczba osób jest liczbą szacunkową i w czasie obowiązywania umowy może ulec zmianie. Nie stanowi to zatem ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie może być podstawą do roszczeń z tytułu zrealizowanych dostaw lub być podstawą odmowy zrealizowania zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia (jednak nie mniej niż 50%) lub zwiększenia liczby osób objętych dożywianiem. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do zapłaty wyłącznie za faktycznie wydane posiłki.
4) Dostarczanie posiłków odbywać się będzie począwszy od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 2 stycznia 2025 roku do dnia 31 grudnia 2025 roku, od poniedziałku do piątku, wyłączając dni wolne od pracy Zamawiającego i świąteczne między godziną 11:00 a 13:00.
5) Jeden gorący posiłek składa się: z zupy lub drugiego dania.

Wymagane minimalne parametry jednej porcji posiłku:
- zupa z wkładką mięsną – min. 400 ml/os., dodatkowo do zupy pieczywo;
- drugie danie, w tym:
- ziemniaki (lub ryż, lub knedle, lub kasza) – 150 g/os.
- mięsa (np. devolay, gulasz) – 150 g/os.
lub pierogi – 10 szt./os.
- surówka lub jarzyny gotowane – 150 g/os.

Temperatura dostarczanych posiłków powinna wynosić:
- zupy min. 75°C
- mięsa min. 70°C
- ziemniaki min. 70°C

6) Zamówienie będzie realizowane według następujących zasad:
a. Przygotowanie gorących, jednodaniowych posiłków dla ok. 9 osób dorosłych, podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dębicy w ilości 1 posiłek dla 1 osoby, dostarczane pod wskazany adres, tj.
- Środowiskowy Dom Samopomocy w Dębicy, ul. Mościckiego 26, 39-200 Dębica;
- Dom Dziennego Pobytu „Dom Seniora”, ul. Rzeszowska 15, 39-200 Dębica;
- Dom Dzienny „Senior+”, ul. Mościckiego 26, 39-200 Dębica;
- Dział Usług, ul. Rzeszowska 15, 39-200 Dębica.
i wydawania ich w oparciu o przykładowy jadłospis wskazany w niniejszym SWZ w całym okresie trwania umowy;
b. Faktyczna ilość posiłków, które przygotuje i dostarczy Wykonawca w okresie obowiązywania niniejszej umowy wynikać będzie z wydanej decyzji administracyjnej przez tut. Organ;
c. Zamawiający zobowiązuje się zgłaszać telefonicznie Wykonawcy każdego dnia do godz. 9:00 liczbę osób, którym należy przygotować posiłek. Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę wykorzystanych posiłków;
d. przygotowania posiłków porcjowanych, oddzielnie dla każdej osoby. Zupa dostarczana w termosach;
e. przygotowywania posiłków w sposób zróżnicowany (posiłek każdego dnia jest inny) z pełnowartościowych, świeżych i nieprzeterminowanych produktów o właściwej temperaturze do spożycia, zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia i muszą one odpowiadać: jakościowo, ilościowo, wagowo i pod względem kaloryczności przykładowemu jadłospisowi przez cały okres realizacji zamówienia;
f. podawania posiłków przy wykorzystaniu własnych naczyń, sztućców, talerzy, kubków/szklanek, serwetek (wielokrotnego użytku lub jednorazowych – Zamawiający nie dopuszcza jednorazowych sztućców i naczyń styropianowych lub plastikowych, dopuszcza naczynia i sztućce jednorazowe biodegradowalne, przyjazne dla środowiska) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz rekomendacjami odpowiednich służb np.: podczas pandemii. Podawanie posiłków powinno odbywać się w sposób estetyczny. W przypadku wykorzystania jednorazowych naczyń, muszą one spełniać obowiązujące normy prawne;
g. zapewnienia posiłków przez 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku), wyłączając dni wolne od pracy Zamawiającego;
h. przygotowywania i dostarczania posiłków w terminach i godzinach ustalonych przez Zamawiającego (w godzinach od 11:00 do 13:00), transportem zapewnionym przez Wykonawcę, przy zachowaniu odpowiednich warunków higieniczno - sanitarnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. z 2023 r., poz. 1448 ze zm.), gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Przechowywania próbek wykonanych posiłków do celów sanitarno-epidemiologicznych, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;
i. ponoszenia odpowiedzialności za zgodność jakości dostarczanych posiłków z obowiązującymi w kraju normami Instytutu Żywności i Żywienia;
j. zapewnienia transportu posiłków, zgodnie z zasadami sanitarno – epidemiologicznymi przy wykorzystaniu termosów i innych naczyń niezbędnych do tego zamówienia;
k. dostarczania w formie papierowej lub e-mail Zamawiającemu tygodniowych lub miesięcznych jadłospisów zawierających dzień, opis posiłków i ich gramaturę nie później niż na dwa dni przed rozpoczęciem kolejnego tygodnia lub miesiąca;
l. odbioru termosów, naczyń, jednorazowych zużytych pojemników i pozostałości (resztek) posiłków;
m. posprzątania miejsca wydawania posiłków, m. in.: zebranie naczyń, wyczyszczenie stolików, pozamiatanie, wymycie podłogi;
n. przestrzegania zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego oraz właściwych ministerstw na czas pandemii w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia;
o. cena całkowita jednego posiłku ma uwzględniać wszystkie koszty wykonania zamówienia jakie ponosi Zamawiający (cena za 1 posiłek + transport);
p. w przypadku wykonania i dostarczenia przez Wykonawcę mniejszej ilości posiłków z powodu mniejszej liczby uprawnionych osób, Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia;
q. Wykonawca przygotuje posiłki w zakładzie posiadającym wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej i dostarczy je w stanie gotowym do spożycia, własnym środkiem transportu i na własny koszt;
r. Środek transportu musi być zgłoszony do właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub zarejestrowany i zatwierdzony przez ten organ;
s. Wykonawca zobowiązany jest do przewożenia posiłków w termosach z wkładami ze stali nierdzewnej;
t. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów kuchennych najpóźniej następnego dnia do godz. 8:00;
u. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP lub równoważnymi;
v. Za dokumentację z zakresu dobrej praktyki higienicznej i elementy HACCP lub równoważne dostosowane do warunków cateringowych odpowiada Wykonawca;
w. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej, tj. nie mniej niż 100 000,00 zł przez cały okres trwania umowy;
x. w przypadku zmiany miejsca przygotowania posiłków lub środka transportu Wykonawca będzie zobowiązany powiadomić pisemnie Zamawiającego i przedłożyć decyzję inspektora sanitarnego, dotyczącą nowego lokalu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 33333,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132211,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132211,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132211,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Catering Staf Bogusław Filipek w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8721030544

7.3.3) Ulica: Metalowców

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132211,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33727,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33727,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33727,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Catering Staf Bogusław Filipek w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8721030544

7.3.3) Ulica: Metalowców

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33727,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.