Ogłoszenie z dnia 2022-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00313065/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA MIĘSA I WĘDLIN DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONINIE W ROKU 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W KONINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311099035
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Południowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632433814
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@dps.konin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dpskonin.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
dpskonin.bip.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
POMOC SPOŁECZNA
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA MIĘSA I WĘDLIN DO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KONINIE W ROKU 20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b42e96be-5a9d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00010696
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00310704/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa mięsa i wędlin do DPS Konin w roku 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313065/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 9/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 163204,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi: dostawa mięsa i wędlin w 2022 roku do Domu Pomocy Społecznej w Koninie. Kody CPV 15110000-2, 15131130-5.
2. Wielkość (ilość, asortyment) dostaw poszczególnych partii towarów objętych umową określana będzie każdorazowo przez Odbiorcę w formie odrębnego zamówienia.
3. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego telefonicznie na jeden dzień roboczy przed dniem dostawy. Dostawy powinny być zrealizowane do godziny 11.00, do siedziby Zamawiającego. Koszty dostawy ponosi dostawca. Każda partia towarów musi posiadać Handlowy Dokument Identyfikacyjny (HDI).
4. Ilość i asortyment zamówienia na 2022 rok przedstawia załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131130-5 - Wędliny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163204,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171333,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163204,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSHURT ARKADIUSZ FILMUT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 311513552
7.3.3) Ulica: SPÓŁDZIELCÓW 20
7.3.4) Miejscowość: KONIN
7.3.5) Kod pocztowy: 62-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TRANSHURT" FIRMA TRANSPORTOWO-USŁUGOWO-HANDLOWA FILMUT ARKADIUSZ
jakie przetargi wygrała firma
"TRANSHURT" FIRMA TRANSPORTOWO-USŁUGOWO-HANDLOWA FILMUT ARKADIUSZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163204,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania systemowego do pracy w chmurze dla 5 szkół kształcenia zawodowego w Koninie
- PRACE REMONTOWE I ADAPTACYJNE DOTYCZĄCE UTWORZENIA SPECJALISTYCZNYCH PRACOWNI W RAMACH PROJEKTU "TRANSFORMACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO PRZYSZŁOŚCIĄ KONINA"
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z jej dystrybucją do obiektów ANS w Koninie
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Dostawy bonów towarowych w formie papierowej
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych prokuratur okręgu konińskiego wraz z myciem okien, w okresie 12 miesięcy tj. od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 w Oleśnicy w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli w 2025 roku
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH W ROKU 2025 NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 45 W GDAŃSKU
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego nr 1 w Niepołomicach
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej w Wolborzu
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Wolborzu
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.