Ogłoszenie z dnia 2023-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00501665/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa samodzielnej kancelarii leśniczego w L-ctwie Rudnica wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na dz.o nr ewid. 243/11,gm.Cedynia, obr. Stara Rudnica-IV postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Mieszkowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539195
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Moryńska 1
1.5.2.) Miejscowość: Mieszkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-505
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 43 12 645
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mieszkowice@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mieszkowice.szczecin.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
mieszkowice.szczecin.lasy.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa samodzielnej kancelarii leśniczego w L-ctwie Rudnica wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na dz.o nr ewid. 243/11,gm.Cedynia, obr. Stara Rudnica-IV postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7cc2a90-708d-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00010709
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00171888/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa samodzielnej kancelarii leśniczego w leśnictwie Rudnica wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na działce o nr ewid. 243/11, gmina Cedynia, obręb Stara Rudnica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00501665
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.18.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 425846,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku biurowego (samodzielnej kancelarii leśniczego) w leśnictwie Rudnica wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na działce o nr ewid. 243/11; gmina: Cedynia, obręb: Stara Rudnica wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
Zamawiający wymaga, aby budowa budynku kancelarii realizowana była w technologii drewnianej z wykorzystaniem prefabrykowanych gotowych elementów oraz montażu na placu budowy tych elementów (modułów) ściennych, dachowych, stropowych.
Zakres opracowania obejmuje rozwiązania funkcjonalno – użytkowe zaprojektowanego budynku biurowego – pojedynczej kancelarii leśnictwa na potrzeby administracyjne i obsługi interesantów. Obręb Stara Rudnica , działka nr 243/11.
Program użytkowy zaprojektowanego budynku obejmuje: wiatrołap, poczekalnię, wc, pomieszczenia zaplecza socjalnego, pomieszczenie biurowe i gospodarcze. Obiekt przystosowano do korzystania dla osób niepełnosprawnych.
Budynek zaprojektowano w technologii szkieletowej drewnianej.
Zaprojektowano do wykonania w budynku następujące instalacje:
- wodna, z projektowanego przyłącza;
- ciepła woda użytkowa z elektrycznych podgrzewaczy;
- kanalizacyjna – do projektowanego zbiornika bezodpływowego;
- elektryczna - grzejniki panelowe i podłogowe (maty grzejne);
- elektryczna gniazd wtykowych i oświetlenia – zasilania z projektowanego przyłącza;
- SWWiM – czujniki ruchu;
- przyłącze telekomunikacyjne
- odgromowa;
Ukształtowanie terenu wraz z utwardzeniem (zjazd z drogi, miejsca postojowe, plac manewrowy, dojścia do budynku) i ogrodzenie terenu.
Szczegółowy zakres opracowania przedmiotu zamówienia:
1. Projekt architektoniczno – budowlany, branża: opracowanie wielobranżowe;
2. Projekt techniczny - projekt zagospodarowania terenu, branża: opracowanie wielobranżowe;
3. Projekt wykonawczy – projekt zagospodarowania terenu, branża: opracowanie wielobranżowe;
4. Przedmiar robót .
5. Specyfikacja Techniczna Warunków i Odbioru Robót
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy
z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022, poz. 1710):
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Stosownie do treści art. 222 ust. 4 PZP, Zamawiający zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie przeznaczonej
na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w wysokości 523 790,85 zł (brutto).
W niniejszym postępowaniu wpłynęły 2 oferty, które przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
Oferta nr 1: Usługi Remontowo Budowlane Roman Dębicki ul. Słoneczna 4,
66-450 Jenin.
Oferta nr 2: Handel Usługi Ogólnobudowlane "DUO", Grzegorz Walkiewicz,
ul. Mieszka 1 42, 74-505 Mieszkowice.
Oferta nr 1 opiewa na kwotę 710 000,00 zł brutto.
Oferta nr 2 opiewa na kwotę 615 000,00 zł brutto.
Cena ofert w/w Wykonawców przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do wysokości ceny jaką zaoferował w/w Wykonawca.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 650000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 710000,00 PLN
INNE PRZETARGI MIESZKOWICE
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Mieszkowice w roku 2024 - V postępowanie
- Przeprowadzenie audytów w zakresie cyberbezpieczeństwa, opracowanie, wdrożenie, przegląd i aktualizacja dokumentacji SZBI w Gminie Mieszkowice w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Mieszkowice
więcej: przetargi MIESZKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja terenu zabytkowego cmentarza w m. Juliopol gmina Młodzieszyn
- Renowacja zabytkowych krzyży, kapliczek i cmentarza z I wojny światowej na terenie gminy Sosnówka
- "Przeprowadzenie prac zabezpieczających budynek dworu rodziny Kochanowskich"
- "Remont jednostek zewnętrznych klimatyzacji w budynku głównym i budynkach odpraw autobusów" - DPG Hrebenne.
- Remont kościoła w Obszy
- Remont kościoła w Zamchu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.