eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi W³odawa¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów medycznych



Og³oszenie z dnia 2021-02-25


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00010802 z dnia 2021-02-25

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów medycznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej we W³odawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197664

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Pi³sudskiego 64

1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³odawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 797 704 880

1.5.8.) Numer faksu: 825724170

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzoz.wlodawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spzoz.wlodawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów medycznych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5a218809-775e-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00010802

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-02-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000133/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 Odbiór i utylizacja odpadów medycznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://spzozwlodawa.bip.lubelskie.pl/index.php?id=65

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym sk³adanie ofert, dokumentów podmiotowych i przedmiotowych, o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/spzoz-Wlodawa/skrytka

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP).Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: przetargi@spzoz.wlodawa.plDokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email przetargi@spzoz.wlodawa.pl.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Za³±cznik nr 1 do SWZ Klauzula Informacyjna RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Za³±cznik nr 1 do SWZ Klauzula Informacyjna RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ASZ.382.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 225000 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów medycznych w ilo¶ci 30 Mg na rok3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:1) Us³uga sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych o kodach 18 01 01, 18 01 02*, 18 01 03*, 18 01 04, 18 01 09 oraz odpadu o kodzie 15 01 10*, z terenu Szpitala w ilo¶ci ok. 30 Mg na rok2) Zamówienie realizowane bêdzie poprzez odbiór odpadów z terenu szpitala, odpowiednim ¶rodkiem transportu Wykonawcy, z zachowaniem przepisów obowi±zuj±cych przy transporcie towarów niebezpiecznych.3) Na czas obowi±zywania umowy Wykonawca u¿yczy 3 pojemniki o pojemno¶ci 600 l.4) Odbiór odpadów odbywa siê na zasadzie wymiany pojemników.5) Obowi±zek za³adunku odpadów medycznych z magazynu Zamawiaj±cego do ¶rodka transportu le¿y po stronie Wykonawcy.6) Ka¿dy odbiór musi byæ potwierdzony „Kart± przekazania odpadu” zgodnie z ustaw± z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2020 poz. 797 z pó¼n. zm.) w elektronicznym systemie ewidencji odpadów Bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami7) Odbiór odpadów bêdzie prowadzony z zachowaniem zgodnego z prawem czasu przechowywania odpadów tj. nie rzadziej ni¿ co72 godziny.8) Transport odpadów medycznych bêdzie odbywaæ siê pojazdami przystosowanymi do transportu odpadów niebezpiecznych, spe³niaj±cymi wymagania zgodnie z ustaw± z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych.9) Odpady medyczne bêd± unieszkodliwiane w instalacjach spe³niaj±cych wymagania najlepszej dostêpnej techniki i technologii poprzez termiczne przekszta³canie w spalarniach odpadów niebezpiecznych, zgodnie z art. 95 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, posiadaj±cych wszelkie wymagane prawem pozwolenia i decyzje dopuszczaj±ce instalacjê do eksploatacji.10) Instalacja Wykonawcy musi posiadaæ wolne moce przerobowe umo¿liwiaj±ce unieszkodliwienie odpadów odbieranych od Zamawiaj±cego, w ca³ym okresie obowi±zywania umowy. 11) Wykonawca zobowi±zuje siê do zapewnienia ci±g³o¶ci odbioru w okresie trwania umowy i gwarantuje wykonanie us³ug zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90524000-6 - Us³ugi w zakresie odpadów medycznych

90524400-0 - Us³ugi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: odleg³o¶æ (odleg³o¶æ od miejsca wytworzenia odpadów do miejsca unieszkodliwienia odpadów) [O

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e ¿e posiada uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów zgodnie z Ustaw± z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony ¶rodowiska (tj.: (Dz.U. 2020 poz. 1219 ze zm.);oraz ustaw± z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach (Dz.U. 2020 poz. 797 z pó¼n. zm.);2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³nienia tego warunku.3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dotycz±cy do¶wiadczenia wykonawcy / osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia / wykszta³cenia wykonawcy / kwalifikacji zawodowych wykonawcy / potencja³u technicznego wykonawcy:Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:- dysponuje instalacj± posiadaj±c± wolne moce przerobowe umo¿liwiaj±c± unieszkodliwienie odpadów odbieranych od Zamawiaj±cego, w ca³ym okresie obowi±zywania umowy.- dysponuje co najmniej jednym ¶rodkiem transportu przystosowanym do przewozu odpadów niebezpiecznych, spe³niaj±cym wymagania zawarte w ustawie z dnia 19 sierpnia 2011r o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz.U. z 2020 poz. 154 z pó¼n. zm.);

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Zezwolenie do prowadzenia dzia³alno¶ci w zakresie gospodarki odpadami, tj. zbieranie, transport i unieszkodliwienie lub odpowiednio odzysk (gdy dozwolony) o rodzajach (kodach) wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia, wydane przez w³a¶ciwy organ wydaj±cy zezwolenia na prowadzenie dzia³alno¶ci zgodnie z ustawa z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach (t.j.: Dz.U. z 2019r poz. 701 ze zm)2) Wykaz ¶rodków transportu wg wzoru okre¶lonego w za³. 6 do SWZ 3) O¶wiadczenie, ¿e instalacja w której bêd± unieszkodliwiane odpady medyczne posiada wolne moce przerobowe wg wzoru okre¶lonego w za³. 6A do SWZ4) Dokumenty, o których mowa powy¿ej w Rozdz. VI cz. A ust. 2, sk³adaj± ³±cznie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia lub te¿ z osobna ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

5. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:1) Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej wskazany w ust. 1 pkt 1 jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane;2) warunek udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, zostanie spe³niony, je¿eli: nie dotyczy.3) w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu wskazanych w ust. 1 pkt 3, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane;4) w przypadku, o którym mowa w pkt. 2 i 3 wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy, wg wzoru stanowi±cego za³. nr 5 do SWZ;5) wykonawcy s± zobowi±zani ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ z³o¿one wraz z ofert±.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i bêd± wprowadzane stosownym aneksem, z zastrze¿eniem ust. 5 zdanie ostatnie.2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany w umowie w nastêpuj±cych przypadkach:1) w przypadku zmiany danych stron,2) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, je¿eli zmiana ta bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê,3) w przypadku obni¿enia ceny na dany przedmiot umowy bez wzglêdu na przyczynê takiej zmiany.3. W przypadku zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy z przyczyn, o których mowa w ust. 2 pkt 3, ich dokonanie mo¿e nast±piæ nie wcze¶niej ni¿ z dniem wej¶cia w ¿ycie przepisów, z których wynikaj± w/w zmiany. Ka¿dorazowo przed wprowadzeniem tych zmian Wykonawca jest obowi±zany przedstawiæ Zamawiaj±cemu na pi¶mie wp³yw zmian stawek podatku VAT na koszty wykonania przez niego zamówienia oraz propozycjê nowych cen, potwierdzone powo³aniem siê na stosowne przepisy, z których wynikaj± w/w zmiany. Zmiany wynagrodzenia, o których mowa w niniejszym ust nastêpuj± po uzyskaniu akceptacji Wykonawcy w formie aneksu do umowy, z zastrze¿eniem zdania nastêpnego. Obni¿enie cen w zwi±zku z obni¿eniem stawki podatku VAT na produkty stanowi±ce przedmiot umowy nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-03-05 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami i o¶wiadczeniami nale¿y z³o¿yæ do dnia 05.03.2021 r. do godz. 10:00. 2. Ofertê nale¿y z³o¿yæ za pomoc± miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/spzoz-Wlodawa/skrytka

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-05 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-04-03

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

2021-02-25 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Us³ugi

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.