eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczUsługi związane ze stałą całodobową ochroną osób i mienia oraz monitoringiem i konserwacją systemów ochrony w Bydgoszczy, Kusowie i w Łysomicach, z uwzględnieniem podziału na części - 3 zadania



Ogłoszenie z dnia 2025-01-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi związane ze stałą całodobową ochroną osób i mienia oraz monitoringiem i konserwacją systemów ochrony w Bydgoszczy, Kusowie i w Łysomicach, z uwzględnieniem podziału na części – 3 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hetmańska 38

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-039

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/456714

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarowanie Zasobem Własności Rolnej Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi związane ze stałą całodobową ochroną osób i mienia oraz monitoringiem i konserwacją systemów ochrony w Bydgoszczy, Kusowie i w Łysomicach, z uwzględnieniem podziału na części – 3 zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f493b38f-0f40-4546-9e99-a6911a5a99c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00011019

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00104026/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Usługi związane ze stałą całodobową ochroną osób i mienia oraz monitoringiem i konserwacją systemów ochrony w Bydgoszczy, Kusowie i w Łysomicach, z uwzględnieniem podziału na części – 3 zadania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00607304

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BYD.WO.260.17.2024.MB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 332517,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1
Usługi związane ze stałą całodobową ochroną mienia i osób, zabezpieczeniem, monitoringiem wraz z konserwacją systemów ochrony budynku administracyjno-handlowego przy ulicy Hetmańskiej 38 w Bydgoszczy wraz z podwórzem oraz pomieszczeniami garażowymi i gospodarczymi, obejmujące:
1. całodobową ochronę mienia i osób we wszystkie dni tygodnia w tym niedziele, święta oraz dni ustawowo wolne,
2. kontrolę i monitoring osób wchodzących i wychodzących z obiektu wraz z prowadzeniem książki wejść/wyjść,
3. wydawanie, przyjmowanie kluczy upoważnionym osobom oraz identyfikatorów osobom wchodzącym do budynku oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie,
4. otwieranie i zamykanie wydzielonych klatek schodowych oraz innych wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń,
5. minimum jednokrotną kontrolę w godzinach nocnych (od 22.00-6.00) zamknięcia i nienaruszenia zabezpieczeń lokali i pomieszczeń z wejściami zewnętrznymi (restauracja, garaże, samochody zaparkowane na parkingu wewnętrznym) przez dwuosobowy patrol (poza osobami pełniącymi służbę w obiekcie); obchód zewnętrzny musi być odnotowany w książce obchodów i patroli,
6. udzielanie interesantom podstawowych informacji jawnych w zakresie funkcjonowania firmy i najemców,
7. obsługę centrali telefonicznej w dni robocze w godzinach od 15.30 do 7.30 dnia następnego oraz całodobowo w soboty, niedziele i święta,
8. zapobieganie zakłóceniom porządku publicznego na terenie ochranianego obiektu oraz powiadamianie ZAMAWIAJĄCEGO o każdej zaistniałej sytuacji,
9. ochronę mienia przed atakami sabotażu, kradzieżą, zniszczeniem i dewastacją,
10. ochronę elektroniczną obiektu, związaną ze stałym monitoringiem sygnałów alarmowych telefonicznych, radiowych i wizualnych oraz podejmowanie interwencji przez grupę patrolową,
11. obsługę systemu monitoringu wizyjnego będącego własnością ZAMAWIAJĄCEGO
12. utrzymywanie systemu alarmowego i monitoringu w stanie poprawnego funkcjonowania, konserwacji i naprawie systemu ochrony wraz z oświetleniem zewnętrznym stanowiącym jego część (przeglądy raz na kwartał a także w przypadku awarii, które potwierdzane będą stosownymi protokołami)
13. powiadamianie ZAMAWIAJĄCEGO o czynach zabronionych, zaistniałych na terenie chronionego obiektu oraz zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia policji,
14. prowadzenie ewidencji pełnienia służby, w której odnotowuje się przebieg służby, zaistniałe zdarzenia, godziny rozpoczęcia i zakończenia służby przez każdego pracownika WYKONAWCY. Dokumentacja, o której mowa powyżej stanowi własność WYKONAWCY i udostępniana będzie nieodpłatnie (także do skopiowania) na każde pisemne żądanie ZAMAWIAJĄCEGO, w formie i z opisem umożliwiającym jej odczytanie przez ZAMAWIAJĄCEGO, w szczególności w sytuacjach, gdy stanowić ona będzie materiał dowodowy, jeżeli zachodzić będzie taka potrzeba,
15. udzielanie pomocy przy zwalczaniu ewentualnych zagrożeń (zwłaszcza pożaru, zalania) oraz pomocy przy ewakuacji ludzi lub mienia z ochranianego budynku,
16. przestrzeganie poleceń i zarządzeń wydanych przez ZAMAWIAJĄCEGO, które nie stoją w sprzeczności z wykonywanymi obowiązkami,
17. współpracę w zakresie wykonywanych zadań z policją i innymi służbami publicznymi,
18. w przypadku wprowadzenia stopni alarmowych wzmocnienie ochrony obiektu, poprzez zwiększenie ilości pracowników ochrony na portierni, a także współpracę z Zamawiającym we wzmożonej kontroli wjeżdżających pojazdów, wwożonych i wnoszonych przedmiotów oraz terenu na zewnątrz budynku i parkingach.

Charakterystyka budynku:
Budynek 9-kondygnacyjny (podpiwniczony) z wejściem głównym i awaryjnym w Bydgoszczy przy ul. Hetmańskiej 38:
- poszerzony parter z płaskim dachem,
- zamykane podwórze,
- zespół garażowy na podwórzu,
- pomieszczenie gospodarcze.

Zabezpieczenia:
- system alarmowy zbudowany w oparciu o centralę integra,
- zmierzchówki – sztuk 4,
- punkty świetlne – 6,
- mechanizm zamykania i otwierania bramy i drzwi wejściowych,
- Hybrydowy system monitoringu wizyjnego zbudowany w oparciu o jeden rejestrator IP do którego podłączony kaskadowo
jest rejestrator analogowy obsługujący kamery typu AHD
- Łączna liczba kamer w systemie: 25 szt.

Budynek wyposażony jest w system instalacji sygnalizacji pożaru SAP.
Urządzenie
- Centralka instalacji sygnalizacji pożaru POLON 4900;
- Czujka optyczna DOR-4046;
- Czujka optyczno-termiczna DOT-4046;
- Ręczny Ostrzegacz Pożaru ROP 4001M;
- Element kontrolno-sterujący EKS 4001;
- Sygnalizator akustyczny pętlowy SAL 4001;
- Sygnalizator akustyczno-optyczny SAK 7;
- Zasilacz pożarowy 3A;
- Zasilacz pożarowy 5A.
oraz posiada instalację oddymiania
Urządzenie: Centrala oddymiania RZN 4408-M;
- Napęd łańcuchowy KA 34/1000;
- Napęd drzwiowy 500N/500mm;
- Przycisk oddymiania z sygnalizacją zakłócenia;
- Przycisk przewietrzania podtynkowy.

INFORMACJE DODATKOWE
-Osoby sprawujące bezpośrednią ochronę fizyczną (patrol interwencyjny, portiernia – godz. od 7.30 do 15.30) jak również pracownicy nadzoru i dyspozytorni muszą być wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.
-Pracownicy techniczni muszą być wpisani na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego i posiadać wymagane prawem przeszkolenie.
-Wykonawca musi posiadać doświadczenie w świadczeniu usług ochrony.
-Wykonawca musi posiadać umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z ochroną osób i mienia.
-Wykonawca na własny koszt wyposaży osoby wykonujące bezpośrednią ochronę w jednolity mundur reprezentacyjny, właściwy dla miejsca pełnienia służby, potrzebny sprzęt specjalnego przeznaczenia oraz środki łączności.
-Pracownicy ochrony muszą posiadać umieszczony w widocznym miejscu identyfikator, zawierający imię i nazwisko pracownika ochrony oraz nazwę firmy zatrudniającej.
-Pracownicy ochrony pełniący służbę w chronionym obiekcie będą zobowiązani do zaznajomienia się z przepisami ppoż. obowiązującymi w ochranianym obiekcie i trybem postępowania w sytuacjach zagrożeń oraz procedurami regulującymi ruch osób w obiekcie Zamawiającego.
-Pracownicy ochrony: patrol interwencyjny, pracownik pełniący służbę w chronionym obiekcie muszą być wyposażeni w dopuszczalne środki przymusu bezpośredniego posiadające stosowne atesty oraz bezprzewodowe środki łączności, pozwalające na natychmiastowy kontakt z centrum dyspozycyjnym.
-Zryczałtowany koszty ewentualnych interwencji patrolu mobilnego musi być wliczony do wartości zamówienia.
-Wykonawca na terenie miasta Bydgoszczy musi posiadać minimum dwa, własne mobilne patrole zdolne do natychmiastowej interwencji na wezwanie pracownika ochrony lub wygenerowanie sygnału alarmowego,
-Wykonawca musi zabezpieczyć całodobowe monitorowanie wizyjne i radiowe obiektu (poza służbą wewnętrzną) w sposób umożliwiający w każdej chwili (najpóźniej w ciągu 15 min). przybycie patrolu interwencyjnego, uzbrojonego w środki przymusu bezpośredniego.
-Zadania ochrony będące przedmiotem zamówienia będą realizowane:
• portiernia: całodobowo przez jednego pracownika z zastrzeżeniem, że w dni robocze od godz. 7.30 do 15.30 przez osobę wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników ochrony,
• w godzinach nocnych (od 22.00-6.00) dodatkowo przez min. dwuosobowy patrol jednokrotny obchód budynku. Po dokonaniu obchodu w książce służby, znajdującej się na portierni, należy wpisać nr identyfikatora osoby dokonującej patrol oraz godzinę jego wykonania.
-Wykonawca i osoby realizujące zadania bezpośredniej ochrony fizycznej zobowiązani są do bezterminowego zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które mogą mieć wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego.
Wykonawca wskaże koordynatora do organizowania i kierowania osobami realizującymi na rzecz Zamawiającego usługi bezpośredniej ochrony osób i mienia, do którego będzie należało kontrolowanie osób wykonujących usługi ochrony oraz współpraca z przedstawicielem Zamawiającego w zakresie całokształtu działań związanych z wykonaniem umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 289135,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2
Usługi związane ze stałym całodobowym monitoringiem wraz z konserwacją systemów ochrony budynku biurowego oraz budynku archiwum przy ulicy Osiedlowej 11 w Kusowie, obejmujące:
1. całodobową ochronę elektroniczną obiektu, związaną ze stałym monitoringiem sygnałów alarmowych telefonicznych, radiowych oraz podejmowanie interwencji przez grupę patrolową,
2. utrzymywanie systemu, alarmowego i monitoringu systemu alarmowego w stanie poprawnego funkcjonowania, konserwacji i naprawie systemu ochrony wraz z oświetleniem zewnętrznym (przeglądy raz na kwartał a także w przypadku awarii, które potwierdzane będą stosownymi protokołami),
3. powiadamianie Zamawiającego o czynach zabronionych zaistniałych na terenie chronionego obiektu oraz zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia policji,
4. udzielanie pomocy przy zwalczaniu ewentualnych zagrożeń (zwłaszcza pożaru, zalania) oraz pomocy przy ewakuacji ludzi lub mienia z ochranianego budynku,
5. w przypadku wprowadzenia stopni alarmowych wzmocnienie ochrony obiektu, poprzez gotowość patrolu interwencyjnego do dodatkowych objazdów w liczbie ok. 2 na dobę,
6. współpracę w zakresie wykonywanych zadań z policją i innymi służbami publicznymi.

Charakterystyka budynku:
Budynek 3-kondygnacyjny (podpiwniczony) z wejściem głównym i awaryjnym oraz osobnym wejściem do archiwum w Kusowie przy ul. Osiedlowej 11:
- z płaskim dachem,
- pomieszczenie gospodarcze.

Zabezpieczenia:
Budynek biurowy
- centralka sygnalizacji włamania – 1 szt.
- czujki wewnętrzne – 9 szt.
- szyfratory i sygnalizatory – 4 szt.,
- inne urządzenia (kamery, piloty) – 4 szt.,
Budynek archiwum
- czujki wewnętrzne – 21 szt.
- szyfratory i sygnalizatory – 2 szt.,
- inne urządzenia (kamery, piloty) – 1 szt.,

Zabezpieczenia p. poż.:
- centralka sygnalizacji pożaru (POLON-4100)
- czujki dymu i ciepła (DUT-6046)
- czujki dymu (DUR-4046)
- ręczne ostrzegacze pożaru (ROP-4001M)
- sygnalizator optyczno-akustyczny (SA-K7N)

- Osoby sprawujące bezpośrednią ochronę fizyczną (patrol interwencyjny) oraz pracownicy nadzoru i dyspozytorni muszą być wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.
- Pracownicy techniczni muszą być wpisani na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego i posiadać wymagane prawem przeszkolenie.
- Wykonawca musi posiadać doświadczenie w świadczeniu usług ochrony.
- Wykonawca musi posiadać umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z ochroną osób i mienia.
- Wykonawca na własny koszt wyposaży osoby wykonujące bezpośrednią ochronę w jednolity mundur reprezentacyjny, właściwy dla miejsca pełnienia służby, potrzebny sprzęt specjalnego przeznaczenia oraz środki łączności.
- Pracownicy ochrony muszą posiadać umieszczony w widocznym miejscu identyfikator, zawierający imię i nazwisko pracownika ochrony oraz nazwę firmy zatrudniającej.
- Pracownicy ochrony, stanowiący patrol interwencyjny muszą być wyposażeni w dopuszczalne środki przymusu bezpośredniego posiadające stosowne atesty oraz bezprzewodowe środki łączności, pozwalające na natychmiastowy kontakt z centrum dyspozycyjnym.
- Zryczałtowany koszty ewentualnych interwencji patrolu mobilnego musi być wliczony do wartości zamówienia.
- Wykonawca musi posiadać minimum dwa, własne mobilne patrole zdolne do natychmiastowej (max. 15 min.) interwencji w przypadku wygenerowania sygnału alarmowego.
- Wykonawca musi zabezpieczyć całodobowe monitorowanie radiowe obiektu w sposób umożliwiający w każdej chwili - najpóźniej w ciągu 15 min. przybycie patrolu interwencyjnego, uzbrojonego w środki przymusu bezpośredniego.
- Wykonawca i osoby realizujące zadania bezpośredniej ochrony fizycznej zobowiązani są do bezterminowego zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które mogą mieć wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego.
- Wykonawca wskaże koordynatora do organizowania i kierowania osobami realizującymi na rzecz Zamawiającego usługi bezpośredniej ochrony osób i mienia, do którego będzie należało kontrolowanie osób wykonujących usługi ochrony oraz współpraca z przedstawicielem Zamawiającego w zakresie całokształtu działań związanych z wykonaniem umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 12291,21 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3
Usługi związane ze stałym całodobowym monitoringiem wraz z konserwacją systemów ochrony nieruchomości położonej w Łysomicach przy ul. Toruńskiej 10”, obejmujące:
1. całodobową ochronę elektroniczną obiektu, związaną ze stałym monitoringiem sygnałów alarmowych oraz podejmowanie interwencji przez grupę patrolową, w tym:
a) wideo weryfikację zdarzeń z systemu alarmowego,
b) wideo patrole według harmonogramu:
• w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, w godz. od 15.30 do 7.30 co 2 h,
• w soboty, niedziele i święta całodobowo co 2 h
c) reakcję Grupy Interwencyjnej w przypadku wykrycia nieprawidłowości podczas wideo patrolu
d) Wykonawca zobowiązany jest, na żądanie Zamawiającego, bezpłatnie przekazać zapis z monitoringu.
2. utrzymywanie systemu alarmowego i monitoringu w stanie poprawnego funkcjonowania, konserwacji i naprawie systemu ochrony wraz z oświetleniem zewnętrznym (przeglądy raz na kwartał a także w przypadku awarii, które potwierdzane będą stosownymi protokołami),
3. prowadzenie ewidencji pełnienia służby, w której odnotowuje się przebieg służby, zaistniałe zdarzenia, godziny rozpoczęcia i zakończenia służby przez każdego pracownika Wykonawcy. Dokumentacja, o której mowa powyżej stanowić będzie własność Wykonawcy i udostępniana będzie nieodpłatnie (także do skopiowania) na każde pisemne żądanie Zamawiającego, w formie i z opisem umożliwiającym jej odczytanie przez Zamawiającego, w szczególności w sytuacjach, gdy stanowić ona będzie materiał dowodowy, jeżeli zachodzić będzie taka potrzeba
4. powiadamianie Zamawiającego o czynach zabronionych zaistniałych na terenie chronionego obiektu oraz zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia policji,
5. udzielanie pomocy przy zwalczaniu ewentualnych zagrożeń (zwłaszcza pożaru, zalania) oraz pomocy przy ewakuacji ludzi lub mienia z ochranianego budynku,
6. w przypadku wprowadzenia stopni alarmowych wzmocnienie ochrony obiektu, poprzez wykonywanie wideo patroli co 1 h; w przypadku wprowadzenia stopnia Delta na ternie objętym umową, minimum jednokrotne wysyłanie patrolu interwencyjnego, a po jego wykonaniu, przesłanie raportu mailowego,
7. współpracę w zakresie wykonywanych zadań z policją i innymi służbami publicznymi

Charakterystyka budynku:
Budynek administracyjny zlokalizowany jest w Łysomicach przy ul. Toruńskiej 10 (gm. Łysomice), nr działki gruntowej 135/9, obręb Łysomice. Rok budowy ok. 1910 r.
Bryła obiektu składa z części 2-kondygnacyjnej częściowo podpiwniczonej. W budynku znajdują się pomieszczenia biurowe, dwie piwnice, korytarze i pomieszczenia sanitarne. Garaże znajdują się w odległości około 100 m od budynku. Budynek zlokalizowany w ogólnodostępnym zespole parkowym.

Zabezpieczenia:
- centrala alarmowa z modułem GSM/GPRS – 1 szt.
- Pilot 4 - przyciskowy – 2 szt.
- sygnalizator zewnętrzny – 1 szt.
- czujka magnetyczna metalowa – 3 szt.
- rejestrator – 1 szt.
- HIKVISION Kamera IP – 7 szt.
- HIKVISION Kamera IP z regulowanym obiektywem – 1 szt.

- Osoby sprawujące bezpośrednią ochronę fizyczną (patrol interwencyjny) oraz pracownicy nadzoru i dyspozytorni muszą być wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.
- Pracownicy techniczni muszą być wpisani na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego i posiadać wymagane prawem przeszkolenie.
- Wykonawca musi posiadać doświadczenie w świadczeniu usług ochrony.
- Wykonawca musi posiadać umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z ochroną osób i mienia.
- Wykonawca na własny koszt wyposaży osoby wykonujące bezpośrednią ochronę w jednolity mundur reprezentacyjny, właściwy dla miejsca pełnienia służby, potrzebny sprzęt specjalnego przeznaczenia oraz środki łączności.
- Pracownicy ochrony muszą posiadać umieszczony w widocznym miejscu identyfikator, zawierający imię i nazwisko pracownika ochrony oraz nazwę firmy zatrudniającej.
- Pracownicy ochrony, stanowiący patrol interwencyjny muszą być wyposażeni w dopuszczalne środki przymusu bezpośredniego posiadające stosowne atesty oraz bezprzewodowe środki łączności, pozwalające na natychmiastowy kontakt z centrum dyspozycyjnym,
- Zryczałtowany koszty ewentualnych interwencji patrolu mobilnego musi być wliczony do wartości zamówienia.
- Wykonawca musi posiadać minimum dwa, własne mobilne patrole zdolne do natychmiastowej (max. 15 min.) interwencji w przypadku wygenerowania sygnału alarmowego.
- Wykonawca musi zabezpieczyć całodobowe monitorowanie wizyjne i radiowe obiektu w sposób umożliwiający w każdej chwili - najpóźniej w ciągu 15 min. przybycie patrolu interwencyjnego, uzbrojonego w środki przymusu bezpośredniego.
- Wykonawca zapewni aplikację mobilną i dostęp przez stronę internetową (dostęp do obrazu z kamer CCTV, raporty z wideo patroli, raporty z alarmów).
- Wykonawca i osoby realizujące zadania bezpośredniej ochrony fizycznej zobowiązani są do bezterminowego zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które mogą mieć wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego.
- Wykonawca wskaże koordynatora do organizowania i kierowania osobami realizującymi na rzecz Zamawiającego usługi bezpośredniej ochrony osób i mienia, do którego będzie należało kontrolowanie osób wykonujących usługi ochrony oraz współpraca z przedstawicielem Zamawiającego w zakresie całokształtu działań związanych z wykonaniem umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 31091,34 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 333600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369959,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 333600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Ochrony Osób i Mienia JAG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 967-123-29-37

7.3.3) Ulica: K. Gotowskiego 6

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-030

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 333600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Ochrony P.U.H. "VOTUM" L. Bączkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 554-100-78-84

7.3.3) Ulica: Nowa 21

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-119

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28782 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28782 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Taurus Ochrona Group Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Grupa Taurus Ochrona Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 897-267-27-12

7.3.3) Ulica: Lubicka 53

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28782 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Zamawiający informuje, że w Sekcji IV w pozycji "wartość części" podana jest wartość netto poszczególnych zadań,ustalona przed wszczęciem postępowania a w poz. 4.3.1 szacunkowa wartość netto tego etapu zamówienia.

2. Zamawiający informuje, że w odniesieniu do zadania nr 2 w pozycji: liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt wpisana liczba dotyczy oferty odrzuconej z uwagi na fakt, iż Wykonawca nie złożył w wyznaczonym terminie wyjaśnień nt. zaoferowanej ceny - oferta tego Wykonawcy została odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 8 w zw. z art. 224
ust 6 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.