eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceUruchomienie i bieżąca obsługa szaletu przy Pl. Inwalidów Wojennych



Ogłoszenie z dnia 2024-01-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Uruchomienie i bieżąca obsługa szaletu przy Pl. Inwalidów Wojennych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/2385530

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e0d253c0-9432-11ee-ba3b-4e891c384685

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Uruchomienie i bieżąca obsługa szaletu przy Pl. Inwalidów Wojennych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0d253c0-9432-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00011120

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028677/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.19 Uruchomienie i bieżąca obsługa szaletu przy Pl. Inwalidów Wojennych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539198

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach nakłada na gminę obowiązek zapewnienia mieszkańcom dostępu do szaletów publicznych. Z uwagi na fakt, iż miasto Gliwice jest w posiadaniu jedynie siedmiu własnych szaletów, które biorąc pod uwagę wielkość miasta nie są w stanie zaspokoić potrzeb mieszkańców konieczne jest zawarcie umowy na obsługę jeszcze jednego szaletu w ścisłym centrum miasta - przy Placu Inwalidów Wojennych. Szalet w tym miejscu jest niezbędny z uwagi na fakt, iż znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie Rynku, na którym odbywają się imprezy masowe, głównej ulicy miasta Zwycięstwa oraz obiektów zabytkowych licznie odwiedzanych przez turystów. Ponieważ w tym rejonie miasto nie posiada własnego szaletu istnieje konieczność skorzystania z szaletu stanowiącego własność firmy Remondis Gliwice Sp. z o.o.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.56.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 99024,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na uruchomieniu i bieżącej obsłudze szaletu przy Placu Inwalidów Wojennych w Gliwicach.

1. Wykonawca z dniem 1.01.2024 r. uruchomi oraz zapewni bieżącą obsługę szaletu przy Placu Inwalidów Wojennych w Gliwicach.
2. Wykonawca będzie na bieżąco utrzymywał w czystości szalet oraz teren w promieniu 3 m znajdujący się wokół szaletu.
3. Wykonawca przeprowadzi modernizację obiektu w taki sposób aby wyeliminować konieczność zatrudniania osób do jego obsługi. Poprawi jego stan techniczny oraz standard.
4. Wykonawca zaopatrzy szalet w środki czystości takie jak: mydło, papier toaletowy
i inne środki czystości przeznaczone do mycia sanitariatów oraz ich dezynfekcji,
jak również w pojemniki na odpady sanitarne. Umieści również na drzwiach wejściowych do szaletu informację o godzinach jego otwarcia oraz poda numer telefonu do Centrum Ratownictwa Gliwic pod którym można będzie zgłosić interwencję.
5. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzania bieżących napraw i konserwacji urządzeń, wymiany żarówek oraz okresowego odświeżenia i odmalowywania ścian – według potrzeb, a w przypadku zniszczenia urządzeń sanitarnych do ich wymiany na nowe.
6. Wykonawca opłacał będzie regularnie rachunki za wodę i energię, zatrudni obsługę oraz dokonywał będzie systematycznego przeglądu sprawności i czystości szaletu, a wszelkie usterki usuwał na bieżąco.
7. Wykonawca zapewni następujące godziny otwarcia szaletu: w miesiącach od listopada do kwietnia od godz. 8.00 do godz. 20.00, a w pozostałych miesiącach w godzinach od 8.00 do godz. 22.00 siedem dni w tygodniu (w tym również w dni ustawowo wolne).
8. W przypadku gdy szalet będzie nieczynny, lecz Wykonawca poinformuje wcześniej Zamawiającego o tym fakcie z wynagrodzenia Wykonawcy zostanie potrącona kwota w wysokości…… zł. Za każdy dzień w którym usługa nie będzie realizowana. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego, że szalet był nieczynny, a Wykonawca nie poinformował go wcześniej o tym fakcie, z jego miesięcznego wynagrodzenia oprócz równowartości w/w kwoty zostanie dodatkowo potrącona kwota 500 zł, która stanowić będzie karę umowną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS GLIWICE Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312211431

7.3.3) Ulica: Kaszubska 2

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.