Ogłoszenie z dnia 2024-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Uruchomienie i bieżąca obsługa szaletu przy Pl. Inwalidów Wojennych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/2385530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e0d253c0-9432-11ee-ba3b-4e891c3846851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Uruchomienie i bieżąca obsługa szaletu przy Pl. Inwalidów Wojennych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0d253c0-9432-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00011120
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028677/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.19 Uruchomienie i bieżąca obsługa szaletu przy Pl. Inwalidów Wojennych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539198
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach nakłada na gminę obowiązek zapewnienia mieszkańcom dostępu do szaletów publicznych. Z uwagi na fakt, iż miasto Gliwice jest w posiadaniu jedynie siedmiu własnych szaletów, które biorąc pod uwagę wielkość miasta nie są w stanie zaspokoić potrzeb mieszkańców konieczne jest zawarcie umowy na obsługę jeszcze jednego szaletu w ścisłym centrum miasta - przy Placu Inwalidów Wojennych. Szalet w tym miejscu jest niezbędny z uwagi na fakt, iż znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie Rynku, na którym odbywają się imprezy masowe, głównej ulicy miasta Zwycięstwa oraz obiektów zabytkowych licznie odwiedzanych przez turystów. Ponieważ w tym rejonie miasto nie posiada własnego szaletu istnieje konieczność skorzystania z szaletu stanowiącego własność firmy Remondis Gliwice Sp. z o.o.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.56.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 99024,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na uruchomieniu i bieżącej obsłudze szaletu przy Placu Inwalidów Wojennych w Gliwicach.
1. Wykonawca z dniem 1.01.2024 r. uruchomi oraz zapewni bieżącą obsługę szaletu przy Placu Inwalidów Wojennych w Gliwicach.
2. Wykonawca będzie na bieżąco utrzymywał w czystości szalet oraz teren w promieniu 3 m znajdujący się wokół szaletu.
3. Wykonawca przeprowadzi modernizację obiektu w taki sposób aby wyeliminować konieczność zatrudniania osób do jego obsługi. Poprawi jego stan techniczny oraz standard.
4. Wykonawca zaopatrzy szalet w środki czystości takie jak: mydło, papier toaletowy
i inne środki czystości przeznaczone do mycia sanitariatów oraz ich dezynfekcji,
jak również w pojemniki na odpady sanitarne. Umieści również na drzwiach wejściowych do szaletu informację o godzinach jego otwarcia oraz poda numer telefonu do Centrum Ratownictwa Gliwic pod którym można będzie zgłosić interwencję.
5. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzania bieżących napraw i konserwacji urządzeń, wymiany żarówek oraz okresowego odświeżenia i odmalowywania ścian – według potrzeb, a w przypadku zniszczenia urządzeń sanitarnych do ich wymiany na nowe.
6. Wykonawca opłacał będzie regularnie rachunki za wodę i energię, zatrudni obsługę oraz dokonywał będzie systematycznego przeglądu sprawności i czystości szaletu, a wszelkie usterki usuwał na bieżąco.
7. Wykonawca zapewni następujące godziny otwarcia szaletu: w miesiącach od listopada do kwietnia od godz. 8.00 do godz. 20.00, a w pozostałych miesiącach w godzinach od 8.00 do godz. 22.00 siedem dni w tygodniu (w tym również w dni ustawowo wolne).
8. W przypadku gdy szalet będzie nieczynny, lecz Wykonawca poinformuje wcześniej Zamawiającego o tym fakcie z wynagrodzenia Wykonawcy zostanie potrącona kwota w wysokości…… zł. Za każdy dzień w którym usługa nie będzie realizowana. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego, że szalet był nieczynny, a Wykonawca nie poinformował go wcześniej o tym fakcie, z jego miesięcznego wynagrodzenia oprócz równowartości w/w kwoty zostanie dodatkowo potrącona kwota 500 zł, która stanowić będzie karę umowną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS GLIWICE Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312211431
7.3.3) Ulica: Kaszubska 2
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 11 w Gliwicach.
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 powstałych w procesie przetworzenia odpadów wielkogabarytowych, z instalacji odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego
- [4WOG-1200.2712.105.2024] Usługa wynajmu stoków narciarskich wraz z karnetami dziennymi w sezonie 2025 dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG, w podziale na 6 części.
- Utworzenie kompleksu nowych pracowni i warsztatów do nauki zawodu wraz z zapleczem w Zespole Szkół Im. M. Konopnickiej w Pyskowicach w ramach projektu: "Nowoczesne laboratoria zawodu
- Usługa ochrony mienia w Gliwicach przy ul. Łużyckiej 16
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie sportowo-rekreacyjnym Kryta Pływalnia GARWOLANKA w Garwolinie przy ul. Olimpijskiej 2
- Utrzymanie właściwego stanu higieniczno-sanitarnego toalet publicznych zlokalizowanych w Ogrodzie Krasińskich oraz w Parku Gustawa Orlicz-Dreszera
- Sprzątanie nieruchomości komunalnych i terenów miejskich przy wspólnotach mieszkaniowych na terenie miasta Szczytno, administrowanych przez ZGK w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Kompleksowe utrzymanie czystości i higieny w obiekcie Krytej Pływalni w Kole
- Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiektach sportowo-rekreacyjnych Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mińsku Mazowieckim sp. z o.o. w roku 2025
- "Świadczenie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Zamawiającego w Bytomiu przy, ul. Piłkarskiej 8"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.