Ogłoszenie z dnia 2025-01-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00578539/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w
Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001548
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 50
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-287
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@ue.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uekat.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego wKatowicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebfd9224-c78c-403b-8bec-df354b619e36
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00011155
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00558120/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00578539
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP/033/01037/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2037,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie sukcesywnych usług cateringowych dla uczestników studiów podyplomowych organizowanych na terenie obiektu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Filia w Rybniku położonego w Rybniku przy ul. Rudzkiej 13c.
2. Przez świadczenie sukcesywnych usług cateringowych zamawiający rozumie usługę przygotowywania posiłków i napojów oraz ich dowóz/dostarczenie i podanie w terminach i ilościach każdorazowo wskazanych przez zamawiającego w zleceniu, z wykorzystaniem przez wykonawcę własnych urządzeń, sprzętu, naczyń, produktów. Wykonawca dostarczy i rozłoży posiłki w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
3. Wykonawca musi zapewnić wyposażenie odpowiednio dostosowane do podawania gorących napojów tj. woda do przygotowania herbaty, kawy powinna być podawana w warnikach. W przypadku zgłoszenia braków wody w warnikach lub w dzbankach wykonawca zapewnia uzupełnienie ich w ciągu 20 minut od zgłoszenia telefonicznego przez zamawiającego.
4. W sytuacji zgłoszenia zapotrzebowania przez zamawiającego, wykonawca zapewnia stoły bufetowe pokryte czarnym materiałem typu stretch (nakładki elastyczne).
5. Świadczenie usług cateringowych w ramach organizowanych przez zamawiającego wydarzeń będzie odbywało się sukcesywnie, w oparciu o odrębne zlecenia zamawiającego przesłane w formie elektronicznej.
6. Każde zlecenie będzie obejmować usługi cateringowe dla minimum 11 osób i nie więcej niż 17 osób, co będzie każdorazowo określał zamawiający.
7. Zamawiający udostępni pomieszczenia, w których będą odbywać się wydarzenia w terminie uzgodnionym z wykonawcą, jednak minimalnie 2 godziny przed rozpoczęciem wydarzenia. Zamawiający zapewni również dostęp do mediów tj. do prądu i wody.
8. Do obowiązków wykonawcy należy również odbiór naczyń i sprzętu po zakończeniu usługi cateringowej – w tym samym dniu po godz. 17.00.
9. Podane przez zamawiającego w Formularzu nr 1 do SWZ ( Formularz oferty) ilości zestawów cateringowych służą jedynie do oceny i porównania ofert i oparte są na wielkościach szacowanych. Faktyczne ilości zestawów cateringowych będą wynikały z bieżących, rzeczywistych potrzeb zamawiającego.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis sposobu wykonania zamówienia oraz obowiązki wykonawcy określają:
10.1. Projektowane postanowienia umowy zwane dalej „PPU” stanowiące Formularz nr 3 do SWZ.
10.2. Opis przedmiotu zamówienia zwany dalej: „OPZ” stanowiący Formularz
nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1815 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1815 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1815 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dom Przyjęć Energil Marek Zwinka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 601532081
7.3.3) Ulica: Gliwicka 72
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1815,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania sukcesywnych usług cateringowych w terminie 2 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania maksymalnej kwoty, zamówienia o której mowa w § 6 ust. 2 umowy, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi pierwsze.
2. Zamawiający przewiduje realizację usług cateringowych 2 dni w tygodniu od soboty do niedzieli; bufet kawowy w godzinach 8.45 - 12.30 oraz obiad o godzinie 12.00. Wykonawca gwarantuje dostarczenie i rozłożenie zestawów na co najmniej 15 minut przed wyznaczoną w zleceniu godziną rozpoczęcia wydarzenia.
3. W wyjątkowych przypadkach godziny wydarzeń mogą być wydłużone, o czym zamawiający powiadomi wykonawcę najpóźniej na dzień przed wydarzeniem.
4. Orientacyjne terminy planowanych wydarzeń (zjazdów uczestników studiów podyplomowych) podczas których będą realizowane usługi cateringowe zostały opisane w Formularzu nr 4 do SWZ.
5. Usługi cateringowe będą wykonywane na terenie obiektu zamawiającego zlokalizowanego w Rybniku przy ul. Rudzkiej 13c.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Imielin 325/1, 325/2, 346, Górki 418, 420/1, 420/2, Murcki 712/1, 713/1, Janów 101/1
- Zakup wraz z montażem silników z gwarancją 24 miesięczną do samochodów służbowych ze stanu śląskiej Policji
- Remont 9 szt. bębnów nienapędowych do przenośników taśmowych prod. PIOMA OE1250x1600 i OE658x1400 dla PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Modernizacja nawierzchni części alejki głównej w ROD im. Tadeusza Kościuszki stanowiącej łącznik pomiędzy ulicami Barbary, Kilińskiego, Zajączka
- Usługa wynajmu mikrobusów osobowych wraz z kierowcą w celu przewozu osób dla potrzeb Uczelni - wyjazdy krajowe
- Obsługa prawna dla 32 jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiego Policji.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych na eventach i zjazdach programów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (w większości poza budynkiem Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- Zapewnienie usług cateringowych ( 2 części).
- Usługi cateringowe na 2025 r. dla Przedszkola nr 445 w Warszawie.
- Usługa społeczna polegająca na świadczeniu kompleksowych usług wyżywienia w ramach programu Szkoły Letniej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Usługa cateringowa na potrzeby wydarzenia "Seminarium WMEiL" w dniu 13 czerwca 2025 r. w Przasnyszu dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.