Ogłoszenie z dnia 2025-01-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00635861/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa licencji oraz dodatkowych usług wdrożeniowych i powdrożeniowych dla platformy współpracy on-line pracowników i studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001548
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 50
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-287
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@ue.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uekat.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa licencji oraz dodatkowych usług wdrożeniowych i powdrożeniowych dla platformy współpracy on-line pracowników i studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73444ca0-5cee-4b38-a95e-843d19bfefec
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00011174
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00558120/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa subskrypcji Google Workspace
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00635861
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP/037/06028/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji dla Platformy Google Workspace for Education Fundamentals oraz usług wdrożeniowych i powdrożeniowych.
2. Zamawiający korzysta z Platformy Google Workspace for Education Fundamentals i wymaga dostarczenia licencji rozszerzających funkcjonalność Platformy oraz dodatkowych usług wdrożeniowych i powdrożeniowych dla wszystkich aktywnych pracowników (co najmniej 1500 kont) i studentów studiów stacjonarnych (co najmniej 6000 kont) przez okres co najmniej 36 miesięcy od daty dostarczenia licencji.
Uwaga:
Rozszerzenie licencji nie powinno w żaden sposób ograniczać możliwości tworzenia/utrzymania dodatkowych kont Platformy z podstawową funkcjonalnością Google Workspace for Education Fundamentals.
3. Wykonawca musi posiadać status partnera Firmy Google LLC w zakresie sprzedaży licencji Google Workspace for Education. Weryfikacja statusu wykonawcy nastąpi poprzez stronę www:
https://cloud.google.com/find-a-partner/?products=Google%20Workspace%20for%20Education
Uwaga:
Złożenie oferty przez wykonawcę, który nie posiada statusu partnera Firmy Google LLC w zakresie sprzedaży licencji Google Workspace for Education skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5) ustawy Pzp.
4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia danych do logowania, kodów aktywacyjnych lub innych danych, których nie dostarcza bezpośrednio producent oprogramowania, a które są niezbędne do jego użytkowania.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia licencji pochodzących z legalnego kanału dystrybucji akceptowanego przez Licencjodawcę.
6. Wykonawca udziela zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji oraz 36 miesięcznej rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia. Szczegółowy opis warunków gwarancji i warunków rękojmi zawarto w Formularzu nr 4 do SWZ.
7. Opis przedmiotu zamówienia oraz opis sposobu wykonania zamówienia oraz obowiązki wykonawcy określają:
7.1. Opis przedmiotu zamówienia zwany dalej: ,,OPZ’’ stanowiący Formularz nr 3 do SWZ.
7.2. Projektowane postanowienia umowy zwane dalej ,,PPU’’ stanowiące Formularz nr 4 do SWZ.
8. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty, której treść pozwoli zamawiającemu na zweryfikowanie oferty pod względem jej zgodności z treścią SWZ. Treść oferty wykonawcy musi odpowiadać treści SWZ.
9. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących złożonych w postępowaniu dokumentów lub oświadczeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72262000-9 - Usługi rozbudowy oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 296922,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297930,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 296922,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOCLOUD POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1182077700
7.3.3) Ulica: ul. Krzyżówki 13B lok. 27
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-193
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 296922,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia do 7 dni od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do dnia 31.12.2024 r.
2. Dostarczenie przedmiotu zamówienia nastąpi do siedziby zamawiającego znajdującego się w Katowicach przy ul. Bogucickiej 5 w Centrum Informatycznym Budynek CNTI pok. 7/19 lub drogą mailową na adres: dariusz.rajfura@uekat.pl. Osobą upoważnioną do odbioru przedmiotu zamówienia ze strony zamawiającego jest Dariusz Rajfura.
3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty dostawy.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Imielin 325/1, 325/2, 346, Górki 418, 420/1, 420/2, Murcki 712/1, 713/1, Janów 101/1
- Zakup wraz z montażem silników z gwarancją 24 miesięczną do samochodów służbowych ze stanu śląskiej Policji
- Remont 9 szt. bębnów nienapędowych do przenośników taśmowych prod. PIOMA OE1250x1600 i OE658x1400 dla PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Modernizacja nawierzchni części alejki głównej w ROD im. Tadeusza Kościuszki stanowiącej łącznik pomiędzy ulicami Barbary, Kilińskiego, Zajączka
- Usługa wynajmu mikrobusów osobowych wraz z kierowcą w celu przewozu osób dla potrzeb Uczelni - wyjazdy krajowe
- Obsługa prawna dla 32 jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiego Policji.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż systemu zdalnego odczytu zużycia wody wraz z wymianą istniejącego opomiarowania na przyłączach wodociągowych zlokalizowanych w miejscowościach na terenie gminy Filipów.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Słupia Konecka w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Zakup licencji na oprogramowanie antywirusowe i subskrypcji na urządzenie UTM w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Jakubów
- Dostawa systemu do znakowania i kontroli obiegu pościeli
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni elektromobilności BCU w pomoce dydaktyczne
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury serwerowej typu "blade", a także udzielenie gwarancji jakości i wsparcia technicznego na oferowane rozwiązanie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.