Ogłoszenie z dnia 2024-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00023293/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-10
- 2024/BZP 00244000/01 - Wynik z dnia 2024-03-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi tłumaczenia tekstów materiałów szkoleniowych oraz tłumaczeń ustnych w czasie szkoleń w ramach projektu DOBRE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Małopolska Szkoła Administracji Publicznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001519
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rakowicka 27
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-510
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wladykai@uek.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: msap.uek.krakow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi tłumaczenia tekstów materiałów szkoleniowych oraz tłumaczeń ustnych w czasie szkoleń w ramach projektu DOBRE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a367620-aaea-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00011196
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1a367620-aaea-11ee-a681-52fe4aa7189e3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się ̨ przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e- Zamówienia. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do
komunikacji” wynosi 250 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - dalej „RODO”)
informujemy, że: 1. Administratorem danych osobowych jest Zamawiający - Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, ul. Rakowicka 27,
31-510 Kraków (dalej: „UEK” lub „administrator”). 2. W Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie funkcjonuje inspektor ochrony
danych osobowych, z którym można skontaktować się osobiście lub korespondencyjnie na adres siedziby administratora,
telefonicznie pod nr tel.: (12) 293-7590 lub drogą elektroniczną na adres poczty e-mail: iod@uek.krakow.pl 3. Dane osobowe są
przetwarzane przez administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celach związanych z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego, w szczególności w celu zebrania i rozpatrzenia ofert, kontaktowania się z oferentami, wezwania do
podania dodatkowych informacji. W przypadku Wykonawcy, którego oferta została wybrana - także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b
RODO, w celu zawarcia i realizacji umowy o zamówienie publiczne, również w odniesieniu do danych osobowych udostępnionych
przez Wykonawcę (dane podwykonawców, osób wyznaczonych do kontaktu i osób zatrudnionych na umowę o pracę – jeśli
Zamawiający tego zażąda). Dane osobowe mogą być również przetwarzane w związku z uzasadnionym interesem realizowanym
przez administratora np. ustaleniem, dochodzeniem lub obroną roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). 4.Odbiorcami danych osobowych
przetwarzanych przez administratora w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą osoby lub podmioty,
którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. –
Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”, lub Ustawę z dnia 6 września 2001 r.
o dostępie do informacji publicznej (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 902) lub inne przepisy prawa lub umowy zawarte przez Zamawiającego.
W odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych przez administratora w ramach postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
Osobie, której dane dotyczą, przysługuje:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych, z zastrzeżeniem, że w celu realizacji tego prawa administrator
może zażądać podania dodatkowych informacji, w szczególności wskazania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu. W przypadku, gdy dane osobowe są przechowywane w protokole, administrator w celu realizacji tego
prawa może zażądać podania dodatkowych informacji, które pozwolą sprecyzować nazwę lub datę zakończonego postępowania o
udzielenie zamówienia;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **. Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie
ogranicza tego przetwarzania do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdy podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MSAP.ZP.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi tłumaczenia tekstów materiałów szkoleniowych oraz tłumaczeń ustnych w czasie szkoleń w ramach projektu DOBRE.
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Decentralization Offering Better Results and Efficiency (DOBRE) finansowanego przez USAID.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, zwany dalej OPZ, stanowiący załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej SWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 79540000-1 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79530000-8 - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-02-15 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w niniejszym postępowaniu kryteria oceny ofert
przedstawione poniżej: Cena ofertowa brutto – 60 % Kwalifikacje zawodowe tłumaczy – 40% Sposób oceny ofert w oparciu o
powyższe kryteria podano w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zawodowe tłumaczy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1)Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
4) Zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest w trakcie realizacji, co najmniej trzy (3) usługi tłumaczeń ustnych (konsekutywnych) z języka polskiego na język ukraiński szkoleń/warsztatów/wykładów lub konferencji naukowych;
b) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które zostaną skierowane do wykonania przedmiotu zamówienia i będą wykonywać je osobiście, tj.: osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz doświadczenie zawodowe odpowiadające przedmiotowi zamówienia, obejmujące co najmniej jedną (1) usługę tłumaczeń ustnych (konsekutywnych) z języka polskiego na język ukraiński szkoleń/warsztatów/wykładów lub konferencji naukowych, zrealizowane w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia, o którym
mowa w §3 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków
dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415) – tj.
oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw
wykluczenia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.
Wykaz usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz
których usługi zostały wykonane lub są wykonywane. Dowodem potwierdzającym określających, czy te usługi zostały wykonane lub
są wykonywane należycie jest oświadczenie wykonawcy.
Wykonawca może dołączyć inne dowody, w tym referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
usługi zostały wykonane. Wykaz usług wraz z dowodami (jeżeli wykonawca załączy dodatkowe dowody), musi zawierać informacje
potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej Wykonawcy, zgodnie z pkt 9.1.4. lit.
a) SWZ, (wzór Wykazu usług stanowi załącznik nr 8 do SWZ).
2. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób musi zawierać informacje potwierdzające
spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej Wykonawcy, zgodnie z pkt 9.1.4. lit. b) SWZ, (wzór
Wykazu osób stanowi Załącznik nr 7 do SWZ)
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawcy składają wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 5 do SWZ, a wraz z nim:1.1. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie
wstępne) – zał. nr 1 do SWZ;
1.2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (oświadczenie wstępne)
dotyczące podmiotu udostępniającego zasoby – zał. nr 1 do SWZ (jeżeli dotyczy)
1.3. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując
zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy) – propozycja zobowiązania stanowi
zał. nr 3 do SWZ;
1.4. pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo wymagane jest również w
przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. spółki cywilnej, konsorcjum).
1.5. Oświadczenie Wykonawcy/ów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, jakie usługi
wykonają poszczególni Wykonawcy (jeżeli dotyczy) – propozycja wzoru Oświadczenia stanowi załącznik nr 1a do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółkicywilnej), są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w
postępowaniu i do zawarcia umowy. W takim przypadku obligatoryjne jest złożenie pełnomocnictwa.
Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał
przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w załączniku nr 1a do SWZ zakres przedmiotu
zamówienia, który wykonają poszczególni Wykonawcy.
Pozostałe oświadczenia i dokumenty wymagane w przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o uzyskanie
zamówienia wskazane są w pkt 10 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian umowy w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Pzp, w tymart. 455 ustawy Pzp oraz w zakresie i na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-12 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-12 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-10
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Usługi PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- 490.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy pojazdu typu pick-up wraz z akcesoriami na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inne usługi (uługi dodatkowe w stosunku do rybołówstwa; usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych i ustnych; usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów).
- Opracowanie projektu linii wyprowadzenia mocy elektrowni wodnej "Malczyce" do Stacji GPZ w Środzie Śląskiej wraz z uzupełniającymi pomiarami geodezyjnymi liniowymi do celów projektowych.
- usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji 535 000,00 PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.