Ogłoszenie z dnia 2006-02-06
WSTĘPNE OGŁOSZENIE INFORMACYJNE O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH - usługi Warszawa: Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Fundacja "Fundusz Współpracy", do kontaktów: Pani Diana Kamieniarz - Z-ca Dyrektora JFK ds. Przetargów, ul. Górnośląska 4a, 00-444 Warszawa, tel. +48 022 450 99 00, fax +48 022 450 99 05, e-mail: cfcu@cofund.org.pl, www.cofund.org.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Fundacja "Fundusz Współpracy", Renata Kulawińska, ul. Górnośląska 4a, 00-444 Warszawa, tel. +48 022 450 99 00, fax +48 022 450 99 05, e-mail: rkulawinska@cofund.org.pl. 3) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 50.96.10.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 88630. 2.3) Kategoria usług: 01 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji 535 000,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 72.00.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 84. 2.3) Kategoria usług: 07 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Usługi komputerowe i podobne 14 686 880,56 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 73.10.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 85101-85109, 85201-85209, 85300. 2.3) Kategoria usług: 08 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe 5 172 689,00 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.13.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86401, 86402. 2.3) Kategoria usług: 10 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Usługi badania rynku i opinii publicznej i podobne usługi 565 855,52 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.14.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86501-86739. 2.3) Kategoria usług: 11 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne 5 403 790,59 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 78.00.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 88442. 2.3) Kategoria usług: 15 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Usługi drukowania publikowania i podobne 1 186 726,20 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 74.11.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 86111-86120, 86190. 2.3) Kategoria usług: 21 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Usługi prawnicze 224 281,38 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 80.42.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 92230-922310, 92310-92900. 2.3) Kategoria usług:24 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Usługi szkoleniowe 25 903 754,03 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 85.32.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 93311-93329. 2.3) Kategoria usług: 25 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Usługi społeczne 8 294 321,28 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 92.00.00.00. 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 96192, 96131. 2.3) Kategoria usług: 26 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe 293 795,60 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.04.2006. 5) Inne informacje:
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.83.13.00 - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych Kod CPV wg słownika 2008: 79.53.00.00 - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/CPC): 2.3) Kategoria usług: 27 3) Rodzaj i wartość dostaw lub usług dla każdej z kategorii usług: Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych 412 344,60 PLN. 4) Planowana data rozpoczęcia procedury udzielania zamówienia: 03.04.2006. 5) Inne informacje:
IV.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego:
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Transition Fecility 2004 oraz jeden projekt w ramach Transition Facility 2005. 3) Data wysłania ogłoszenia: 27.01.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.