Ogłoszenie z dnia 2022-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00335846/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
- 2022/BZP 00010038/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-10
- 2022/BZP 00091917/01 - Wynik z dnia 2022-03-21
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w gminie Goniądz – ETAP II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA GONIĄDZ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669789
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac 11 Listopada 38
1.4.2.) Miejscowość: Goniądz
1.4.3.) Kod pocztowy: 19-110
1.4.4.) Województwo: podlaskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.4.7.) Numer telefonu: 857380043
1.4.8.) Numer faksu: 867380307
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria.um@goniadz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-umgoniadz.wrotapodlasia.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00011353
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-01-11
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00335846/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Wszelkie informacje dotyczące zamówienia zawarto w dedykowanym dokumencie: SWZ i jej załącznikach, dostępnych na stronie prowadzonego postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/4ffd00e6-b783-4661-8ac0-7cd7978ed25c
Po zmianie:
Zgodnie z artykułem 286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019, poz. 2019 ze zm.) w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Specyfikacji Warunków Zamówienia – zwanej dalej SWZ.
SWZ zmieni się w następujący sposób:
A. Zmienia się załącznik nr 7 do SWZ: Program Funkcjonalno – Użytkowy
Zmiana polega na zmianie informacji w tabeli przedstawionej w Rozdziale 1. Opis ogólny przedmiotu zamówienia, pkt 1.1 litera b) oraz część rysunkowa – przykładowe rozmieszczenie instalacji.
Zaktualizowany załącznik nr 7 do SWZ stanowi załącznik nr 1 do informacji o zmianie treści SWZ zamieszczonej na stronie postępowania.
B. Zmienia się Załącznik nr 9 do SWZ: Przedmiar robót
Zmiana polega na zmianie treści tabeli w poz. lp. 1 – 5 przedmiaru.
Zaktualizowany załącznik nr 9 do SWZ stanowi załącznik nr 2 do informacji o zmianie treści SWZ zamieszczonej na stronie postępowania.
C. Zmianie ulega treść SWZ – Rozdział IV: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zmiana polega na zmianie zapisu w Rozdziale IV ust.1 lit. b, który otrzymuje brzmienie:
Dostawa i montażu w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego PFU 4 zestawów instalacji fotowoltaicznych wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu, w tym - zmiana informacji w części tabelarycznej, zgodnie z informacją o zmianie treści SWZ zamieszczoną na stronie postępowania.
D. Zmianie ulega treść SWZ – Rozdział XIX: SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT
• W rozdziale XIX SWZ ust. 1 otrzymuje brzmienie:
Ofertę należy złożyć do dnia 21.01.2022 r. do godziny 10:00.
• W rozdziale XIX SWZ ust. 14 otrzymuje brzmienie:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.01.2022 r. o godzinie 12:00.
E. Zmiana treści załącznika nr 6 do SWZ – Projekt umowy
• Zmiana polega na zmianie treści § 1 Przedmiot umowy, ust. 2 pkt 3, który otrzymuje brzmienie:
Dostawa i montażu w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego PFU 4 zestawów instalacji fotowoltaicznych wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu, w tym - zmiana informacji w części tabelarycznej, zgodnie z informacją o zmianie treści SWZ zamieszczoną na stronie postępowania.
• Zmiana polega na zmianie treści § 3 Przedmiot umowy, ust. 1, który otrzymuje brzmienie:
Za należyte wykonanie przedmiotu umowy, Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie w kwocie: …………………………. zł netto plus należny podatek VAT w wysokości …………………….. zł, co stanowi kwotę brutto ………………………….. zł (słownie: ………………………………..………….);
W tym:
- zmiana informacji w części tabelarycznej, zgodnie z informacją o zmianie treści SWZ zamieszczoną na stronie postępowania.
Informacje o zmianie treści SWZ oraz aktualne ogłoszenia o zmianie ogłoszenia są dostępne na stronie prowadzonego postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/4ffd00e6-b783-4661-8ac0-7cd7978ed25c
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
- Wykonanie robót budowlano-remontowych w zakresie wymiany dwóch dźwigów w budynku obiektu hotelowego Sokrates UW przy ul. Smyczkowej 9 w Warszawie" formuła "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont instalacji c.o. w budynku głównym i remont części pomieszczeń Zakładu Usprawnienia Leczniczego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
więcej: Energia słoneczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.