Ogłoszenie z dnia 2023-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00467907/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla dzieci z Przedszkola nr 423
mieszczącego się w Warszawie, przy ulicy Kadrowej 9
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole nr 423
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361362752
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kadrowa 9
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-421
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 0662011490
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt.p423@eduwarszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole423.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dbfo-rembertow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla dzieci z Przedszkola nr 423mieszczącego się w Warszawie, przy ulicy Kadrowej 9
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b44824c7-7098-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00011377
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00092235/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla dzieci z Przedszkola nr 423 mieszczącego się w Warszawie, przy ulicy Kadrowej 9
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00467907/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DBFO.RE.6.262.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie w naczyniach własnych trzech posiłków dziennie, tj. śniadanie, obiadu składającego się z zupy, drugiego dania i kompotu oraz podwieczorku (z uwzględnieniem diet specjalnych) dla 118 dzieci w wieku 3 – 6 lat uczęszczających do Przedszkola nr 423 w Warszawie, ul. Kadrowa 9
2) Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby zamawianych posiłków, jednak nie więcej niż o 40%, a w szczególnych przypadkach tj. dyżur wakacyjny, ferie zimowe, okresy świąteczne i długie weekendy po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
3) Przewiduje się, że w okresie realizacji umowy zostanie zakupionych po około 21240 śniadań, obiadów i podwieczorków. Deklarowana powyżej liczba posiłków nie obowiązuje w przypadku realizacji umowy w sytuacji, gdy wystąpiło zdarzenie mające związek z pandemią i wpływ na realizację Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 368396,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 368396,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368396,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Gastronomiczno - Turystyczne Romana Woźnica
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8221929678
7.3.4) Miejscowość: Okuniew
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI GASTRONOMICZNO - TURYSTYCZNE WOŹNICA ROMANA
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI GASTRONOMICZNO - TURYSTYCZNE WOŹNICA ROMANA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368396,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-29INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostawa zestawów obiadowych dla Centrum Usług Społecznych w Świdniku - Dziennego Domu Seniora w 2025 r.
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 14 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań, szkoleń i konferencji organizowanych lub współorganizowanych przez NASK - PIB
- Świadczenie usług cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla wychowanków i uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Iwanowicach Włościańskich w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025
- Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Dziennego Domu Pomocy dla Osób Starszych w okresie 2.01.2025r. - 31.12.2025r.
- "Organizacja wsparć integracyjnych"- powt.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.