Ogłoszenie z dnia 2025-01-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00069613/01 - Wynik z dnia 2025-01-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Punkt Interwencji Kryzysowej w projekcie „#Rodzina” – II POSTĘPOWANIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472219069
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. marsz. Józefa Piłsudskiego 133 D lokal 214
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 92-318
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 426763487
1.5.8.) Numer faksu: 426763487
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oferty.pcpe@lodzkiwschodni.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcpr-lodzkiwschodni.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Punkt Interwencji Kryzysowej w projekcie „#Rodzina” – II POSTĘPOWANIE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-252f38a6-ad22-467a-85c4-713d6172094b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00011410
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011145/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Punkt Interwencji Kryzysowej psycholog II POSTĘPOWANIE
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn. „#Rodzina” współfinansowanego w ramach programu: Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, priorytet FELD.07.00 Fundusze europejskie dla zatrudnienia i integracji w Łódzkiem, działanie FELD.07.12 Usługi na rzecz rodziny.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-252f38a6-ad22-467a-85c4-713d6172094b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamowienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamowienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamowienia. Ofertę oraz oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu, Wykonawca składa pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Łódzki Wschodni Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, z siedzibą w Łodzi, al. marsz. Józefa Piłsudskiego 133d, 92-318,
• administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się skontaktować przez e-mail: iod@lodzkiwschodni.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/FELD/PCPR/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem usługę polegającą na cyklicznym świadczeniu dyżurów przez psychologa w punktach zlokalizowanych na terenie powiatu łódzkiego wschodniego (Koluszkach i Tuszynie) i będzie świadczona w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2027 r. Trzygodzinne dyżury będą świadczone naprzemiennie w Koluszkach i Tuszynie, raz w tygodniu, w dzień roboczy wskazany w ofercie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85111800-8 - Usługi leczenia patologii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadane doświadczenie
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Pełnienie dyżurów objętych zamówieniem we czwartki
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w przypadkach wskazanych w Umowie oraz w ustawie Pzp.Zmiana Umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: opis zmiany, uzasadnienie zmiany, koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-15 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamowienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-15 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-13
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.5.2025.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ŚWIEŻEGO MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Świadczenie usługi sprzątania oraz obsługi szatni w budynkach B14 oraz B15 Wydziału FTIMS PŁ
- Zestaw do analizy i zbierania danych pomiarowych.
- "Zaprojektowanie, wykonanie, oznakowanie, opakowanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem do siedziby Zamawiającego"
- Szkolenie stacjonarne w zakresie MS Excel i MS Word dla pracowników administracyjnych
- Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla Prokuratury Okręgowej w Łodzi oraz podległych jej jednostek organizacyjnych.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielanie wsparcia psychologicznego dla osób dorosłych zamieszkujących na terenie powiatu śremskiego, które mają trudności lub wykazują potrzebę wsparcia w rozwiązywaniu problemów życiowych.
- Prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka (zajęć specjali-stycznych) w związku z realizacją zadania wynikającego z programu komplekso-wego wsparcia dla rodzin ,,Za życiem"
- Świadczenie usługi wsparcia psychologicznego oraz prowadzenie grupy samopomocowej dla uczestników projektu "Opieka na PLUS"
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych (SUO) w miejscu zamieszkania odbiorców (Gmina Wronki) w roku 2025 r."
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Ewy Szelburg-Zarembiny w Karczmiskach
- Usługi specjalistyczne świadczone dla osób czasowo przebywających oraz korzystających ambulatoryjnie z usług Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia dla Osób Doznających Przemocy Domowej.
więcej: Usługi leczenia patologii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.