Ogłoszenie z dnia 2023-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00353727/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: „Adaptacja pomieszczeń wraz z wykonaniem systemu klimatyzacji i wentylacji w budynku ŚUW ul. Damrota 16 na potrzeby Wydz. SO–PARTER”- 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląski Urząd Wojewódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514259
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 25
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-032
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniauw@katowice.uw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.uw.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: „Adaptacja pomieszczeń wraz z wykonaniem systemu klimatyzacji i wentylacji w budynku ŚUW ul. Damrota 16 na potrzeby Wydz. SO–PARTER”- 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07984431-3803-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00011824
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00079994/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi nadzoru inwestorskiego przy adaptacji budynku przy ul. Damrota na potrzeby wydziału SO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00353727/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BA.I.272.55.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: „Adaptacja pomieszczeń wraz z wykonaniem systemu klimatyzacji i wentylacji w budynku ŚUW w Katowicach przy ul. Damrota 16 na potrzeby Wydz. SO – PARTER”- 2 postępowanie
Na przedmiot zamówienia składają się:
Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad ww. zadaniem, w następujących specjalnościach:
konstrukcyjno-budowlanej,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,
Nadzór inwestorski obejmuje:
1. dokonanie weryfikacji, wnoszenie uwag do dokumentacji projektowej w zakresie zgodności i celowości przyjętych rozwiązań,
2. nadzór nad robotami budowlanymi wykonywanymi w oparciu o dokumentację projektową,
3. odbiór robót, potwierdzenie poprawności wykonania dokumentacji powykonawczej.
Inspektor pełnić będzie nadzór inwestorski w pełnym zakresie wynikającym z przepisów art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U.2021r., poz. 2351 z późn. zm.).
Poza podstawowymi obowiązkami określonymi w ww. ustawie do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należeć będzie m. in.:
1) szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją projektową opracowaną w celu wykonania ww. zadania inwestycyjnego,
2) reprezentowanie Zamawiającego podczas wykonywania robót budowlanych poprzez sprawowanie kontroli zgodności ich realizacji z dokumentacją projektową i wszelkimi uzgodnieniami,
3) nadzorowanie, weryfikacja, wnoszenie uwag do dokumentacji w zakresie zgodności i celowości przyjętych rozwiązań,
4) przekazanie terenu prac – przy udziale Zamawiającego – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
5) obecność na terenie prac, bez dodatkowego wezwania, na czas wykonywania robót wymagających jego nadzoru, co najmniej dwukrotnie w ciągu tygodnia,
6) nadzór nad jakością wykonywanych robót i kontrola jakości materiałów celem uniknięcia zastosowania materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
7) potwierdzenie gotowości Wykonawcy do odbioru robót,
8) skuteczne żądanie od Wykonawcy i przedstawienie na każde żądanie Zamawiającego dokumentów/dowodów dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów budowlanych,
9) skuteczne żądanie od Wykonawcy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót,
10) kontrole Wykonawcy nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu budowlanego, w rozumieniu wymagań stawianych przez Prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy podczas całego procesu realizacji prac,
11) wskazanie Zamawiającemu możliwości powstania ewentualnych opóźnień lub zagrożeń w terminowym zakończeniu realizacji prac,
12) niezwłoczne pisemne (co najmniej drogą mailową) zawiadomienie Zamawiającego – najpóźniej w terminie 24 godzin, o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach i w takich wypadkach zajmowanie konkretnego stanowiska w tych sprawach oraz podejmowanie odpowiednich działań po uzgodnieniu z Zamawiającym,
13) analiza i ocena proponowanych przez Wykonawcę sposobów rozwiązania powstałych problemów związanych z realizacją budowy oraz przewidywanych zagrożeń,
14) uczestniczenie i prowadzenie organizowanych przez Zamawiającego narad po otrzymaniu dyspozycji od Zamawiającego (w razie potrzeby),
15) uczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowym oraz odbiorze pogwarancyjnym w ramach wynagrodzenia objętego niniejszą umową,
16) przygotowywanie protokołów odbioru oraz protokołów konieczności,
17) informowanie Zamawiającego, po stwierdzeniu niewykonania w terminie przedmiotu umowy,
18) stwierdzenie poprawności wykonania dokumentacji powykonawczej przez Wykonawcę i przekazanie jej Zamawiającemu,
19) współudział z Wykonawcą i Zamawiającym w podejmowaniu decyzji niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę w terminie i zgodnie z jej celem,
20) na bieżąco analizowanie terminów wykonania poszczególnych elementów ujętych w harmonogramie rzeczowo-terminowym przedstawionym przez Wykonawcę, w celu zawiadomienia Wykonawcy i Zamawiającego o konieczności przyspieszenia tempa prac, gdy ich dotychczasowe tempo nie pozwoli na terminowe wykonanie umowy przez Wykonawcę.
Osoba posiadająca uprawnienia w branży konstrukcyjno-budowlanej będzie pełniła rolę koordynatorów inspektorów nadzoru.
Szczegółowy zakres robót, które podlegać będą nadzorowi inwestorskiemu, opisany został w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47601,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68855,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojtyła sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6521723595
7.3.3) Ulica: Pisarzowicka
7.3.4) Miejscowość: Janowice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-512
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawy gazów medycznych wraz z najmem i montażem zbiornika kriogenicznego dla potrzeb OSK w Katowicach
- Dostawa dronów w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Organizacja cyklu spotkań edukacyjnych oraz szkoleń stacjonarnych w ramach Dzielnicowej Akademii Aktywnego Mieszkańca, dla uczestników projektów: W stronę sprawiedliwej transformacji.
- Zaprojektowanie i opracowanie strony internetowej wraz z hostingiem, utrzymaniem i wsparciem technicznym
- Sukcesywna dostawa odzieży dla członków zespołów ratownictwa medycznego Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
- Usługi porządkowe Zad. 1 - Mycie okien wraz z likwidacją gniazd
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru nad zadaniem "Budowa i przebudowa dróg wewnętrznych gminnych ul. Różana, Bratkowa, Liliowa w miejscowości Jonkowo wraz z budową ścieżki pieszo-rowerowej ....."
- "Przebudowa ul. Akacjowej w miejscowości Gajewo, Gmina Giżycko"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn. "Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w miejscowości Chełmce gm. Strawczyn"
- Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1674K Nowy Targ (Al. Tysiąclecia) - Harklowa
- Pełnienie funkcji koordynatora zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pn.: "Imago Mundi - przebudowa i remont zabytkowego budynku Muzeum Narodowego w Szczecinie".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.