Ogłoszenie z dnia 2023-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00482800/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA OWOCÓW, WARZYW I PODOBNYCH PRODUKTÓW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ w 2023r. Znak sprawy 19/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Klisinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Klisino 100
1.5.2.) Miejscowość: Lisięcice
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-118
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774857593
1.5.8.) Numer faksu: 774857593
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps.przetarg@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps-klisino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Dom Pomocy Społecznej w Klisinie - jednostka budżetowa Powiatu Głubczyckiego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA OWOCÓW, WARZYW I PODOBNYCH PRODUKTÓW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ w 2023r. Znak sprawy 19/20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2348f274-7639-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00011898
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002754/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.19 DOSTAWA OWOCÓW, WARZYW I PODOBNYCH PRODUKTÓW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ w 2023r. Znak sprawy 19/2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00482800
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 19/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 250085,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA OWOCÓW, WARZYW I PODOBNYCH PRODUKTÓW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE/ w 2023r. Znak sprawy 19/2022
Temat: MROŻONKI
Wspólny Słownik Zamówień: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
L.p Nazwa Jedn. miary Ilość
1. Mieszanka warzywna (wielowarzywna) mrożona
op. 2,5 kg kg 1075
2. Kalafior mrożony op. 2,5 kg kg 792
3. Brokuł mrożony op. 2,5 kg kg 887
4. Szpinak mrożony op. 2,5 kg kg 664
5. Fasola szparagowa mrożona op. 2,5 kg kg 535
6. Mrożonki – pierogi z kapustą i grzybami op. 2 kg kg 132
7. Mrożonki – pierogi ruskie op. 2 kg kg 1773
8. Mrożonka – wiśnie op. 2,5 kg kg 755
9. Mrożonka – zupa pieczarkowa op. 2,5 kg kg 461
10. Mrożonka – zupa fasolowa op. 2,5 kg kg 41
11. Mrożonka – włoszczyzna op. 2,5 kg kg 4531
12. Mrożonka – leczo op. 2,5 kg kg 440
13. Mrożonka – seler op. 2,5 kg kg 179
14. Mrożonka – kluski śląskie op. 2 kg kg 1100
15. Mrożonka – zupa grzybowa op. 2 kg kg 52
16. Lody śmietankowe op. 100 ml szt 12838
17. Mrożonka – czarna porzeczka op. 2,5 kg kg 547
18. Mrożonka – truskawka op. 2,5 kg kg 1145
19. Mrożonka – marchew, groszek op. 2,5 kg kg 517
20. Mrożonka – marchew kostka op. 2,5 kg kg 1626
21. Mrożonka – marchew, kalafior, brokuł (bukiet)
op. 2,5 kg kg 878
22. Mrożonka kompotowa – mieszanka wieloowocowa
op. 2,5 kg kg 3827
23. Pierogi ze szpinakiem kg kg 647
24. Mrożonka – pyzy z mięsem op. 2 kg kg 1379
25. Mrożonka – pierogi z mięsem op. 2 kg kg 1030
26. Mrożonka – pierogi z truskawką op. 2 kg kg 114
27. Mrożonka knedle ze śliwką op. 2 kg kg 753
28. Mrożonka knedle z truskawką op. 2 kg kg 889
30. Mrożonki – zupa wiosenna op. 2,5 kg kg 110
31. Brukselka mrożona op. 1 kg kg 300
32. Mrożonka – pietruszka kostka op. 2,5 kg kg 53
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221880,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 224138,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221880,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo-Handlowo-Usługowo-Produkcyjne MISIEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7550012006
7.3.3) Ulica: Wiejska 24b 48-200 Prudnik
7.3.4) Miejscowość: 48-200 Prudnik
7.3.5) Kod pocztowy: 48-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221880,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 364 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
- Dostawa warzyw, owoców, mrożonek, jajek, artykułów spożywczych, mleka, mięsa i pieczywa
- Dostawa świeżych warzyw i owoców dla ZSP w Łączniku.
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Bursy Szkolnej w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.