Ogłoszenie z dnia 2021-03-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00010419/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-24
- 2021/BZP 00010419/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-24 (po zmianach)
- 2021/BZP 00033697/01 - Wynik z dnia 2021-04-15
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00011912 z dnia 2021-03-01 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia OC, mienia oraz pojazdów ZDP w Opolu w okresie 3 lat (od 2021r. do 2024r.) – w podziale na dwie części: Zadanie A+B i Zadanie C
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OPOLU
1.2.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421584
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Książąt Opolskich 27
1.4.2.) Miejscowość: Opole
1.4.3.) Kod pocztowy: 45-005
1.4.4.) Województwo: opolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.opole.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.opole.pl/291/strona-glowna.html
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011912
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-03-01
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00010419/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.15. RODO (obowiązek informacyjny) Przed zmianą:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jestZarząd Dróg Powiatowych w Opolu przy ul. Ks. Opolskich 27, 45–005 Opole, tel. 0774414069, e-mail:sekretariat@zdp.opole.pl, krzysztofalex@o2.pl zwany dalej Administratorem;2. Pani/Pana daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzeniaprzedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, apodstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedurudzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;3. Odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania woparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie zart. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia;5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałemw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z ustawy Pzp; 6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7. Posiada Pan/Pani: −napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;−na podstawieart. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czymskorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wynikupostępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresieniezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, żeprzetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;JednocześnieZamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku zprowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udziałw postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń o których mowa w art. 14ust. 5 RODO.
Po zmianie:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ZDP w Opolu przy ul. Ks. Opolskich 27, 45–005 Opole, tel. 0774414069, zwany dalej Administratorem, e-mail: sekretariat@zdp.opole.pl. IODO: krzysztofalex@o2.pl;2. Pani/Pana daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzeniaprzedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, apodstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedurudzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;3. Odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania woparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; 4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie zart. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia;5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałemw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z ustawy Pzp; 6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7. Posiada Pan/Pani: −napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;−na podstawieart. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czymskorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wynikupostępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresieniezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, żeprzetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;JednocześnieZamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku zprowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udziałw postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń o których mowa w art. 14ust. 5 RODO.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-03-04 09:00
Po zmianie:
2021-03-09 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-03-04 10:00
Po zmianie:
2021-03-09 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-04-02
Po zmianie:
2021-04-07
2021-03-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
- Sukcesywna dostaw materiałów ortopedycznych
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.