Ogłoszenie z dnia 2023-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00038570/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-17
- 2023/BZP 00042407/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-18
- 2023/BZP 00219927/01 - Wynik z dnia 2023-05-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Wykonanie projektu i modernizacji systemu monitoringu wizyjnego CCTV wraz z dostawą i montażem urządzeń dla Państwowego Instytutu Geologicznego –Państwowego Instytut Badawczego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000332133
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rakowiecka 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-975
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piotr.zych@pgi.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pgi.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut Badawczy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Geologia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie projektu i modernizacji systemu monitoringu wizyjnego CCTV wraz z dostawą i montażem urządzeń dla Państwowego Instytutu Geologicznego –Państwowego Instytut Badawczego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df3f471f-8cc7-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00012022
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pgi3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pgi
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami pkt 13 SWZ - SPOSÓB KOMUNIKACJI, pkt 14 SWZ - OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT ORAZ WYMAGANIA FORMALNE DOTYCZĄCE SKŁADANYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW oraz pkt 16 SWZ - SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA I
OTWARCIA OFERT
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt 24 SWZ - DANE OSOBOWE
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z pkt 24 SWZ - DANE OSOBOWE
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EZP.26.232.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wykonanie projektu systemu monitoringu wizyjnego CCTV, wraz z dostawą i montażem urządzeń dla Oddziału Karpackiego Państwowego Instytutu Geologicznego – Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie przy ul. Skrzatów 1;
4.2.6.) Główny kod CPV: 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
35123500-7 - Systemy do identyfikacji wideo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca z najkorzystniejszą ofertą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wykonanie projektu i modernizacji systemu monitoringu wizyjnego CCTV, wraz z dostawą, montażem i konserwacją urządzeń dla Państwowego Instytutu Geologicznego – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 4
4.2.6.) Główny kod CPV: 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
35123500-7 - Systemy do identyfikacji wideo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt 17 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wykonanie projektu i modernizacja systemu monitoringu wizyjnego CCTV wraz z dostawą i montażem urządzeń dla Oddziału Świętokrzyskiego Państwowego Instytutu Geologicznego - Państwowego Instytutu Badawczego w Kielcach przy ul. Zgoda 21
4.2.6.) Główny kod CPV: 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
35123500-7 - Systemy do identyfikacji wideo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt 17 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
W zakresie każdej z części Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada aktualną koncesję w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia realizowanej w formie zabezpieczenia technicznego według klasyfikacji PKD 80.20.Z – dotyczy usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający stawia warunek w powyższym zakresie:
W zakresie każdej z części Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował przy realizacji zamówienia co najmniej (1) jedną osobą wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 poz. 1995). W przypadku składania ofertę na więcej niż jedną część Wykonawca może wskazać tę samą osobę w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu, przy czym po stronie Wykonawcy leży takie zorganizowanie prac w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, aby zachować ustalone umową terminy dla każdej z części.
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie
warunku określonego w pkt 8.3.4 SWZ przez Wykonawców. Warunek określony w pkt 8.3.2 SWZ musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy na potwierdzenie nie podlegania wykluczeniu obejmują:
1. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, Zamawiający odstąpi od wezwania do złożenia oświadczenia jeżeli w postępowaniu zostanie złożona 1 oferta w zakresie danej części;
2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 10.4.1. SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów określonym w pkt 10.5. SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu obejmują:
1. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacją na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
2. aktualną koncesję w zakresie zabezpieczenia technicznego według klasyfikacji PKD 80.20.Z – dotyczy usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego);
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia, że oferowane stacje robocze spełniają wymagania określone przez Zamawiającegow OPZ, Wykonawca złoży:
1. W celu potwierdzenia, że oferowane w ramach postępowania monitory są przeznaczone do pracy całodobowej, ciągłej 24/7, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą, dla każdego
z zaoferowanych modeli monitorów certyfikatów potwierdzających spełnienie wymagań określonych w OPZ przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga złożenia ww. Certyfikatów dla każdej części.
2. W przypadku złożenia dokumentów przedmiotowych w języku innym niż polski, Zamawiający wymaga złożenia wraz z nimi tłumaczenia.
3. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie z wyłączeniem przypadku, gdy, oferta podlega odrzuceniu lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wyszczególnione w pkt. 11.1. SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z pkt 12 SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z §10 Załącznika nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pgi
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-20 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-02-18
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
W celu zapoznania się z warunkami lokalowymi, budynkiem, stanem technicznym instalacji, wielkością przewidywanych prac oraz w celu umożliwienia wykonania sprawdzeń, analiz oraz obmiarów przewidzianych prac dotyczącymi miejsca realizacji zamówienia, odbędzie się wizja lokalna z Wykonawcami:1. w dniu 11.01.2023 r., w godzinach 09.00-12.00, na terenie Oddział Świętokrzyskiego PIG-PIB w Kielcach ul. Zgoda 21; 25-378 Kielce (miejsce spotkania: parter, przy stanowisku recepcji/ochrony);
2. w dniu 12.01.2023 r., w godzinach 09.00-12.00, na terenie PIG-PIB, ul. Rakowiecka 4 (miejsce spotkania: parter, przy stanowisku recepcji/ochrony);
3. w dniu 13.01.2023 r., w godzinach 09.00-12.00, na terenie Oddziału Karpackiego PIG-PIB
w Krakowie, ul. Skrzatów 1; 31-560 Kraków (miejsce spotkania: parter, przy stanowisku
recepcji/ochrony).
Aby wziąć udział w wizji/wizjach, o których mowa w powyższych podpunktach należy przesłać imienne zgłoszenie na platformie zakupowej, zgodnie ze sposobem komunikacji wskazanym w pkt 12 SWZ, co najmniej przed terminem planowanej wizji, celem wystawienia stosownych zgód na wejście na teren obiektu.
Informacje z wizji lokalnych (zawierające zgłoszone na wizjach pytania o wyjaśnienie treści SWZ oraz odpowiedzi na nie, bez wskazania źródła zapytania) zostaną zamieszczone na stronie prowadzonego postępowania.
Uwaga: Koszt udziału w spotkaniu/spotkaniach ponosi Wykonawca. Zamawiający nie zapewnia
Wykonawcom transportu pomiędzy poszczególnymi lokalizacjami, w których będą się odbywać spotkania.
Oferty Wykonawców, którzy nie wezmą udziału w wizji lokalnej zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 18 ustawy
Pzp.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z
okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodów (Dz. U. 2022 poz. 835).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja i nowe zagospodarowanie skweru obok przedszkola "Misia Wojtka nr 99" przy ul. Siewierskiej 3 w Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy
- Świadczenie kompleksowej usługi zarządzania działalnością informacyjno - edukacyjną Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu.
- Dostawa projektorów wideo wraz z wyposażeniem dla Teatru Narodowego w Warszawie
- Umowa ramowa na zakup urządzeń teleinformatycznych klasy TEMPEST
- Dostawa sprzętu AGD dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
- Remont placu zabaw w Przedszkolu nr 201 przy ul. Wilczy Dół 4.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Projekt i wykonanie robót dla zadania pn. "Budowa rampy do odśnieżania pojazdów ciężarowych na ternie MOP Niwiska i Ochędzyn przy drodze ekspresowej S8 w woj. łódzkim"
- "Dostawa i montaż systemu monitoringu wizyjnego CCTV na kampusie Politechniki Lubelskiej"
- Budowa boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z towarzyszącą infrastrukturą przy Szkole Podstawowej nr 1 w Ciechanowie w ramach programu Budowa kompleksów sportowych Orlik - edycja 2024
- ROZBUDOWA I MODERNIZACJA SYSTEMU ZARZĄDZANIA STACJAMI UZDATNIANIA WODY
- Budowa rampy do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP-ów Syców PN, Syców PD, Jonas PN i Jonas PD przy drodze ekspresowej S8 województwo dolnośląskie
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznej działki 377/3 w Grabowie nad Pilicą poprzez budowę parku sportowo-rekreacyjnego
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.