eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczawnicaROZBUDOWA I MODERNIZACJA SYSTEMU ZARZĄDZANIA STACJAMI UZDATNIANIA WODY



Ogłoszenie z dnia 2025-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ROZBUDOWA I MODERNIZACJA SYSTEMU ZARZĄDZANIA STACJAMI UZDATNIANIA WODY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490757723

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zawodzie 19 C

1.5.2.) Miejscowość: Szczawnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-460

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzgk@szczawnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgk.szczawnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zaopatrzenie w wodę, utrzymanie czystości, gospodarka odpadami komunalnymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROZBUDOWA I MODERNIZACJA SYSTEMU ZARZĄDZANIA STACJAMI UZDATNIANIA WODY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b507ad29-af30-4fe8-aaad-f1a4f7b4a68a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00169541

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046286/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Rozbudowa i modernizacja systemu zarządzania stacjami uzdatniania wody

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b507ad29-af30-4fe8-aaad-f1a4f7b4a68a

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b507ad29-af30-4fe8-aaad-f1a4f7b4a68a

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe infor-macje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informa-cji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym za-znaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udziela-nie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do prze-syłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówie-nia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wy-maga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zada-wania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wy-nosi 25 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie inter-netowej https://ezamowienia.gov.pl/ w zakładce „Zgłoś problem”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: MZGK PO 02/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dostawa i montaż zamiennego panela wizualizacji dla potrzeb SUW Połoniny: Panel musi po-siadać zaimplementowane oprogramowanie wizualizacji współpracujące z istniejącym syste-mem sterowania. Obecny system sterowania pozwala za pomocą istniejącego panelu sterowa-nia sterować urządzeniami na dwóch ujęciach.
2. Zintegrowanie nowych mętnościomierzy na ujęciu Pokrzywy (2 szt. zanurzeniowe sondy) i Sewerynówka (1 szt. zanurzeniowa sonda) SUW Czarna Woda (1 szt. narurowy) i z istnieją-cym systemem sterowania znajdującym się na SUW Połoniny (obiekty ujęcie Połoniny i Sewe-rynówka oddalone od SUW Połoniny ok 3.5 km, połączone między sobą siecią światłowodo-wą). Brak połączenia z SUW Czarna Woda.
3. Mętnościomierze fabrycznie nowe, pracujące w zakresie od 0 – min 250 ntu jako zanurzenio-we w czaszy zbiornika ujęcia powierzchniowego (dopuszcza się pomiary mętności poprzez sondy fotometryczne dostarczone z kompletnym wyposażeniem) oraz jeden narurowy. Obiekty na których planuje się montaż mętnościomierzy posiadają stanowiska umożliwiające ich zainstalowanie po dostosowaniu. Dostarczane urządzenia muszą byś wyposażone w wyj-ście analogowe które umożliwi zintegrowanie z istniejącym systemem, obudowa urządzeń mu-si pozwalać na pracę na zewnątrz, obudowa min IP68
4. Uruchomienie systemu automatycznego zamykania zasuw na ujęciu powierzchniowym Po-krzywy w przypadku gwałtownego wzrostu mętności wody. Ujęcie powierzchniowe Pokrzywy posiada na wlocie do czaszy zapory piętrzącej jaz trójprzęsłowy wyposażony w zasuwy (za-stawy) ze stali kwasowej napędzane elektrycznie i sterowane zarówno z samego ujęcia jak i ze stacji uzdatniania wody SUW Połoniny. Zadanie polega na uruchomieniu systemu sterowania oraz automatyki uzależniającej prace jazu trójprzęsłowego od mętności wody wpadającej do ujęcia.
5. Wykonanie bloku automatyki na SUW Połoniny uzależniającego automatyczne zamykanie za-suwy dopływu wody od czasu zrzutu osadu z separatorów. Zadanie polega na dostosowaniu istniejącego systemu automatyki do pracy stacji uzdatniania wody Połoniny gdzie, w sposób automatyczny czasowo ograniczony zostanie przepływ wody z ujęcia Pokrzywy na czas do-konywania zrzutu osadu z separatorów celem ograniczenia skoków ciśnienia.
6. Dostawa systemu zdalnego serwisowania instalacji sterowania SUW Połoniny oraz ujęć wody. Zadanie ma na celu umożliwienie dostępu dla zdalnej pomocy serwisowej, Zamawiający umożliwi dostęp do sieci internetowej tylko na SUW Połoniny połączonej z dwoma ujęciami siecią światłowodową.
7. Rozbudowa monitoringu wizyjnego stacji uzdatniania wody w Szczawnicy i Jaworkach. Zada-nie polega na realizacji monitoringu wizyjnego na SUW Połoniny – Szczawnica (3 kamery) i SUW Czarna Woda – Jaworki (2 Kamery), zapisy z kamer muszą być rejestrowane a dostęp do monitoringu oraz jego sterowanie odbywać się musi z siedziby zamawiającego tj. ul. Zawodzie 19C Szczawnica. Kamery wyposażone w podczerwień i czujnik ruchu oraz funkcję śledzenia. Rozdzielczość min 2 mpx.
8. Wymiana agregatu wraz z systemem ups na stacji uzdatniania "Czarna Woda" w Jaworkach. Nowe urządzenie pozwalające na nieprzerwaną pracę stacji uzdatniania wody w czasie przerw w dostawie energii elektrycznej konieczność montażu wraz z układem SZR – samoczynnego załączania rezerwy:
1) Moc znamionowa agregatu min. 30 kVa
2) Agregat w obudowie zewnętrznej lub do wewnątrz do pomieszczenia o wymiarach 2,8 m x 2,3 m wys. 3m.
3) Agregat zasilany silnikiem wysokoprężnym
4) Agregat wyposażony w automatyczny rozruch wraz z licznikiem motogodzin.
9. Integracja wszystkich systemów wraz z uruchomieniem
10. Wdrożenie i utrzymanie systemu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38810000-6 - Urządzenia sterujące procesem przemysłowym

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31120000-3 - Generatory

39370000-6 - Instalacje wodne

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) wydłużenie okresu rękojmi za wady i gwarancji jakości przedmiotu zamówienia w stosunku do minimalnego okresu (minimum 3 lata) przewidzianego przez Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Montaż inteligentnych reduktorów na głównej sieci wodociągowej. Urządzenia będą obni-żać ciśnienie wody w sieci, szczególnie w okresach o mniejszym poborze. Urządzenia będą zapobiegać gwałtownym skokom ciśnienia w sieci przez co zostanie obniżone ryzyko awarii sieci. Montaż w istniejących komorach wodociągowych.
2. Ilość regulatorów objętych dostawą i montażem 8 szt DN 160 mm.
3. Parametry inteligentnych reduktorów objętych dostawą:
1) Max ciśnienie nominalne 16 bar.
2) Zakres regulacji od 2,5 do 16 bar 4.1.3 min redukcja ciśnienia 0,1 MPa
3) Kryty trzpień regulacji ciśnienia
4) Konserwacja i ewentualna naprawa bez konieczności demontażu korpusu 4.1.6 Możli-wość montażu wskaźnika ciśnienia wyjściowego – G1/2”
5) Kompensacja ciśnienia wejściowego (bez wpływu na ciśnienie wyjściowe)
4. Doposażenie trzech pompowni w inteligentne kontrolery ciśnienia, wyłączające pracę pomp w przypadku braku poboru wody.
5. Parametry inteligentnych kontrolerów ciśnienia objętych dostawą
1) wyjście analogowe
2) stopień ochrony IP 68
3) Zakres pomiarowy 0-16 bar
4) Części mokre wykonane ze stali kwasowej
6. Nowe urządzenia pomiarowe mierzące objętość przepływającej wody w obrębie stacji uzdatniania wody w Szczawnicy (2 szt.) i Jaworkach (1 szt.). Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych urządzeń jednego producenta, klasa dokładności R100 z możliwością montażu urządzenia do zdalnego odczytu, przyłączą kołnierzowe DN 160 mm.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38810000-6 - Urządzenia sterujące procesem przemysłowym

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39370000-6 - Instalacje wodne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) wydłużenie okresu rękojmi za wady i gwarancji jakości przedmiotu zamówienia w stosunku do minimalnego okresu (minimum 3 lata) przewidzianego przez Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Ustala się wadium dla poszczególnych części zamówienia:
1) Część I – Wdrożenie i utrzymanie systemu oraz systemy bezpieczeństwa w wysokości 3.000,00zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych)
2) Część II – Urządzenia pomiarowe i regulacyjne w wysokości 1.000,00zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 złotych),
3. Wadium wnosi się wyłącznie w polskiej walucie (PLN).
4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art.98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust.2 ustawy, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się termin uznania (data i godzina) na rachunku Zamawiającego.
5. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przekazać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank: PKO Bank polski
konto nr 69102028920000590209475866
7. Nie dopuszcza się możliwości wniesienia wadium w innej formie niż wymieniona w ust.5.
8. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądzu (poręczenie lub gwarancja):
1) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust.5 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
2) W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w ust.6 pkt 2-4, odpowiedni dokument musi być przesłany w sposób określony w rozdziale XXII ust.4, przed upływem terminu skłania ofert,
3) Gwarancja (poręczenie) musi być:
a) bezwarunkowa, nieodwołalna i na pierwsze żądanie oraz nie może być odwołana w czasie jej ważności,
b) wystawiona na:
Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczawnicy,
adres siedziby: 34-460 Szczawnica, ul. Zawodzie 19c
4) Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.98 ust.6 pkt 1, 2 lit.a i pkt 3 ustawy.
5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art.98 ust.6 pkt 1, 2 lit.a i pkt 3 ustawy, tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wadium może zostać wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
10. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zakres zmian i warunki ich wpro-wadzania zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, o których mowa w ust.1.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-16 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-75a7290e-60a2-4036-9d99-43df33caf231

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-16 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.