Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL POWIATOWY W WYRZYSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301457850
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 22 Stycznia 41
1.5.2.) Miejscowość: Wyrzysk
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@szpitalwyrzysk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalwyrzysk.com
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f884f430-1d5e-4dc4-8e60-e7b30eaf7250
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00012261
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00223140/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa środków dezynfekcyjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpitalwyrzysk.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, dokumentów oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pomocą Platformy zakupowej znajdującej się pod adresem https://szpitalwyrzysk.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
2. W korespondencji związanej z postępowaniem Wykonawcy posługują się numerem postępowania (ID postępowania, tj. ZP/382-01/2025).
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 6 niniejszego Rozdziału;
3.1. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://szpitalwyrzysk.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2453), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2. Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
4. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
5. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB m.in.: txt; .rtf; .odt; .doc; .docx.,.pdf; .xps; .odp; .ppt; .pptx; jpg; .tif; .png,.ods; .xls; .xlsx" przy czym Zamawiający zaleca wykorzystywanie plików w formacie pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję Wykonawców biorących udział w postępowaniu, że:
1.1. Administrator danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Powiatowy w Wyrzysku Sp. z o.o. (Szpital) z siedzibą: ul. 22 Stycznia 41, 89-300 Wyrzysk.
1.2. W Szpitalu wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e- mail: iodo@szpitalwyrzysk.pl , lub pisemnie na adres naszej siedziby wskazany w pkt 1.
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanym z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o zawarte umowy, w celach związanych z realizacją obowiązków Szpitala jako Zamawiającego, które wynikają z obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie, a także w celu realizacji obowiązku powadzenia ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji, co stanowi o zgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych w oparciu o przesłanki legalizujące przetwarzanie danych osobowych wymienione w art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.
1.4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres przewidziany przepisami prawa w tym zakresie, w tym przez okres przechowywania dokumentacji określony w przepisach powszechnych i uregulowaniach wewnętrznych Szpitala w zakresie archiwizacji dokumentów, okres przedawnienia roszczeń przysługujących Szpitala i w stosunku do niego.
1.5. Dokumentacja dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie przechowywana, zgodnie z art. 78 Ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/382-1/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Wielkość podana przez Zamawiającego dla każdej z części jest ilością maksymalną. Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb, z tym zastrzeżeniem, że minimalna ilość dostarczanych środków dezynfekcyjnych w poszczególnych częściach nie będzie niższa niż 70%.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
3. Wielkość podana przez Zamawiającego dla każdej z części jest ilością maksymalną. Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb, z tym zastrzeżeniem, że minimalna ilość dostarczanych środków dezynfekcyjnych w poszczególnych częściach nie będzie niższa niż 70%.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Wielkość podana przez Zamawiającego dla każdej z części jest ilością maksymalną. Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb, z tym zastrzeżeniem, że minimalna ilość dostarczanych środków dezynfekcyjnych w poszczególnych częściach nie będzie niższa niż 70%.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Wielkość podana przez Zamawiającego dla każdej z części jest ilością maksymalną. Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb, z tym zastrzeżeniem, że minimalna ilość dostarczanych środków dezynfekcyjnych w poszczególnych częściach nie będzie niższa niż 70%.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Preparat do maszynowego mycia kaczek i basenów (płyn), w składzie: metakrzemian dwusodowy 5-10%, wodorotlenek sodu <1% ph 12,5) – środek kompatybilny z myjnią DDC OPTIMA 2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Wielkość podana przez Zamawiającego dla każdej z części jest ilością maksymalną. Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb, z tym zastrzeżeniem, że minimalna ilość dostarczanych środków dezynfekcyjnych w poszczególnych częściach nie będzie niższa niż 70%.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Środek nabłyszczająco-odkamieniający do stosowania w myjniach dezynfektorach (do basenów i kaczek szpitalnych). Zapobiega osadzaniu się kamienia w generatorach pary, na naczyniach, w komorze płuczącej i w przewodach rurowych, nadaje się szczególnie do urządzeń dezynfekcyjnych i czyszczących z dezynfekcją termiczną, stanowi idealną kombinację środka nabłyszczającego i zmiękczającego, skuteczny przy wszystkich stopniach twardości wody. Dozowany pompką dozującą do generatora pary i do wody płuczącej. Składniki: 5-15% niejonicznych środków powierzchniowo czynnych, polikarboksylany (pH) - środek kompatybilny z myjnią MEIKO TOPIC
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Wielkość podana przez Zamawiającego dla każdej z części jest ilością maksymalną. Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb, z tym zastrzeżeniem, że minimalna ilość dostarczanych środków dezynfekcyjnych w poszczególnych częściach nie będzie niższa niż 70%.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że w przypadku gdy występuje jako przedsiębiorca, jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień ich złożenia:
1.1. w odniesieniu do zdolności do występowania w obrocie gospodarczym –
w przypadku wykonawców prowadzących działalność gospodarczą - dokument potwierdzający wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
11.1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanej dostawy z wymaganiami i cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą:• dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych dnia 07.04.2022 r.(Dz. U. 2024 poz. 1620 ze zm.);
• produktu leczniczego do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy z dnia 06 września 2001 roku ustawy Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. 2024 poz. 686 ze zm.);
• produktu biobójczego do obrotu na terenie RP zgodnie z przepisami ustawy z dnia 09 października 2015 r. – o produktach biobójczych (Dz. U. 2021 poz. 24 ze zm.) lub oświadczenie o posiadaniu odpowiednich dokumentów wraz z zobowiązaniem o udostępnieniu ich na każde żądanie Zamawiającego lub oświadczenie o braku konieczności posiadania wymaganych dokumentów.
• Zadanie 5 - NA POTWIERDZENIE ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY DOKUMENT WYSTAWIONY PRZEZ PRODUCENTA URZĄDZENIA POTWIERDZAJĄCEGO KOMPATYBILNOŚĆ PŁYNU
• Zadanie 6 - NA POTWIERDZENIE ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY DOKUMENT WYSTAWIONY PRZEZ PRODUCENTA URZĄDZENIA POTWIERDZAJĄCEGO KOMPATYBILNOŚĆ PŁYNU
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
11.1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanej dostawy z wymaganiami i cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą:• dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych dnia 07.04.2022 r.(Dz. U. 2024 poz. 1620 ze zm.);
• dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu leczniczego do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy z dnia 06 września 2001 roku ustawy Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. 2024 poz. 686 ze zm.);
• dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu biobójczego do obrotu na terenie RP zgodnie z przepisami ustawy z dnia 09 października 2015 r. – o produktach biobójczych (Dz. U. 2021 poz. 24 ze zm.) lub oświadczenie o posiadaniu odpowiednich dokumentów wraz z zobowiązaniem o udostępnieniu ich na każde żądanie Zamawiającego lub oświadczenie o braku konieczności posiadania wymaganych dokumentów.
• Zadanie 5 - NA POTWIERDZENIE ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY DOKUMENT WYSTAWIONY PRZEZ PRODUCENTA URZĄDZENIA POTWIERDZAJĄCEGO KOMPATYBILNOŚĆ PŁYNU Z URZADZENIEM
• Zadanie 6 - NA POTWIERDZENIE ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY DOKUMENT WYSTAWIONY PRZEZ PRODUCENTA URZĄDZENIA POTWIERDZAJĄCEGO KOMPATYBILNOŚĆ PŁYNU Z URZĄDZENIEM
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Na podstawie art. 58 ust 1 ustawy Pzp wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). W tym przypadku podmioty te ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Ten sam Wykonawca może być członkiem tylko jednego konsorcjum.2. W przypadku składania oferty wspólnej w formularzu ofertowym należy wpisać nazwy (firmy) i dokładne adresy wszystkich członków konsorcjum.
3. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez zamawiającego z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu ofertowym. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się przez wykonawców o zamówienie, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w przypadkach, o których mowa w Rozdziale VI pkt 1.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia
o których mowa w Rozdz. VIII pkt 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie terminu i zakresu umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj.:1.1. zakończenia produkcji, wstrzymanie produkcji, brak dostępności towaru określonego niniejsza umową, Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia w to miejsce towaru innego jednak o parametrach identycznych lub co najmniej nie gorszych oraz cenie wyższej o nie więcej niż 10% wartości ceny pierwotnej towaru zaoferowanego w ofercie przy zachowaniu pozostałych postanowień umowy. Ewentualna zmiana może być dokonana wyłącznie za zgodą Zamawiającego z zachowaniem formy pisemnej – aneks do umowy zostanie sporządzony nie później, niż w terminie 14 od daty zawiadomienia przez Wykonawcę o niemożności dostarczenia towaru określonego niniejszą umową.
1.2. w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających
z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego;
1.3. w przypadku wystąpienia siły wyższej rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części lub w umówionym terminie.
2. Siła Wyższa obejmuje w szczególności niżej wymienione okoliczności:
2.1. wojna, działania wojenne, inwazja, działania wrogów zewnętrznych;
2.2. rebelia, terroryzm, rewolucja, wojna domowa, powstanie, przewrót wojskowy lub cywilny,
2.3. bunt, niepokoje, zamieszki, strajki, spowodowane przez osoby inne, niż pracownicy Wykonawcy lub Podwykonawcy;
2.4. awarii wywołanej działaniem amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, promieniowania jonizującego lub skażenia radioaktywnego z wyjątkiem tych, które mogą być przypisane użyciu przez Wykonawcę takiej amunicji, materiałów wybuchowych, promieniowania, radioaktywności;
2.5. klęski żywiołowe takie jak na przykład trzęsienia ziemi, huragan, powodzie;
2.6. stan zagrożenia epidemicznego i stan epidemii.
3. Strona, której dotyczą okoliczności siły wyższej podejmie niezwłocznie uzasadnione kroki w celu usunięcia zaistniałych przeszkód wywołanych siłą wyższą, tak aby wywiązać się ze swoich zobowiązań oraz zminimalizować szkodę wywołaną siłą wyższą.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-16 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpitalwyrzysk.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-16 12:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-14
INNE PRZETARGI WYRZYSK
więcej: przetargi WYRZYSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji dla CWPL "CePeLek" SP ZOZ w Warszawie
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.
- Sukcesywna dostawa środków higieny i artykułów chemicznych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach
- ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych przez 24 miesiące dla SP ZOZ w Sejnach
- Preparaty do dezynfekcji II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.