Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00433279/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
- 2024/BZP 00454124/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-12
- 2024/BZP 00454150/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie skweru im. Janusza Grabiańskiego przed Warszawskim Pawilonem Architektury „ZODIAK”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Mienia m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kazimierza 62
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-248
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 0222770317
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Eburza@zmw.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmw.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zmw-waw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie i administrowanie mieniem Miasta Stołecznego Warszawy.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zagospodarowanie skweru im. Janusza Grabiańskiego przed Warszawskim Pawilonem Architektury „ZODIAK”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-778c8ed7-3b7b-4ef4-9ec5-3cd26069dc01
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00012553
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056307/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Zagospodarowanie skweru im. Janusza Grabińskiego przed Warszawskim Pawilonem Architektury "ZODIAK"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00433279
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/TUK/TP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1622534,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zagospodarowanie skweru im. Janusza Grabiańskiego przed Warszawskim Pawilonem Architektury „ZODIAK”.
1. Celem postępowania jest wyłonienie Wykonawcy, który wykona roboty budowlane zgodnie z projektem zagospodarowania przestrzeni publicznej, opracowanym przez RS Architektura Krajobrazu Dorota Rudawa, skweru Janusza Grabiańskiego przed Warszawskim Pawilonem Architektury „Zodiak”, dz. o nr ew. 60, 95 i 97 z obrębu 5-03-10, oraz wykonanie izolacji, wskazanych na rysunku obiektów podziemnych skweru. Przedmiotem zamówienia objęte są wszystkie prace opisane w Załącznikach, jak również wszelkie roboty przygotowawcze, wszelkiego rodzaju uzgodnienia umożliwiające realizację i odbiór robót, koszty poboru mediów w trakcie prowadzenia robót budowlanych, koszty wywiezienia i utylizacji odpadów, prace naprawcze w okresie gwarancji oraz inne niezbędne do realizacji zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
a) Opis przedmiotu zamówienia – stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ,
b) Projektowane postanowienia umowy – stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ.
2. Zamawiający do postępowania udostępnia Wykonawcy przedmiary robót (Załącznik nr 1 do OPZ). Przedmiary mają charakter pomocniczy i w żaden sposób nie zwalniają Wykonawcy z dokonania prawidłowej wyceny wszystkich robót.
3. Istniejący plac będzie użytkowany jako obiekt użyteczności publicznej.
4. W celu realizacji remontu Zamawiający udostępni część terenu działek nr 60, 95, 97 obręb 5-03-10 w dzielnicy Śródmieście.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji dostępnej na stronie:
https://pliki.um.warszawa.pl/index.php/s/7gXagrw3amtTD8z
1) Załącznik nr 1 do OPZ – Przedmiar robót
2) Załącznik nr 2 do OPZ – Załącznik do zgłoszenia
3) Załącznik nr 3 do OPZ – Projekt wykonawczy
4) Załącznik nr 4 do OPZ – Specyfikacje wykonania i odbioru robót
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45262650-2 - Roboty w zakresie okładania
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45233140-2 - Roboty drogowe
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2159686,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3603900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2159686,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Q-REKBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5273002816
7.3.3) Ulica: Grzybowska 87
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2159686,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- "Zakup i montaż magazynów energii elektrycznej dla Gminy Popów"
- Przebudowa dróg gminnych o nr 120366D oraz 120370D w miejscowości Przygórze
- Wykonanie przewiertów sterowanych horyzontalnych w celu posadowienia rurociągów dla wykonania sieci wodociągowej i przyłącza wody zlokalizowanych w miejscowości Żarów i Kalno gm. Żarów
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.