Ogłoszenie z dnia 2023-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00340847/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług medycznych w zakresie badań lekarskich, pobrań krwi osób zatrzymanych przez Policję dla podległych jednostek KWP/KMP/KPP garnizonu mazowieckiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 701 31 03
1.5.8.) Numer faksu: 47 701 20 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.syta@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług medycznych w zakresie badań lekarskich, pobrań krwi osób zatrzymanych przez Policję dla podległych jednostek KWP/KMP/KPP garnizonu mazowieckiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb13c9e4-2f5d-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00012573
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00151340/48/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Badania lekarskie i pobrania krwi osób zatrzymanych przez Policję
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00340847/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 54 /22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2380758,80 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1866963,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – KWP/KMP RadomPrzedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:
Przedmiot zamówienia obejmuje całodobowe świadczenie usług medycznych w stosunku do osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy z zastrzeżeniem, iż wykonywane one będą bez względu na dzień tygodnia. Całodobowe usługi medyczne w zakresie badań lekarskich oraz pobierania krwi osób zatrzymanych przez Policję na terenie garnizonu mazowieckiego świadczone będą przez lekarza udzielającego świadczeń zdrowotnych
w miejscu wezwania lub lekarza podmiotu wykonującego działalność leczniczą. Przedmiot zamówienia należy wykonywać stosownie do postanowień zawartych w: Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję ( Dz. U. z 2012r., poz. 1102 z póź. zm.), ustawie z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji ( tj. Dz. U z 2021 r. poz. 1882 z póź. zm.) Rozporządzeniu MSW z dnia 4 czerwca 2012 r. w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń
i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z zapisami obrazu z tych pomieszczeń pokoi i izba ( Dz. U. z 2012 r. poz. 638 z póź. zm.), Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018 roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie ( Dz. U. 2018 poz. 2472 ).
Przedmiot zamówienia obejmuje całodobowe świadczenie usług medycznych w stosunku do osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy z zastrzeżeniem, iż wykonywane one będą bez względu na dzień tygodnia.
Wykonanie badania lekarskiego osoby zatrzymanej:
po przeprowadzeniu badania lekarskiego osoby zatrzymanej lekarz stwierdza:
a) brak przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym
b) wystąpienie przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w policyjnym pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym,
policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym oraz konieczności skierowania jej do podmiotu leczniczego.
Okoliczności, wskazane w podpunkcie a) i b) lekarz stwierdza w zaświadczeniu
c) pobranie krwi od osoby doprowadzonej ( bez badania analitycznego ).
Pakiet pobrania krwi wraz z drukiem protokołu pobrania krwi dostarcza każdorazowo przedstawiciel
jednostki organizacyjnej Policji dokonującej zlecenia wykonania usługi. Policjant zabiera ze sobą
pakiet z pobraną krwią celem dalszych badań laboratoryjnych. Pobranie krwi do badania odbywa się
z zachowaniem warunków określonych w Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018
roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. 2018 poz. 2472).
• Zamawiający będzie realizował usługi w formie zamówień częściowych.
• Poddanie osoby zatrzymanej badaniu lekarskiemu, pobraniu krwi następuje na pisemny wniosek
wystawiony przez dyżurnych jednostek organizacyjnych Policji.
• Leczenie osób zatrzymanych nie wchodzi w zakres umowy i odbywa się na zasadach powszechnego
ubezpieczenia zdrowotnego.
• Pakiet do pobrania krwi dostarcza każdorazowo Zamawiający.
• Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia w ciągu całej doby
jak i w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy, w obiekcie, którego wyposażenie i urządzenia są zgodne z wymogami określonymi dla placówek medycznych przez ministra właściwego do spraw
zdrowia, lub w miejscu świadczenia usługi wskazanym w formularzu ofertowym.
• Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne błędy medyczne popełnione w trakcie realizacji usługi medycznej.
• Badania lekarskie lub pobrania krwi objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca wykonuje
osobom doprowadzonym przez funkcjonariuszy Zamawiającego, w oparciu o pisemny
wniosek dyżurnego jednostki Policji dokonującej zatrzymania, a w sytuacji widocznych
obrażeń ciała lub utraty przytomności, także na ustny wniosek funkcjonariusza.
• Transport osoby zatrzymanej w celu przeprowadzenia badania lekarskiego lub pobrania krwi
zapewnia Policja, z zastrzeżeniem sytuacji, w której stan zdrowia osoby zatrzymanej
wskazuje na potrzebę użycia do jej przewiezienia specjalnego środka transportu sanitarnego.
• Świadczenie usługi medycznej w granicach administracyjnych miasta powiatowego lub
powiatu odpowiadającego jednostce Policji w ramach zadania.
Maksymalny czas przystąpienia do wykonania badania, pobrania krwi wynosi 30 minut od momentu zlecenia wykonania w/w usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 925095,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – KMP SiedlcePrzedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:
Przedmiot zamówienia obejmuje całodobowe świadczenie usług medycznych w stosunku do osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy z zastrzeżeniem, iż wykonywane one będą bez względu na dzień tygodnia. Całodobowe usługi medyczne w zakresie badań lekarskich oraz pobierania krwi osób zatrzymanych przez Policję na terenie garnizonu mazowieckiego świadczone będą przez lekarza udzielającego świadczeń zdrowotnych
w miejscu wezwania lub lekarza podmiotu wykonującego działalność leczniczą. Przedmiot zamówienia należy wykonywać stosownie do postanowień zawartych w: Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję ( Dz. U. z 2012r., poz. 1102 z póź. zm.), ustawie z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji ( tj. Dz. U z 2021 r. poz. 1882 z póź. zm.) Rozporządzeniu MSW z dnia 4 czerwca 2012 r. w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń
i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z zapisami obrazu z tych pomieszczeń pokoi i izba ( Dz. U. z 2012 r. poz. 638 z póź. zm.), Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018 roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie ( Dz. U. 2018 poz. 2472 ).
Przedmiot zamówienia obejmuje całodobowe świadczenie usług medycznych w stosunku do osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy z zastrzeżeniem, iż wykonywane one będą bez względu na dzień tygodnia.
Wykonanie badania lekarskiego osoby zatrzymanej:
po przeprowadzeniu badania lekarskiego osoby zatrzymanej lekarz stwierdza:
a) brak przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym
b) wystąpienie przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w policyjnym pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym,
policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym oraz konieczności skierowania jej do podmiotu leczniczego.
Okoliczności, wskazane w podpunkcie a) i b) lekarz stwierdza w zaświadczeniu
c) pobranie krwi od osoby doprowadzonej ( bez badania analitycznego ).
Pakiet pobrania krwi wraz z drukiem protokołu pobrania krwi dostarcza każdorazowo przedstawiciel
jednostki organizacyjnej Policji dokonującej zlecenia wykonania usługi. Policjant zabiera ze sobą
pakiet z pobraną krwią celem dalszych badań laboratoryjnych. Pobranie krwi do badania odbywa się
z zachowaniem warunków określonych w Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018
roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. 2018 poz. 2472).
• Zamawiający będzie realizował usługi w formie zamówień częściowych.
• Poddanie osoby zatrzymanej badaniu lekarskiemu, pobraniu krwi następuje na pisemny wniosek
wystawiony przez dyżurnych jednostek organizacyjnych Policji.
• Leczenie osób zatrzymanych nie wchodzi w zakres umowy i odbywa się na zasadach powszechnego
ubezpieczenia zdrowotnego.
• Pakiet do pobrania krwi dostarcza każdorazowo Zamawiający.
• Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia w ciągu całej doby
jak i w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy, w obiekcie, którego wyposażenie i urządzenia są zgodne z wymogami określonymi dla placówek medycznych przez ministra właściwego do spraw
zdrowia, lub w miejscu świadczenia usługi wskazanym w formularzu ofertowym.
• Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne błędy medyczne popełnione w trakcie realizacji usługi medycznej.
• Badania lekarskie lub pobrania krwi objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca wykonuje
osobom doprowadzonym przez funkcjonariuszy Zamawiającego, w oparciu o pisemny
wniosek dyżurnego jednostki Policji dokonującej zatrzymania, a w sytuacji widocznych
obrażeń ciała lub utraty przytomności, także na ustny wniosek funkcjonariusza.
• Transport osoby zatrzymanej w celu przeprowadzenia badania lekarskiego lub pobrania krwi
zapewnia Policja, z zastrzeżeniem sytuacji, w której stan zdrowia osoby zatrzymanej
wskazuje na potrzebę użycia do jej przewiezienia specjalnego środka transportu sanitarnego.
• Świadczenie usługi medycznej w granicach administracyjnych miasta powiatowego lub
powiatu odpowiadającego jednostce Policji w ramach zadania.
Maksymalny czas przystąpienia do wykonania badania, pobrania krwi wynosi 30 minut od momentu zlecenia wykonania w/w usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 209166,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 KMP OstrołękaPrzedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:
Przedmiot zamówienia obejmuje całodobowe świadczenie usług medycznych w stosunku do osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy z zastrzeżeniem, iż wykonywane one będą bez względu na dzień tygodnia. Całodobowe usługi medyczne w zakresie badań lekarskich oraz pobierania krwi osób zatrzymanych przez Policję na terenie garnizonu mazowieckiego świadczone będą przez lekarza udzielającego świadczeń zdrowotnych
w miejscu wezwania lub lekarza podmiotu wykonującego działalność leczniczą. Przedmiot zamówienia należy wykonywać stosownie do postanowień zawartych w: Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję ( Dz. U. z 2012r., poz. 1102 z póź. zm.), ustawie z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji ( tj. Dz. U z 2021 r. poz. 1882 z póź. zm.) Rozporządzeniu MSW z dnia 4 czerwca 2012 r. w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń
i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z zapisami obrazu z tych pomieszczeń pokoi i izba ( Dz. U. z 2012 r. poz. 638 z póź. zm.), Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018 roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie ( Dz. U. 2018 poz. 2472 ).
Przedmiot zamówienia obejmuje całodobowe świadczenie usług medycznych w stosunku do osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy z zastrzeżeniem, iż wykonywane one będą bez względu na dzień tygodnia.
Wykonanie badania lekarskiego osoby zatrzymanej:
po przeprowadzeniu badania lekarskiego osoby zatrzymanej lekarz stwierdza:
a) brak przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym
b) wystąpienie przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w policyjnym pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym,
policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym oraz konieczności skierowania jej do podmiotu leczniczego.
Okoliczności, wskazane w podpunkcie a) i b) lekarz stwierdza w zaświadczeniu
c) pobranie krwi od osoby doprowadzonej ( bez badania analitycznego ).
Pakiet pobrania krwi wraz z drukiem protokołu pobrania krwi dostarcza każdorazowo przedstawiciel
jednostki organizacyjnej Policji dokonującej zlecenia wykonania usługi. Policjant zabiera ze sobą
pakiet z pobraną krwią celem dalszych badań laboratoryjnych. Pobranie krwi do badania odbywa się
z zachowaniem warunków określonych w Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018
roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. 2018 poz. 2472).
• Zamawiający będzie realizował usługi w formie zamówień częściowych.
• Poddanie osoby zatrzymanej badaniu lekarskiemu, pobraniu krwi następuje na pisemny wniosek
wystawiony przez dyżurnych jednostek organizacyjnych Policji.
• Leczenie osób zatrzymanych nie wchodzi w zakres umowy i odbywa się na zasadach powszechnego
ubezpieczenia zdrowotnego.
• Pakiet do pobrania krwi dostarcza każdorazowo Zamawiający.
• Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia w ciągu całej doby
jak i w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy, w obiekcie, którego wyposażenie i urządzenia są zgodne z wymogami określonymi dla placówek medycznych przez ministra właściwego do spraw
zdrowia, lub w miejscu świadczenia usługi wskazanym w formularzu ofertowym.
• Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne błędy medyczne popełnione w trakcie realizacji usługi medycznej.
• Badania lekarskie lub pobrania krwi objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca wykonuje
osobom doprowadzonym przez funkcjonariuszy Zamawiającego, w oparciu o pisemny
wniosek dyżurnego jednostki Policji dokonującej zatrzymania, a w sytuacji widocznych
obrażeń ciała lub utraty przytomności, także na ustny wniosek funkcjonariusza.
• Transport osoby zatrzymanej w celu przeprowadzenia badania lekarskiego lub pobrania krwi
zapewnia Policja, z zastrzeżeniem sytuacji, w której stan zdrowia osoby zatrzymanej
wskazuje na potrzebę użycia do jej przewiezienia specjalnego środka transportu sanitarnego.
• Świadczenie usługi medycznej w granicach administracyjnych miasta powiatowego lub
powiatu odpowiadającego jednostce Policji w ramach zadania.
Maksymalny czas przystąpienia do wykonania badania, pobrania krwi wynosi 30 minut od momentu zlecenia wykonania w/w usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 201440,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 - KPP GrójecPrzedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:
Przedmiot zamówienia obejmuje całodobowe świadczenie usług medycznych w stosunku do osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy z zastrzeżeniem, iż wykonywane one będą bez względu na dzień tygodnia. Całodobowe usługi medyczne w zakresie badań lekarskich oraz pobierania krwi osób zatrzymanych przez Policję na terenie garnizonu mazowieckiego świadczone będą przez lekarza udzielającego świadczeń zdrowotnych
w miejscu wezwania lub lekarza podmiotu wykonującego działalność leczniczą. Przedmiot zamówienia należy wykonywać stosownie do postanowień zawartych w: Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję ( Dz. U. z 2012r., poz. 1102 z póź. zm.), ustawie z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji ( tj. Dz. U z 2021 r. poz. 1882 z póź. zm.) Rozporządzeniu MSW z dnia 4 czerwca 2012 r. w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń
i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z zapisami obrazu z tych pomieszczeń pokoi i izba ( Dz. U. z 2012 r. poz. 638 z póź. zm.), Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018 roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie ( Dz. U. 2018 poz. 2472 ).
Przedmiot zamówienia obejmuje całodobowe świadczenie usług medycznych w stosunku do osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy z zastrzeżeniem, iż wykonywane one będą bez względu na dzień tygodnia.
Wykonanie badania lekarskiego osoby zatrzymanej:
po przeprowadzeniu badania lekarskiego osoby zatrzymanej lekarz stwierdza:
a) brak przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym
b) wystąpienie przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w policyjnym pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym,
policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym oraz konieczności skierowania jej do podmiotu leczniczego.
Okoliczności, wskazane w podpunkcie a) i b) lekarz stwierdza w zaświadczeniu
c) pobranie krwi od osoby doprowadzonej ( bez badania analitycznego ).
Pakiet pobrania krwi wraz z drukiem protokołu pobrania krwi dostarcza każdorazowo przedstawiciel
jednostki organizacyjnej Policji dokonującej zlecenia wykonania usługi. Policjant zabiera ze sobą
pakiet z pobraną krwią celem dalszych badań laboratoryjnych. Pobranie krwi do badania odbywa się
z zachowaniem warunków określonych w Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018
roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. 2018 poz. 2472).
• Zamawiający będzie realizował usługi w formie zamówień częściowych.
• Poddanie osoby zatrzymanej badaniu lekarskiemu, pobraniu krwi następuje na pisemny wniosek
wystawiony przez dyżurnych jednostek organizacyjnych Policji.
• Leczenie osób zatrzymanych nie wchodzi w zakres umowy i odbywa się na zasadach powszechnego
ubezpieczenia zdrowotnego.
• Pakiet do pobrania krwi dostarcza każdorazowo Zamawiający.
• Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia w ciągu całej doby
jak i w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy, w obiekcie, którego wyposażenie i urządzenia są zgodne z wymogami określonymi dla placówek medycznych przez ministra właściwego do spraw
zdrowia, lub w miejscu świadczenia usługi wskazanym w formularzu ofertowym.
• Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne błędy medyczne popełnione w trakcie realizacji usługi medycznej.
• Badania lekarskie lub pobrania krwi objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca wykonuje
osobom doprowadzonym przez funkcjonariuszy Zamawiającego, w oparciu o pisemny
wniosek dyżurnego jednostki Policji dokonującej zatrzymania, a w sytuacji widocznych
obrażeń ciała lub utraty przytomności, także na ustny wniosek funkcjonariusza.
• Transport osoby zatrzymanej w celu przeprowadzenia badania lekarskiego lub pobrania krwi
zapewnia Policja, z zastrzeżeniem sytuacji, w której stan zdrowia osoby zatrzymanej
wskazuje na potrzebę użycia do jej przewiezienia specjalnego środka transportu sanitarnego.
• Świadczenie usługi medycznej w granicach administracyjnych miasta powiatowego lub
powiatu odpowiadającego jednostce Policji w ramach zadania.
Maksymalny czas przystąpienia do wykonania badania, pobrania krwi wynosi 30 minut od momentu zlecenia wykonania w/w usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 116487,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 - KPP MławaPrzedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:
Przedmiot zamówienia obejmuje całodobowe świadczenie usług medycznych w stosunku do osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy z zastrzeżeniem, iż wykonywane one będą bez względu na dzień tygodnia. Całodobowe usługi medyczne w zakresie badań lekarskich oraz pobierania krwi osób zatrzymanych przez Policję na terenie garnizonu mazowieckiego świadczone będą przez lekarza udzielającego świadczeń zdrowotnych
w miejscu wezwania lub lekarza podmiotu wykonującego działalność leczniczą. Przedmiot zamówienia należy wykonywać stosownie do postanowień zawartych w: Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję ( Dz. U. z 2012r., poz. 1102 z póź. zm.), ustawie z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji ( tj. Dz. U z 2021 r. poz. 1882 z póź. zm.) Rozporządzeniu MSW z dnia 4 czerwca 2012 r. w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń
i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z zapisami obrazu z tych pomieszczeń pokoi i izba ( Dz. U. z 2012 r. poz. 638 z póź. zm.), Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018 roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie ( Dz. U. 2018 poz. 2472 ).
Przedmiot zamówienia obejmuje całodobowe świadczenie usług medycznych w stosunku do osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy z zastrzeżeniem, iż wykonywane one będą bez względu na dzień tygodnia.
Wykonanie badania lekarskiego osoby zatrzymanej:
po przeprowadzeniu badania lekarskiego osoby zatrzymanej lekarz stwierdza:
a) brak przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym
b) wystąpienie przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w policyjnym pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym,
policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym oraz konieczności skierowania jej do podmiotu leczniczego.
Okoliczności, wskazane w podpunkcie a) i b) lekarz stwierdza w zaświadczeniu
c) pobranie krwi od osoby doprowadzonej ( bez badania analitycznego ).
Pakiet pobrania krwi wraz z drukiem protokołu pobrania krwi dostarcza każdorazowo przedstawiciel
jednostki organizacyjnej Policji dokonującej zlecenia wykonania usługi. Policjant zabiera ze sobą
pakiet z pobraną krwią celem dalszych badań laboratoryjnych. Pobranie krwi do badania odbywa się
z zachowaniem warunków określonych w Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018
roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. 2018 poz. 2472).
• Zamawiający będzie realizował usługi w formie zamówień częściowych.
• Poddanie osoby zatrzymanej badaniu lekarskiemu, pobraniu krwi następuje na pisemny wniosek
wystawiony przez dyżurnych jednostek organizacyjnych Policji.
• Leczenie osób zatrzymanych nie wchodzi w zakres umowy i odbywa się na zasadach powszechnego
ubezpieczenia zdrowotnego.
• Pakiet do pobrania krwi dostarcza każdorazowo Zamawiający.
• Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia w ciągu całej doby
jak i w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy, w obiekcie, którego wyposażenie i urządzenia są zgodne z wymogami określonymi dla placówek medycznych przez ministra właściwego do spraw
zdrowia, lub w miejscu świadczenia usługi wskazanym w formularzu ofertowym.
• Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne błędy medyczne popełnione w trakcie realizacji usługi medycznej.
• Badania lekarskie lub pobrania krwi objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca wykonuje
osobom doprowadzonym przez funkcjonariuszy Zamawiającego, w oparciu o pisemny
wniosek dyżurnego jednostki Policji dokonującej zatrzymania, a w sytuacji widocznych
obrażeń ciała lub utraty przytomności, także na ustny wniosek funkcjonariusza.
• Transport osoby zatrzymanej w celu przeprowadzenia badania lekarskiego lub pobrania krwi
zapewnia Policja, z zastrzeżeniem sytuacji, w której stan zdrowia osoby zatrzymanej
wskazuje na potrzebę użycia do jej przewiezienia specjalnego środka transportu sanitarnego.
• Świadczenie usługi medycznej w granicach administracyjnych miasta powiatowego lub
powiatu odpowiadającego jednostce Policji w ramach zadania.
Maksymalny czas przystąpienia do wykonania badania, pobrania krwi wynosi 30 minut od momentu zlecenia wykonania w/w usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 124853,30 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 - KPP PłońskPrzedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:
Przedmiot zamówienia obejmuje całodobowe świadczenie usług medycznych w stosunku do osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy z zastrzeżeniem, iż wykonywane one będą bez względu na dzień tygodnia. Całodobowe usługi medyczne w zakresie badań lekarskich oraz pobierania krwi osób zatrzymanych przez Policję na terenie garnizonu mazowieckiego świadczone będą przez lekarza udzielającego świadczeń zdrowotnych
w miejscu wezwania lub lekarza podmiotu wykonującego działalność leczniczą. Przedmiot zamówienia należy wykonywać stosownie do postanowień zawartych w: Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję ( Dz. U. z 2012r., poz. 1102 z póź. zm.), ustawie z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji ( tj. Dz. U z 2021 r. poz. 1882 z póź. zm.) Rozporządzeniu MSW z dnia 4 czerwca 2012 r. w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń
i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z zapisami obrazu z tych pomieszczeń pokoi i izba ( Dz. U. z 2012 r. poz. 638 z póź. zm.), Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018 roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie ( Dz. U. 2018 poz. 2472 ).
Przedmiot zamówienia obejmuje całodobowe świadczenie usług medycznych w stosunku do osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy z zastrzeżeniem, iż wykonywane one będą bez względu na dzień tygodnia.
Wykonanie badania lekarskiego osoby zatrzymanej:
po przeprowadzeniu badania lekarskiego osoby zatrzymanej lekarz stwierdza:
a) brak przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym
b) wystąpienie przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w policyjnym pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym,
policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym oraz konieczności skierowania jej do podmiotu leczniczego.
Okoliczności, wskazane w podpunkcie a) i b) lekarz stwierdza w zaświadczeniu
c) pobranie krwi od osoby doprowadzonej ( bez badania analitycznego ).
Pakiet pobrania krwi wraz z drukiem protokołu pobrania krwi dostarcza każdorazowo przedstawiciel
jednostki organizacyjnej Policji dokonującej zlecenia wykonania usługi. Policjant zabiera ze sobą
pakiet z pobraną krwią celem dalszych badań laboratoryjnych. Pobranie krwi do badania odbywa się
z zachowaniem warunków określonych w Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018
roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. 2018 poz. 2472).
• Zamawiający będzie realizował usługi w formie zamówień częściowych.
• Poddanie osoby zatrzymanej badaniu lekarskiemu, pobraniu krwi następuje na pisemny wniosek
wystawiony przez dyżurnych jednostek organizacyjnych Policji.
• Leczenie osób zatrzymanych nie wchodzi w zakres umowy i odbywa się na zasadach powszechnego
ubezpieczenia zdrowotnego.
• Pakiet do pobrania krwi dostarcza każdorazowo Zamawiający.
• Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia w ciągu całej doby
jak i w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy, w obiekcie, którego wyposażenie i urządzenia są zgodne z wymogami określonymi dla placówek medycznych przez ministra właściwego do spraw
zdrowia, lub w miejscu świadczenia usługi wskazanym w formularzu ofertowym.
• Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne błędy medyczne popełnione w trakcie realizacji usługi medycznej.
• Badania lekarskie lub pobrania krwi objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca wykonuje
osobom doprowadzonym przez funkcjonariuszy Zamawiającego, w oparciu o pisemny
wniosek dyżurnego jednostki Policji dokonującej zatrzymania, a w sytuacji widocznych
obrażeń ciała lub utraty przytomności, także na ustny wniosek funkcjonariusza.
• Transport osoby zatrzymanej w celu przeprowadzenia badania lekarskiego lub pobrania krwi
zapewnia Policja, z zastrzeżeniem sytuacji, w której stan zdrowia osoby zatrzymanej
wskazuje na potrzebę użycia do jej przewiezienia specjalnego środka transportu sanitarnego.
• Świadczenie usługi medycznej w granicach administracyjnych miasta powiatowego lub
powiatu odpowiadającego jednostce Policji w ramach zadania.
Maksymalny czas przystąpienia do wykonania badania, pobrania krwi wynosi 30 minut od momentu zlecenia wykonania w/w usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 191219,40 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7 – KPP BiałobrzegiPrzedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:
Przedmiot zamówienia obejmuje całodobowe świadczenie usług medycznych w stosunku do osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy z zastrzeżeniem, iż wykonywane one będą bez względu na dzień tygodnia. Całodobowe usługi medyczne w zakresie badań lekarskich oraz pobierania krwi osób zatrzymanych przez Policję na terenie garnizonu mazowieckiego świadczone będą przez lekarza udzielającego świadczeń zdrowotnych
w miejscu wezwania lub lekarza podmiotu wykonującego działalność leczniczą. Przedmiot zamówienia należy wykonywać stosownie do postanowień zawartych w: Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję ( Dz. U. z 2012r., poz. 1102 z póź. zm.), ustawie z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji ( tj. Dz. U z 2021 r. poz. 1882 z póź. zm.) Rozporządzeniu MSW z dnia 4 czerwca 2012 r. w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń
i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z zapisami obrazu z tych pomieszczeń pokoi i izba ( Dz. U. z 2012 r. poz. 638 z póź. zm.), Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018 roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie ( Dz. U. 2018 poz. 2472 ).
Przedmiot zamówienia obejmuje całodobowe świadczenie usług medycznych w stosunku do osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy z zastrzeżeniem, iż wykonywane one będą bez względu na dzień tygodnia.
Wykonanie badania lekarskiego osoby zatrzymanej:
po przeprowadzeniu badania lekarskiego osoby zatrzymanej lekarz stwierdza:
a) brak przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym
b) wystąpienie przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w policyjnym pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym,
policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym oraz konieczności skierowania jej do podmiotu leczniczego.
Okoliczności, wskazane w podpunkcie a) i b) lekarz stwierdza w zaświadczeniu
c) pobranie krwi od osoby doprowadzonej ( bez badania analitycznego ).
Pakiet pobrania krwi wraz z drukiem protokołu pobrania krwi dostarcza każdorazowo przedstawiciel
jednostki organizacyjnej Policji dokonującej zlecenia wykonania usługi. Policjant zabiera ze sobą
pakiet z pobraną krwią celem dalszych badań laboratoryjnych. Pobranie krwi do badania odbywa się
z zachowaniem warunków określonych w Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018
roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. 2018 poz. 2472).
• Zamawiający będzie realizował usługi w formie zamówień częściowych.
• Poddanie osoby zatrzymanej badaniu lekarskiemu, pobraniu krwi następuje na pisemny wniosek
wystawiony przez dyżurnych jednostek organizacyjnych Policji.
• Leczenie osób zatrzymanych nie wchodzi w zakres umowy i odbywa się na zasadach powszechnego
ubezpieczenia zdrowotnego.
• Pakiet do pobrania krwi dostarcza każdorazowo Zamawiający.
• Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia w ciągu całej doby
jak i w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy, w obiekcie, którego wyposażenie i urządzenia są zgodne z wymogami określonymi dla placówek medycznych przez ministra właściwego do spraw
zdrowia, lub w miejscu świadczenia usługi wskazanym w formularzu ofertowym.
• Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne błędy medyczne popełnione w trakcie realizacji usługi medycznej.
• Badania lekarskie lub pobrania krwi objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca wykonuje
osobom doprowadzonym przez funkcjonariuszy Zamawiającego, w oparciu o pisemny
wniosek dyżurnego jednostki Policji dokonującej zatrzymania, a w sytuacji widocznych
obrażeń ciała lub utraty przytomności, także na ustny wniosek funkcjonariusza.
• Transport osoby zatrzymanej w celu przeprowadzenia badania lekarskiego lub pobrania krwi
zapewnia Policja, z zastrzeżeniem sytuacji, w której stan zdrowia osoby zatrzymanej
wskazuje na potrzebę użycia do jej przewiezienia specjalnego środka transportu sanitarnego.
• Świadczenie usługi medycznej w granicach administracyjnych miasta powiatowego lub
powiatu odpowiadającego jednostce Policji w ramach zadania.
Maksymalny czas przystąpienia do wykonania badania, pobrania krwi wynosi 30 minut od momentu zlecenia wykonania w/w usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 21466,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 8 - KPP WyszkówPrzedmiotem zamówienia są usługi społeczne o których mowa w art. 359 pkt 2 ustawy pzp:
Przedmiot zamówienia obejmuje całodobowe świadczenie usług medycznych w stosunku do osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy z zastrzeżeniem, iż wykonywane one będą bez względu na dzień tygodnia. Całodobowe usługi medyczne w zakresie badań lekarskich oraz pobierania krwi osób zatrzymanych przez Policję na terenie garnizonu mazowieckiego świadczone będą przez lekarza udzielającego świadczeń zdrowotnych
w miejscu wezwania lub lekarza podmiotu wykonującego działalność leczniczą. Przedmiot zamówienia należy wykonywać stosownie do postanowień zawartych w: Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 września 2012 r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję ( Dz. U. z 2012r., poz. 1102 z póź. zm.), ustawie z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji ( tj. Dz. U z 2021 r. poz. 1882 z póź. zm.) Rozporządzeniu MSW z dnia 4 czerwca 2012 r. w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń
i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z zapisami obrazu z tych pomieszczeń pokoi i izba ( Dz. U. z 2012 r. poz. 638 z póź. zm.), Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018 roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie ( Dz. U. 2018 poz. 2472 ).
Przedmiot zamówienia obejmuje całodobowe świadczenie usług medycznych w stosunku do osób zatrzymanych, doprowadzonych przez funkcjonariuszy z zastrzeżeniem, iż wykonywane one będą bez względu na dzień tygodnia.
Wykonanie badania lekarskiego osoby zatrzymanej:
po przeprowadzeniu badania lekarskiego osoby zatrzymanej lekarz stwierdza:
a) brak przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby w pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym, policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym
b) wystąpienie przeciwwskazań medycznych do przebywania tej osoby w policyjnym pomieszczeniu przeznaczonym dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoju przejściowym, tymczasowym pomieszczeniu przejściowym,
policyjnej izbie dziecka, areszcie śledczym, zakładzie karnym, schronisku dla nieletnich lub zakładzie poprawczym oraz konieczności skierowania jej do podmiotu leczniczego.
Okoliczności, wskazane w podpunkcie a) i b) lekarz stwierdza w zaświadczeniu
c) pobranie krwi od osoby doprowadzonej ( bez badania analitycznego ).
Pakiet pobrania krwi wraz z drukiem protokołu pobrania krwi dostarcza każdorazowo przedstawiciel
jednostki organizacyjnej Policji dokonującej zlecenia wykonania usługi. Policjant zabiera ze sobą
pakiet z pobraną krwią celem dalszych badań laboratoryjnych. Pobranie krwi do badania odbywa się
z zachowaniem warunków określonych w Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 28 grudnia 2018
roku w sprawie badań na zawartość alkoholu w organizmie (Dz. U. 2018 poz. 2472).
• Zamawiający będzie realizował usługi w formie zamówień częściowych.
• Poddanie osoby zatrzymanej badaniu lekarskiemu, pobraniu krwi następuje na pisemny wniosek
wystawiony przez dyżurnych jednostek organizacyjnych Policji.
• Leczenie osób zatrzymanych nie wchodzi w zakres umowy i odbywa się na zasadach powszechnego
ubezpieczenia zdrowotnego.
• Pakiet do pobrania krwi dostarcza każdorazowo Zamawiający.
• Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia w ciągu całej doby
jak i w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy, w obiekcie, którego wyposażenie i urządzenia są zgodne z wymogami określonymi dla placówek medycznych przez ministra właściwego do spraw
zdrowia, lub w miejscu świadczenia usługi wskazanym w formularzu ofertowym.
• Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne błędy medyczne popełnione w trakcie realizacji usługi medycznej.
• Badania lekarskie lub pobrania krwi objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca wykonuje
osobom doprowadzonym przez funkcjonariuszy Zamawiającego, w oparciu o pisemny
wniosek dyżurnego jednostki Policji dokonującej zatrzymania, a w sytuacji widocznych
obrażeń ciała lub utraty przytomności, także na ustny wniosek funkcjonariusza.
• Transport osoby zatrzymanej w celu przeprowadzenia badania lekarskiego lub pobrania krwi
zapewnia Policja, z zastrzeżeniem sytuacji, w której stan zdrowia osoby zatrzymanej
wskazuje na potrzebę użycia do jej przewiezienia specjalnego środka transportu sanitarnego.
• Świadczenie usługi medycznej w granicach administracyjnych miasta powiatowego lub
powiatu odpowiadającego jednostce Policji w ramach zadania.
Maksymalny czas przystąpienia do wykonania badania, pobrania krwi wynosi 30 minut od momentu zlecenia wykonania w/w usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 77236,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1168992,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1168992,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1168992,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach im. Lecha i Marii Kaczyńskich -Pary Prezydenckiej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 670140015
7.3.3) Ulica: Sienkiewicza nr 29
7.3.4) Miejscowość: Pionki
7.3.5) Kod pocztowy: 26-670
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1168992,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214428,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214428,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214428,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mazowiecki Szpital Wojewódzki im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141944750
7.3.3) Ulica: Poniatowskiego nr 26
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214428,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający unieważnia postępowanie, gdyż jest to jedyna oferta złożona w ramach zadania nr 3.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 331200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 331200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powiatowe Centrum Medyczne w Grójcu Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142203546
7.3.3) Ulica: Ks. P. Skargi nr 10
7.3.4) Miejscowość: Grójec
7.3.5) Kod pocztowy: 05-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 331200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245313,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245313,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245313,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mławie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000302474
7.3.3) Ulica: Anny Dobrskiej nr 1
7.3.4) Miejscowość: Mława
7.3.5) Kod pocztowy: 06-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWIATOWE CENTRUM MEDYCZNE W GRÓJCU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
POWIATOWE CENTRUM MEDYCZNE W GRÓJCU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245313,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215607,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215607,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215607,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Płońsku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000308703
7.3.3) Ulica: Henryka Sienkiewicza nr 7
7.3.4) Miejscowość: Płońsk
7.3.5) Kod pocztowy: 09-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W MŁAWIE
jakie przetargi wygrała firma
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W MŁAWIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215607,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nr 7 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000308726
7.3.3) Ulica: Komisji Edukacji Narodowej nr 1
7.3.4) Miejscowość: Wyszków
7.3.5) Kod pocztowy: 07-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zadanie nr 1 KWP/KMP Radom – od dnia zawarcia
Zadanie nr 2 KMP Siedlce – 30.12.2022
Zadanie nr 3 KMP Ostrołęka – 30.12.2022
Zadanie nr 4 KPP Grójec – 01.12.2022
Zadanie nr 5 KPP Mława – 29.12.2022
Zadanie nr 6 KPP Płońsk – 20.12.2022
Zadanie nr 7 KPP Białobrzegi – od dnia zawarcia
Zadanie nr 8 KPP Wyszków- 16.12.2022
W przypadku konieczności wykonania badań lekarskich lub pobrań krwi w terminie wcześniejszym niż wskazane powyżej, strony umowy przewidują możliwość zmiany dat początkowych i końcowych obowiązywania umowy przy zachowaniu 36 miesięcy jej obowiązywania.
Dopuszcza się wydłużenie czasu trwania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego kwoty jaką Zamawiający przeznaczył na realizację umowy, maksymalnie
o kolejne 12 miesięcy.
2 ) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa
w art. 95 ustawy.
Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zmawiającego czynności:
1. Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do nawiązania stosunku pracy,
w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy, na czynności wykonywane przez personel pomocniczy.
2. W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający może żądać od Wykonawcy lub podwykonawcy dowodów potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę obowiązku, o którym mowa w ust 1. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy lub podwykonawcy o przedłożenie Zamawiającemu w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie dowodu spełnienia tego obowiązku w postaci:
1) pisemnego oświadczenia zatrudnionego pracownika;
2) pisemnego oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę;
3) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika;
4) innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego
- zawierających informacje w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, data zawarcia umowy o pracę rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
3. W trakcie realizacji zamówienia na wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym
wezwaniu terminie Wykonawca lub podwykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Kopie umów o pracę dokumentu stwierdzającego nawiązany stosunek pracy powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy
z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2019 poz. 1781),
w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega animizacji. Informacje takie jak data nawiązania stosunku pracy, rodzaj nawiązanego stosunku prac i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania.
4. Niewywiązanie się Wykonawcy z obowiązku przedłożenia Zamawiającemu
w wyznaczonym terminie dowodów, o których mowa w ust. 2 będzie traktowane jako
niespełnienie obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa
w ust. 1 tej umowy.
5. Obowiązek zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 1 zostanie spełniony również poprzez
zatrudnienie już wcześniej, przed złożeniem przez Wykonawcę oferty na przedmiotowe
zamówienie.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone w projekcie umowy
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- "Dostosowanie zabudowanych nieruchomości gruntowych przy ul. Rynek 16 i Rwańska 1 w Radomiu do działalności muzealnej- etap II dokumentacja projektowo- kosztorysowa "
- Wyk. kompl. dokum. projekt. z pełn. nadzoru autorskiego dla zadania inwest. pn. "Termomodernizacja budynków jedn. org. Powiatu (ZSP w Iłży, ZS w Pionkach, DPS-y w Jedlance i Wierzbicy) - I etap
- Modernizacja instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej - budynek Auli Wydziału Ekonomii i Finansów Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego przy ul. Chrobrego 31a
- Budowa oświetlenia ul. Tęczowej w Radomiu
- Zakup profesjonalnego sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz wysokiej klasy sprzętu fotograficznego na potrzeby Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu.
- Dostawa części komputerowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu (DZP.341.20.2025)
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług medycznych dla pracowników Rzecznika Finansowego"
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla Urzędu Miasta Poznania
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy wraz z pakietem medycznym dla pracowników Kancelarii i Instytutu IRWiR PAN
- Świadczenie usług medycznych na rzecz osób doprowadzonych do Izby Wytrzeźwień - Ambulatorium dla Nietrzeźwych w Miejskim Zespole Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Olsztynie
- (12) Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy na rzecz pracowników "Eko Dolina" Sp. z o. o.
- "Świadczenie usług z zakresu opieki zdrowotnej oraz usług z zakresu medycyny pracy"
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.