Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00573930/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
- 2024/BZP 00591757/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie monitoringu punktów składowania odpadów komunalnych w Kaliszu w podziale na 2 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KALISZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główny Rynek 20
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wrmi@um.kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.kalisz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie monitoringu punktów składowania odpadów komunalnych w Kaliszu w podziale na 2 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56f92aa1-9b00-4f88-ab4d-f3d94f7f6a5e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00012768
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060102/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Wykonanie monitoringu punktów składowania odpadów komunalnych na terenie Miasta Kalisza w podziale na Części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00573930
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRM.2711.27.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 187523,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa i montaż systemu monitoringu wizyjnego IP punktów składowania odpadów komunalnych w wyznaczonych poniżej punktach osiedla Dobrzec(w oparciu o kamery IP dzienno-nocne zewnętrzne wraz z uchwytami
i zasilaczami):
a) PK01 – punkt kamery stacjonarnej – Al. Wojska Polskiego 38, lokalizacja na budynku;
b) PK06 – punkt kamery stacjonarnej – Al. Wojska Polskiego 40, lokalizacja na słupie;
c) PK08 – punkt kamery stacjonarnej – ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 2, lokalizacja na budynku;
d) PK09 – punkt kamery stacjonarnej – ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 2a, lokalizacja na budynku;
e) PK10 – punkt kamery stacjonarnej – ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 2d, lokalizacja na budynku;
4.5.3.) Główny kod CPV: 35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo
4.5.5.) Wartość części: 92687,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż systemu monitoringu wizyjnego IP punktów składowania odpadów komunalnych w wyznaczonych poniżej punktach osiedla Dobrzec(w oparciu o kamery IP dzienno-nocne zewnętrzne wraz z uchwytami
i zasilaczami):
a) PK18 – punkt kamery stacjonarnej – ul. Prymasa Stef. Wyszyńskiego 7, lokalizacja na budynku;
b) PK19 – ul. Prymasa Stef. Wyszyńskiego 1, lokalizacja na budynku;
c) PK20 – punkt kamery stacjonarnej – ul. Podmiejska 34, lokalizacja na budynku;
d) PK21 – punkt kamery stacjonarnej – ul. Podmiejska 32, lokalizacja na budynku;
4.5.3.) Główny kod CPV: 35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo
4.5.5.) Wartość części: 74836,47 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89790,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89790,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89790,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAŁGORZATA RATAJCZYK "LECO-BIS" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6180020035
7.3.3) Ulica: Górnośląska 64
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
MAŁGORZATA RATAJCZYK "LECO-BIS" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89790,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71340,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71340,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71340,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAŁGORZATA RATAJCZYK "LECO-BIS" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6180020035
7.3.3) Ulica: Górnośląska 64
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
MAŁGORZATA RATAJCZYK "LECO-BIS" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71340,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Remont nawierzchni przy Torze Kolarskim na ul. Wał Matejki 2 w Kaliszu.
- Wykonanie i odnowa oznakowania poziomego na terenie miasta Kalisza w 2025r.
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Kępno, ul. Serbeńskiego, Wyspiańskiego, Malczewskiego, Gm. Kępno
- "Świadczenie usługi wsparcia technicznego systemów informatycznych produkcji Pixel Technology"
- Odtworzenie nabrzeża betonowego rzeki Prosny przy ul. Wał Piastowski 3-3c.
- "Sukcesywne dostawy materiałów zużywalnych w zabiegach operacji zaćmy i zabiegach okulistycznych do użytkowanego witrectomu CONTINUOUS FLOW CUTTER 23G REF VV106110"
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa monitoringu miejskiego
- Monitoring wizyjny na stadionie lekkoatletycznym przy ul. Szpitalnej 14 w Chełmie w ramach zadania - Zabezpieczenie obiektów sportowych na teranie Miasta Chełm
- Przebudowa terenu rekreacyjnego na osiedlu Leśna Dolina (boisko przy ul. Jana Pawła II) w zakresie wymiany siatki ochronnej na nową oraz wymiany oświetlenia i kamer dozorujących.
- Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach projektu ,, Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w Gminie Czemierniki"
- Zakup, dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych na potrzeby szkół z terenu Gminy Kamień
- "Bezpieczny cyfrowo powiat głubczycki" - dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach obszaru technicznego dla Starostwa i DPS w Klisinie zwiększających odporność na cyberataki w ramach projektu
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.