eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sandomierz"¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Gminy Sandomierz".



Og³oszenie z dnia 2023-01-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
„¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Gminy Sandomierz”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Sandomierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409927

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Pl. Poniatowskiego 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sandomierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: (15) 815-41-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.sandomierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.sandomierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sandomierz/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Gminy Sandomierz”.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0c8ac960-709a-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00012779

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00472755/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.1.27.2022.MZI

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 197517,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest us³uga.
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania pod wskazany adres przesy³ek pocztowych, zwrot przesy³ek niedorêczonych, potwierdzeñ odbioru na potrzeby Gminy Sandomierz w obrocie krajowym
(z wy³±czeniem granic administracyjnych Sandomierza) i zagranicznym – czê¶æ 1 ¶wiadczonych przez 5 dni w tygodniu od poniedzia³ku do pi±tku w okresie 12 miesiêcy tj. od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.

Czê¶æ 1 – us³ugi polegaj±ce na przyjmowaniu, przemieszczaniu i dorêczaniu pod wskazany adres przesy³ek pocztowych, zwrot przesy³ek niedorêczonych, potwierdzeñ odbioru na potrzeby Gminy Sandomierz w obrocie krajowym (z wy³±czeniem granic administracyjnych Sandomierza) i zagranicznym.


Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci 1 okre¶laj±:
szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi±cy za³. nr 1 do SWZ oraz projektowane postanowienia do umowy stanowi±ce za³. nr 2 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 72824,40 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest us³uga.
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania pod wskazany adres przesy³ek pocztowych, zwrot przesy³ek niedorêczonych, potwierdzeñ odbioru na potrzeby Gminy Sandomierz na terenie Sandomierza – czê¶æ 2 dla Gminy Sandomierz ¶wiadczonych przez 5 dni w tygodniu od poniedzia³ku do pi±tku w okresie 12 miesiêcy tj. od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.

Czê¶æ 2 – us³ugi polegaj±ce na przyjmowaniu, przemieszczaniu i dorêczaniu pod wskazany adres przesy³ek pocztowych, zwrot przesy³ek niedorêczonych, potwierdzeñ odbioru na potrzeby Gminy Sandomierz na terenie Sandomierza.


Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci 2 zamówienia okre¶laj±:
szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi±cy za³. nr 1 do SWZ oraz projektowane postanowienia do umowy stanowi±ce za³. nr 2 do SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 124693,42 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 69349,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 69349,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69349,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POCZTA POLSKA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010684960

7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpañskich 8

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-940

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 69349,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 167383,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 251076,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167383,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Us³ugi Kurierskie Edyta Bociek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 830093789

7.3.3) Ulica: ¯eromskiego 11A

7.3.4) Miejscowo¶æ: Sandomierz

7.3.5) Kod pocztowy: 27-600

7.3.6.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 167383,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.