Og³oszenie z dnia 2023-01-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00472755/01 - Og³oszenie z dnia 2022-12-02
- 2022/BZP 00487078/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-09
- 2022/BZP 00490131/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-12
- 2022/BZP 00492860/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-13
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
„¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Gminy Sandomierz”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Sandomierz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409927
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Pl. Poniatowskiego 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sandomierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: (15) 815-41-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.sandomierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.sandomierz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sandomierz/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Gminy Sandomierz”.2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0c8ac960-709a-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00012779
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00472755/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.1.27.2022.MZI
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 197517,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest us³uga.Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania pod wskazany adres przesy³ek pocztowych, zwrot przesy³ek niedorêczonych, potwierdzeñ odbioru na potrzeby Gminy Sandomierz w obrocie krajowym
(z wy³±czeniem granic administracyjnych Sandomierza) i zagranicznym – czê¶æ 1 ¶wiadczonych przez 5 dni w tygodniu od poniedzia³ku do pi±tku w okresie 12 miesiêcy tj. od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.
Czê¶æ 1 – us³ugi polegaj±ce na przyjmowaniu, przemieszczaniu i dorêczaniu pod wskazany adres przesy³ek pocztowych, zwrot przesy³ek niedorêczonych, potwierdzeñ odbioru na potrzeby Gminy Sandomierz w obrocie krajowym (z wy³±czeniem granic administracyjnych Sandomierza) i zagranicznym.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci 1 okre¶laj±:
szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi±cy za³. nr 1 do SWZ oraz projektowane postanowienia do umowy stanowi±ce za³. nr 2 do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 72824,40 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest us³uga.Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania pod wskazany adres przesy³ek pocztowych, zwrot przesy³ek niedorêczonych, potwierdzeñ odbioru na potrzeby Gminy Sandomierz na terenie Sandomierza – czê¶æ 2 dla Gminy Sandomierz ¶wiadczonych przez 5 dni w tygodniu od poniedzia³ku do pi±tku w okresie 12 miesiêcy tj. od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.
Czê¶æ 2 – us³ugi polegaj±ce na przyjmowaniu, przemieszczaniu i dorêczaniu pod wskazany adres przesy³ek pocztowych, zwrot przesy³ek niedorêczonych, potwierdzeñ odbioru na potrzeby Gminy Sandomierz na terenie Sandomierza.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci 2 zamówienia okre¶laj±:
szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi±cy za³. nr 1 do SWZ oraz projektowane postanowienia do umowy stanowi±ce za³. nr 2 do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 124693,42 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 69349,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 69349,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69349,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POCZTA POLSKA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010684960
7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpañskich 8
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 69349,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 167383,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 251076,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167383,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Us³ugi Kurierskie Edyta Bociek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 830093789
7.3.3) Ulica: ¯eromskiego 11A
7.3.4) Miejscowo¶æ: Sandomierz
7.3.5) Kod pocztowy: 27-600
7.3.6.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Miejskie Us³ugi Kurierskie Edyta Bociek
jakie przetargi wygra³a firma
Miejskie Us³ugi Kurierskie Edyta Bociek
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 167383,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Ochrona osób i mienia oraz konserwacja i utrzymanie w stanie sprawno¶ci eksploatacyjnej systemów bezpieczeñstwa Muzeum Zamkowego w Sandomierzu
- ¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego na rzecz Szpitala Specjalistycznego Ducha ¦wiêtego w Sandomierzu
- Dostawa ¶rodków czysto¶ci
- Sukcesywne dostawy ¶rodków czysto¶ci na 2025 rok
wiêcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdañskim
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Miejskiego w Wolborzu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych
- "¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w P³ocku"
- ¦wiadczenie us³. pocztowych w obr. krajowym i zagranicznym na rzecz Gm. Jaktorów w zakr. odbioru,przyjmowania,przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych do ka¿dego miejsca w kraju i za granic±.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Urzêdu Miejskiego w £asku w 2025 roku
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla RARS na okres 24 miesiêcy
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.