Ogłoszenie z dnia 2021-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00002425/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-01-22
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00013000 z dnia 2021-03-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy warzyw, owoców i jaj do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdański Zespół Żłobków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190559151
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Racławicka 8
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-406
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 583414736
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zlobki.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zlobki.gda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zlobki.gda.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
opieka nad dziećmi do lat 3
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy warzyw, owoców i jaj do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40984a8d-5729-11eb-8c05-9e31c4111ebc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013000
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000359/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Sukcesywne dostawy warzyw, owoców i jaj do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00002425/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GZŻ.DRZP.254.1.21.KB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 560430,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw, owoców i jaj do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków tj. do:a) Żłobka nr 1 – ul. Malczewskiego 33, 80-107 Gdańsk,b) Żłobka nr 2 - ul. Piastowska 92a, 80-358 Gdańsk,c) Żłobka nr 3 - ul. Chałubińskiego 20, 80-807 Gdańsk,d) Żłobka nr 4 - ul. Startowa 3, 80-461 Gdańsk,e) Żłobka nr 5 - ul. Konopnickiej 14, 80-240 Gdańsk,f) Żłobka nr 7 - ul. Pocztowa 1, 80-827 Gdańsk,g) Żłobka nr 8 - ul. Szeroka 15/17, 80-835 Gdańsk,h) Żłobka nr 9 - ul. Racławicka 8, 80-406 Gdańsk,i) Żłobka nr 10 - ul. Królewskie Wzgórze 2, 80-283 Gdańsk,j) Żłobka nr 11 - ul. Wilanowska 16, 80-809 Gdańsk,k) Żłobka nr 12 - ul. Olsztyńska 12, 80-395 Gdańsk,l) Żłobka nr 13 - ul. Kolorowa 27, 80-180 Gdańsk.2. Zakres zamówienia obejmuje:Jaja kurze, świeże, z chowu ściółkowego, kategoria wagowa „L” (1 jajko od 63 g do 73 g), klasa jakości A Wymagania określone w ustawie z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych (tj. Dz.U.2019, poz. 2178 ze zm.), naświetlone przed dostarczeniem do odbiorcy promieniami UVC (załączyć dowód przy każdej dostawie)ZiemniakiNajwyższej jakości, bez uszkodzeń mechanicznych, nienadmarznięte, nienadgniłe, typ sałatkowy/ lekko mączyste, żółty miąższ, nie rozsypujące się w gotowaniu, nie ciemniejące po ugotowaniuŚwieże warzywa i owoce Najwyższej jakości, bez uszkodzeń mechanicznych, nienadmarznięte, nienadgniłe, soczyste, dojrzałe, twarde, bez widocznych objawów choroby lub starzenia3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SWZ – wykazie asortymentowym, w którym określono zakres szczegółowych wymagań dotyczących parametrów jakościowych, okres przydatności do spożycia, wymagania w zakresie opakowań itp.4. Zamawiający informuje, że ilości towarów określone w Załączniku nr 1 do SWZ mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w zakresie i w okolicznościach wskazanych w umowie, w Rozdziale 14 SWZ. Wykonawca nie ma prawa do roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia.5. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie z częstotliwością i w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego:a) do żłobków nr 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 – w godzinach od 6:00 do 13:00, w terminie wskazanym przez Wykonawcę, w złożonej ofercie (od 2 do 5 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia droga mailową u Wykonawcy),b) Wykonawca dostarczy zamówiony towar do magazynów, w żłobkach opisanych w ust. 1, własnym transportem i na własny koszt,c) Wykonawca odpowiada za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie obowiązywania umowy.6. Wykonawca gwarantuje, że wytworzone i dostarczone towary spełniają wymagania obowiązujących krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego określone w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
03212100-1 - Ziemniaki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 447613,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 488676,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 447613,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STEMAR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383763178
7.3.3) Ulica: Portowa 3
7.3.4) Miejscowość: Władysławowo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-120
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 447613,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-312021-03-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
- Świadczenie usługi kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w trzech lokalizacjach biur WFOŚiGW w Gdańsku przez okres 12 m-cy
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
- Budowa parku kieszonkowego wraz z rozbudową ogrodu deszczowego na osiedlu Wiszące Ogrody przy ul. Przytulnej w Gdańsku
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2025 roku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
- Dostawy warzyw, ziemniaków jadalnych, owoców cytrusowych
- Dostawa warzyw, owoców, mrożonek, jajek, artykułów spożywczych, mleka, mięsa i pieczywa
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.