Ogłoszenie z dnia 2024-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00498766/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
- 2023/BZP 00523780/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Zieleniewo i Niedźwiedź"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobylanka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685639
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna
1.5.2.) Miejscowość: Kobylanka
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-108
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@kobylanka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylanka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kobylanka.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Zieleniewo i Niedźwiedź"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce0091da-84a8-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00013058
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042227/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa dróg wewnętrznych w Gminie Kobylanka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00498766
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IK.271.4.2023.WS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszystkich niezbędnych robót związanych z:1) Część 1: Przebudową drogi wewnętrznej w m. Zieleniewo: ul. Polna na działkach nr 96/3, 43/1, 58 obr. Zieleniewo, gm. Kobylanka, powiat stargardzki oraz
2) Część 2: Przebudową drogi wewnętrznej w m. Niedźwiedź: ul. Wilcza na działce nr 208, obr. Niedźwiedź, gm. Kobylanka, powiat stargardzki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 397263,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszystkich niezbędnych robót związanych z:1) Część 1: Przebudową drogi wewnętrznej w m. Zieleniewo: ul. Polna na działkach nr 96/3, 43/1, 58 obr. Zieleniewo, gm. Kobylanka, powiat stargardzki oraz
2) Część 2: Przebudową drogi wewnętrznej w m. Niedźwiedź: ul. Wilcza na działce nr 208, obr. Niedźwiedź, gm. Kobylanka, powiat stargardzki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 617730,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 405252,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 564736,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 405252,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TORMEL Sp. z o. o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: STANLED I Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792143605
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
usunięcie kolizji elektroenergetycznej i pozostałe prace związane z branżą elektryczną – nazwa
podwykonawcy na etapie składania oferty nie jest znana
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 405252,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 630474,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 907547,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 630474,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TORMEL Sp. z o. o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: STANLED I Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792143605
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
usunięcie kolizji elektroenergetycznej i pozostałe prace związane z branżą elektryczną – nazwa
podwykonawcy na etapie składania oferty nie jest znana
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 630474,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-30INNE PRZETARGI KOBYLANKA
więcej: przetargi KOBYLANKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi nr 117306E Raduczyce - Kolonia Raducka
- Modernizacja dróg gminnych w 2025 roku
- "Bieżące utrzymanie dróg (przełomy) na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice"
- Remont drogi wojewódzkiej nr 616 na wybranych odcinkach: (pełna nazwa zadania w ogłoszeniu) - nr postępowania 292/24
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni ulic mieszanką mineralno-asfaltową w Radomiu - rejon V
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu namysłowskiego w latach 2025 - 2026.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.