Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kwidzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747767
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grudziądzka 30
1.5.2.) Miejscowość: Kwidzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminakwidzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminakwidzyn.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dróg gminnych w 2025 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-580d393d-4b1f-4f96-80f4-cb8a2f62b9f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00667434
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057863/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja dróg gminnych w 2025roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kwidzyn3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem:
platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kwidzyn
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne znajdują się w SWZ i w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej: www.plaformazakupowa.pl w zakładce "Regulamin".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w SWZ - Rozdz. II OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określono w SWZ - Rozdz. II OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja dróg gminnych z płyt jomb.
W ramach zadania należy wykonać nawierzchnie z płyt jomb na podsypce piaskowej, z korytowaniem oraz obsługą geodezyjną.
Wartość planowanych robót objętych zamówieniem podstawowym oszacowana została na kwotę 225 000,00 zł brutto. Zamawiający zobowiązuje się zrealizować minimalny zakres zamówienia w wysokości 30% szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji maksymalny zakres opcji wyniesie 100% zamówienia podstawowego.
Wykonawców prosi się o wycenę następujących pozycji:
1) 1 m2 nawierzchni z płyt jomb,
2) remont nawierzchni drogi z płyt betonowych jomb - wymiana płyt na nowe – 1m2,
3) remont nawierzchni z płyt JOMB - płyty z rozbiórki – 1m2,
4) 1 m2 nawierzchni płyt JOMB - płyty z rozbiórki,
5) 1 m2 warstwy odsączającej – za każdy kolejny 1 cm grubości,
6) 1 mb nowego krawężnika betonowego z ławą z oporem,
7) rozbiórka nawierzchni drogi z płyt betonowych jomb – 1m2.
Wszystkie roboty wymienione powyżej w punktach 1) – 7) rozliczane będą powykonawczo zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem po cenach jednostkowych.
Powyższy zakres obejmuje zarówno zakres podstawowy jak i zakres opcjonalny zamówienia. Zastrzega się, iż prawo opcji (zakres opcjonalny zamówienia) nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Powyżej określony zakres objęty prawem opcji przewidziany zostaje na okoliczność istnienia stosownych możliwości finansowych po stronie Zamawiającego w kontekście realizacji tego zakresu prac oraz uznania potrzeby ich wykonania (tzn. w zależności od potrzeb Zamawiającego). Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 p.z.p. Prawo opcji oznacza, że Zamawiający zobowiązuje się zrealizować minimalny zakres zamówienia w wysokości 30% szacunkowej wartości zamówienia podstawowego na podstawie cen określonych w ofercie Wykonawcy stanowiącej załącznik do umowy, zaś zakres wartościowy objęty prawem opcji zostanie uruchomiony w zależności od potrzeb i posiadanych środków przez Zamawiającego zgodnie z następującymi zasadami:a) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;
b) zakres opcjonalny przedmiotu umowy będzie realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy, a zakresu opcjonalnego dotyczyć będą te same kwoty, warunki i zobowiązania umowne Wykonawcy (w tym zobowiązania z tytułu gwarancji i rękojmi), co przedmiotu umowy objętego zakresem podstawowym;
c) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym oświadczeniem.
2. Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy pisemnego oświadczenia określającego zakres konkretnych robót (zakres opcji). Realizacja (uruchomienie) opcji (zakresu opcjonalnego przedmiotu umowy) nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
3. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
4. Wykonawca nie jest obowiązany do realizacji zakresu opcjonalnego w zakresie, w jakim opcja nie została uruchomiona przez Zamawiającego zgodnie z zapisami umowy, jak również Wykonawca nie może domagać się jego realizacji.
5. Opcja może być realizowana przez Zamawiającego etapowo, częściowo, fragmentarycznie, sukcesywnie przy czym oświadczenie o skorzystaniu przez Zamawiającego z opcji (ewentualnie ostatnie z takich oświadczeń – w przypadku etapowego korzystania z opcji) może zostać złożone nie później niż do dnia 15.12.2025 r. Po upływie tego terminu opcja (w zakresie, w jakim nie została uruchomiona) wygasa, w związku z czym Zamawiający po upływie tego terminu nie może już z niej skorzystać.
6. W momencie złożenia oświadczenia o skorzystaniu z opcji następuje zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania finansowego w wysokości wynikającej z zakresu robót budowlanych objętych realizowaną na mocy danego oświadczenia opcją.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XIX SWZ. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta, wynosi 100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja dróg gminnych z płyt drogowych.
W ramach zadania należy wykonać nawierzchnie z płyt drogowych na podsypce piaskowej, z korytowaniem oraz obsługą geodezyjną.
Wartość planowanych robót objętych zamówieniem podstawowym oszacowana została na kwotę 500 000,00 zł brutto. Zamawiający zobowiązuje się zrealizować minimalny zakres zamówienia w wysokości 30% szacunkowej wartości zamówienia podstawowego.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji maksymalny zakres opcji wyniesie 100% zamówienia podstawowego.
Wykonawców prosi się o wycenę następujących pozycji:
1) 1 m2 nawierzchni płyt drogowych,
2) 1 m2 nawierzchni płyt drogowych – płyty z rozbiórki,
3) zjazdy z płyt JOMB – 1m2,
4) zjazdy z płyt JOMB – płyty z rozbiórki – 1m2,
5) 1 m2 warstwy odsączającej – za każdy kolejny 1 cm,
6) 1 mb nowego krawężnika betonowego z ławą z oporem,
7) rozbiórka nawierzchni drogi z płyt betonowych drogowych – 1 m2.
Wszystkie roboty wymienione powyżej w punktach 1) – 7) rozliczane będą powykonawczo zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem po cenach jednostkowych.
Powyższy zakres obejmuje zarówno zakres podstawowy jak i zakres opcjonalny zamówienia. Zastrzega się, iż prawo opcji (zakres opcjonalny zamówienia) nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Powyżej określony zakres objęty prawem opcji przewidziany zostaje na okoliczność istnienia stosownych możliwości finansowych po stronie Zamawiającego w kontekście realizacji tego zakresu prac oraz uznania potrzeby ich wykonania (tzn. w zależności od potrzeb Zamawiającego). Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 p.z.p. Prawo opcji oznacza, że Zamawiający zobowiązuje się zrealizować minimalny zakres zamówienia w wysokości 30% szacunkowej wartości zamówienia podstawowego na podstawie cen określonych w ofercie Wykonawcy stanowiącej załącznik do umowy, zaś zakres wartościowy objęty prawem opcji zostanie uruchomiony w zależności od potrzeb i posiadanych środków przez Zamawiającego zgodnie z następującymi zasadami:a) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe;
b) zakres opcjonalny przedmiotu umowy będzie realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy, a zakresu opcjonalnego dotyczyć będą te same kwoty, warunki i zobowiązania umowne Wykonawcy (w tym zobowiązania z tytułu gwarancji i rękojmi), co przedmiotu umowy objętego zakresem podstawowym;
c) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym oświadczeniem.
2. Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy pisemnego oświadczenia określającego zakres konkretnych robót (zakres opcji). Realizacja (uruchomienie) opcji (zakresu opcjonalnego przedmiotu umowy) nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
3. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
4. Wykonawca nie jest obowiązany do realizacji zakresu opcjonalnego w zakresie, w jakim opcja nie została uruchomiona przez Zamawiającego zgodnie z zapisami umowy, jak również Wykonawca nie może domagać się jego realizacji.
5. Opcja może być realizowana przez Zamawiającego etapowo, częściowo, fragmentarycznie, sukcesywnie przy czym oświadczenie o skorzystaniu przez Zamawiającego z opcji (ewentualnie ostatnie z takich oświadczeń – w przypadku etapowego korzystania z opcji) może zostać złożone nie później niż do dnia 15.12.2025 r. Po upływie tego terminu opcja (w zakresie, w jakim nie została uruchomiona) wygasa, w związku z czym Zamawiający po upływie tego terminu nie może już z niej skorzystać.
6. W momencie złożenia oświadczenia o skorzystaniu z opcji następuje zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania finansowego w wysokości wynikającej z zakresu robót budowlanych objętych realizowaną na mocy danego oświadczenia opcją.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XIX SWZ. Punkty będą przyznawane wg następujących zasad: 1% = 1 punkt. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta, wynosi 100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 t.j.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:• Część I: 2 700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych 00/100).
• Część II: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419 t.j.).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Powiślańskim Banku Spółdzielczym w Kwidzynie nr 78 8300 0009 0008 2123 2000 0060 z dopiskiem "Wadium – Modernizacja dróg gminnych - cz…..".
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Kwidzyn.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona .
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana warunków umowy została opisana w § 16 wzoru umowy (załącznika nr 5 do SWZ).7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-10 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kwidzyn
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-10 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-08
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Modernizacja dróg gminnych w 2025 roku
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łąkowo-rolnej i łowieckiej na terenie OHZ Wydry zarządzanego przez Nadleśnictwo Kwidzyn w roku 2025.
- Remont pomieszczeń w budynkach szkół podstawowych SP4 i SP6 w ramach projektu "Każdy uczeń jest inny- edukacja włączająca w Mieście Kwidzyn"
- Odbiór, wywóz i utylizacja zebranych selektywnie odpadów z Cmentarza Komunalnego w Kwidzynie
- Opracowanie projektu planu ogólnego miasta Kwidzyna
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi będącymi świadczeniobiorcami Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie
więcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi nr 117306E Raduczyce - Kolonia Raducka
- Modernizacja dróg gminnych w 2025 roku
- Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: Paulińska, Rydygiera, Jagiellończyka, Chrobrego we Wrocławiu.
- "Bieżące utrzymanie dróg (przełomy) na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice"
- Remont drogi wojewódzkiej nr 616 na wybranych odcinkach: (pełna nazwa zadania w ogłoszeniu) - nr postępowania 292/24
- "Budowa placu zabaw wraz z remontem 3 sal w Szkole Podstawowej im. Rodziny Szreiber w Mikołajkach Pomorskich"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.