Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00624700/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla pracowni studenckich Wydziału Chemii z podziałem na 4 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adriana.wiaderek@uwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwr.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10249721.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla pracowni studenckich Wydziału Chemii z podziałem na 4 zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c2a5d37-3a4b-47dd-a8f0-eff3c3514799
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00013198
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054153/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.91 Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00624700
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.2710.93.2024.AW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 872870,54 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 72035,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń laboratoryjnych dla pracowni studenckich Wydziału Chemii z podziałem na 4 zadania:• Zadanie nr 1 – podstawowy sprzęt laboratoryjny
• Zadanie nr 2 – radiometr uniwersalny
• Zadanie nr 3 – wagi (analityczna i precyzyjna)
• Zadanie nr 4 – wagi analityczne
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3.1-3.-4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (z podziałem na zadania).
3. Miejsce dostawy dla zadania nr 1-4: Wydział Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. F. Joliot-Curie 14, 50-300 Wrocław.
4. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia, warunki gwarancji oraz warunki płatności wskazane zostały we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ (dotyczy zadania nr 1-4).
5. Przedmiot zamówienia dla każdego zadania musi być nowy, nieużywany, nieuszkodzony, niepowystawowy, nienoszący śladów uszkodzeń i użytkowania, wolny od wad fizycznych i prawnych, nie może być przedmiotem praw osób trzecich. Dostarczany przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa przepisów polskich i Unii Europejskiej, posiadać wszelkie wymagane prawem dopuszczenia i atesty.
6. Dostawa obejmuje m.in. koszty wytworzenia lub nabycia od producenta przedmiotu umowy wraz z jego przynależnościami, koszty transportu, dostawy, ubezpieczenia na czas transportu, rozładunku, wniesienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, montażu, instalacji i uruchomienia urządzeń, przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie użytkowania, obsługi i konserwacji dostarczonych produktów, świadczenia usług gwarancyjnych w zakresie określonym we Wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 37876,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń laboratoryjnych dla pracowni studenckich Wydziału Chemii z podziałem na 4 zadania:• Zadanie nr 1 – podstawowy sprzęt laboratoryjny
• Zadanie nr 2 – radiometr uniwersalny
• Zadanie nr 3 – wagi (analityczna i precyzyjna)
• Zadanie nr 4 – wagi analityczne
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3.1-3.-4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (z podziałem na zadania).
3. Miejsce dostawy dla zadania nr 1-4: Wydział Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. F. Joliot-Curie 14, 50-300 Wrocław.
4. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia, warunki gwarancji oraz warunki płatności wskazane zostały we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ (dotyczy zadania nr 1-4).
5. Przedmiot zamówienia dla każdego zadania musi być nowy, nieużywany, nieuszkodzony, niepowystawowy, nienoszący śladów uszkodzeń i użytkowania, wolny od wad fizycznych i prawnych, nie może być przedmiotem praw osób trzecich. Dostarczany przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa przepisów polskich i Unii Europejskiej, posiadać wszelkie wymagane prawem dopuszczenia i atesty.
6. Dostawa obejmuje m.in. koszty wytworzenia lub nabycia od producenta przedmiotu umowy wraz z jego przynależnościami, koszty transportu, dostawy, ubezpieczenia na czas transportu, rozładunku, wniesienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, montażu, instalacji i uruchomienia urządzeń, przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie użytkowania, obsługi i konserwacji dostarczonych produktów, świadczenia usług gwarancyjnych w zakresie określonym we Wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 11500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń laboratoryjnych dla pracowni studenckich Wydziału Chemii z podziałem na 4 zadania:• Zadanie nr 1 – podstawowy sprzęt laboratoryjny
• Zadanie nr 2 – radiometr uniwersalny
• Zadanie nr 3 – wagi (analityczna i precyzyjna)
• Zadanie nr 4 – wagi analityczne
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3.1-3.-4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (z podziałem na zadania).
3. Miejsce dostawy dla zadania nr 1-4: Wydział Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. F. Joliot-Curie 14, 50-300 Wrocław.
4. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia, warunki gwarancji oraz warunki płatności wskazane zostały we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ (dotyczy zadania nr 1-4).
5. Przedmiot zamówienia dla każdego zadania musi być nowy, nieużywany, nieuszkodzony, niepowystawowy, nienoszący śladów uszkodzeń i użytkowania, wolny od wad fizycznych i prawnych, nie może być przedmiotem praw osób trzecich. Dostarczany przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa przepisów polskich i Unii Europejskiej, posiadać wszelkie wymagane prawem dopuszczenia i atesty.
6. Dostawa obejmuje m.in. koszty wytworzenia lub nabycia od producenta przedmiotu umowy wraz z jego przynależnościami, koszty transportu, dostawy, ubezpieczenia na czas transportu, rozładunku, wniesienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, montażu, instalacji i uruchomienia urządzeń, przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie użytkowania, obsługi i konserwacji dostarczonych produktów, świadczenia usług gwarancyjnych w zakresie określonym we Wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38311100-9 - Elektroniczne wagi analityczne
4.5.5.) Wartość części: 9596,10 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń laboratoryjnych dla pracowni studenckich Wydziału Chemii z podziałem na 4 zadania:• Zadanie nr 1 – podstawowy sprzęt laboratoryjny
• Zadanie nr 2 – radiometr uniwersalny
• Zadanie nr 3 – wagi (analityczna i precyzyjna)
• Zadanie nr 4 – wagi analityczne
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3.1-3.-4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (z podziałem na zadania).
3. Miejsce dostawy dla zadania nr 1-4: Wydział Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. F. Joliot-Curie 14, 50-300 Wrocław.
4. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia, warunki gwarancji oraz warunki płatności wskazane zostały we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ (dotyczy zadania nr 1-4).
5. Przedmiot zamówienia dla każdego zadania musi być nowy, nieużywany, nieuszkodzony, niepowystawowy, nienoszący śladów uszkodzeń i użytkowania, wolny od wad fizycznych i prawnych, nie może być przedmiotem praw osób trzecich. Dostarczany przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie obowiązujące normy prawne bezpieczeństwa przepisów polskich i Unii Europejskiej, posiadać wszelkie wymagane prawem dopuszczenia i atesty.
6. Dostawa obejmuje m.in. koszty wytworzenia lub nabycia od producenta przedmiotu umowy wraz z jego przynależnościami, koszty transportu, dostawy, ubezpieczenia na czas transportu, rozładunku, wniesienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, montażu, instalacji i uruchomienia urządzeń, przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie użytkowania, obsługi i konserwacji dostarczonych produktów, świadczenia usług gwarancyjnych w zakresie określonym we Wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38311100-9 - Elektroniczne wagi analityczne
4.5.5.) Wartość części: 13063,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48034,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56392,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56392,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MERAZET SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770001387
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56392,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert wyznaczonego przez Zamawiającego, tj. do dnia 09.12.2024 r. do godz. 09:00 w zakresie zadania nr 2 złożona została jedna oferta: Tronus Polska Sp. z o.o., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa, NIP: 5272680141. Wykonawca wraz z ofertą nie złożył wymaganych dokumentów, w związku z czym Zamawiający podjął decyzję o odrzuceniu oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 uPzp.
Wobec powyższego Zamawiający zobowiązany jest unieważnić niniejsze postępowanie w zakresie zadania nr 2.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9859,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12031,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9859,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RADWAG Wagi Elektroniczne Witold Lewandowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7960000327
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9859,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej, tj. MERAZET Spółka Akcyjna(48 789,18 zł), wybranej na podstawie kryteriów oceny ofert określonych przez Zamawiającego, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie najniższego zamówienia (21 000,00 zł) o 27 789,18 zł. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.
W świetle powyższego Zamawiający zobowiązany jest unieważnić niniejsze postępowanie w zakresie zadania nr 4.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-071/2025,Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn. "Modernizacja sal dydaktycznych nr 208 w budynku D1 oraz 206 i 332 w budynku D2 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu
- Usługa transportu zmarłych z kompleksu Klinik USK w Wrocławiu przez okres 24 miesięcy
- Remont elewacji budynku Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu przy ul. Piłsudskiego 76/78 wraz z wykonaniem podświetlania elewacji oraz konserwacja sieni przejazdowej i bram wejściowych do obiektu
- Zakup usługi cateringowej (serwis kawowy ciągły i obiad) w ramach warsztatów i konferencji.
- "Rozbudowa ul. Chrzanowskiego na odcinku od ul. W. Pola do ul. Filomatów we Wrocławiu" dla zadania inwestycyjnego nr 04350 pn.: "Program poprawy stanu technicznego infrastruktury drogowej"
- Dostawa, wdrożenie i dostosowanie do potrzeb Zamawiającego systemu komputerowego do zarządzania aparaturą medyczną wraz z modułami.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby ZSCKR im. Wincentego Witosa w Leśnej Podlaskiej w ramach projektu "Akademia kompetencji - Program rozwojowy ZSCKR w Leśnej Podlaskiej"
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów do wykonywania badań laboratoryjnych oraz systemu zamkniętego do pobierania krwi.
- Wyposażenie Oddziałów i Pracowni Szpitala w specjalistyczne i pomocnicze urządzenia medyczne do wspomagania leczenia pacjentów
- ZP/1/2025 dostawa odczynników laboratoryjnych, wyrobów laboratoryjnych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Dostawa, montaż i uruchomienie 4 (czterech) sztuk mikroskopów optycznych do obserwacji w świetle przechodzącym, w jasnym polu z kamerą oraz szkoleniem na potrzeby Wydziału Biologii UJ .
- 21/ZP/2025 Dostawa aparatury naukowo- pomiarowej
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.