Ogłoszenie z dnia 2022-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowej usługi oświetlenia na terenie miasta Białogard (sieć oświetleniowa stanowiąca własność Spółki ENERGA Oświetlenie – 1354 punktów świetlnych)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BIAŁOGARD - URZĄD MIASTA BIAŁOGARD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 18
1.5.2.) Miejscowość: Białogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943579100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialogard.info
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie kompleksowej usługi oświetlenia na terenie miasta Białogard (sieć oświetleniowa stanowiąca własność Spółki ENERGA Oświetlenie – 1354 punktów świetlnych)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2b32c9d-511a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00013229
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003313/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Świadczenie kompleksowej usługi oświetlenia na terenie miasta Białogard (sieć oświetleniowa stanowiąca własność Spółki ENERGA Oświetlenie)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Tryb zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), - usługa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze.
Finansowanie oświetlenia dróg i ulic należy do zadań własnych gminy. Wynika to zarówno z art. 7 ust. 1 pkt 3 ustawy o samorządzie gminnym (Dz. U. 2021 r. poz. 1372 ze zm.) oraz art. 18 ustawy Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 716 ze zm.). Dalsza część uzasadnienia - w informacjach dodatkowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.24.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 695945,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca, w ramach wykonywania usługi zobowiązany będzie do podjęcia i wykonywania wszelkich czynności niezbędnych do zapewnienia oświetlenia w porze od zmierzchu do świtu, w tym:
1) Wykonywaniu usługi kompleksowej oświetlenia przy wykorzystaniu własnej infrastruktury - 1354 pkt. św.;
2) Utrzymania własnej infrastruktury wykorzystywanej do wykonywania usługi kompleksowej oświetlenia w dobrym stanie technicznym, umożliwiającym świadczenie usługi kompleksowej oświetlenia o należytej jakości na zasadach ciągłych, w tym przeprowadzania napraw, remontów lub wymiany awaryjnej poszczególnych urządzeń wchodzących w skład tej infrastruktury, w zakresie, w jakim zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wedle najlepszej profesjonalnej wiedzy Wykonawcy i ustalonych zwyczajów, jest to niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania infrastruktury;
3) Bieżącego monitorowania sprawności infrastruktury oraz kontrola sprawności punktów świetlnych dokonywana w porze świecenia, od zmierzchu do świtu. Załączenie oświetlenia w porze dziennej dla celów konserwacyjnych i naprawczych może nastąpić w maksymalnym wymiarze czasu do 1 godziny. W przypadku nieuzasadnionego świecenia urządzeń oświetleniowych w porze dziennej i braku ich wyłączenia przez Wykonawcę w trybie niezwłocznym od powiadomienia (maksymalnie 4 godziny), Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do bonifikaty w wysokości 0,05 zł za każdą dodatkową godzinę świecenia każdego pojedynczego punktu świetlnego.
4) Nieodpłatnej synchronizacji zegarów oświetleniowych do 2 razy w roku.
5) Prowadzenie rejestru zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich realizacja w terminie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia. Liczba nieczynnych punktów świetlnych w stosunku do ogólnej liczby punktów świetlnych, nie może przekraczać 5%;
6) W warunkach zagrożenia życia i bezpieczeństwa ludzi oraz zwierząt niezbędne czynności zmierzające do usunięcia zagrożeń podejmowane będą niezwłocznie, w maksymalnym wymiarze czasu do 3 godzin, po otrzymaniu informacji o zagrożeniu (gwarantowany czas reakcji na awarie).
7) Zapewnienie dostaw energii elektrycznej do poszczególnych punktów świetlnych;
8) Dokonywanie wszelkich czynności z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego oraz wybranym sprzedawcą energii elektrycznej, w zakresie, w jakim będzie to niezbędne do wykonywania usługi kompleksowej oświetlenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 65320000-2 - Eksploatacja instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 850000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 850000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 850000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGA OŚWIETLENIE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 585-12-32-055
7.3.3) Ulica: RZEMIEŚLNICZA 17/19
7.3.4) Miejscowość: SOPOT
7.3.5) Kod pocztowy: 81-855
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 850000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Z przepisów Kodeksu cywilnego oraz prawa energetycznego wynika prawo zakładu będącego właścicielem urządzeń do podejmowania decyzji odnośnie podmiotu, który prowadzić będzie prace związane z utrzymaniem (konserwacją) punków oświetleniowych w należytym stanie technicznym. Prawo podmiotowe jest prawem bezwzględnym i jego naruszenie rodzi po stronie właściciela roszczenia określone w kodeksie cywilnym.
Wykazany stan faktyczny i prawny wskazuje na spełnienie przesłanek określonych w art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dla udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego w celu zapewnienia realizacji zadania własnego gminy.
INNE PRZETARGI Z BIAŁOGARDU
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Białogardzkiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Sp. z o.o.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1200Z na odcinku Borzysław-Podborsko.
- Utworzenie i prowadzenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych o nazwie: "PUNKT SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH"
- CUW.26.18.2024 "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025 dla Przedszkola Miejskiego nr 3 "NIEZAPOMINAJKA" oraz Żłobka Miejskiego "NIEZAPOMINAJKA" w Białogardzie.
- Sukcesywny zakup benzyny bezołowiowej Pb95 oraz oleju napędowego ON do pojazdów i sprzętu będącego na wyposażeniu Zarządu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, w roku 2025
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów pochodzących z nieruchomości niezamieszkałych zlokalizowanych na terenie miasta Białogard w podziale na V części
więcej: przetargi w Białogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie automatycznych toalet publicznych zlokalizowanych na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza
- Bieżąca obsługa i konserwacja oświetlenia zlokalizowanego na obiektach administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych, będącego własnością Gminy Miasto Szczecin
- Bieżące utrzymanie oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie gminy Środa Wielkopolska w roku 2025, na urządzeniach stanowiących własność gminy Środa Wielkopolska
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.