Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa rękawic dla Powiatowego Zespołu Szpitali.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932966540
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 1
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzsolesnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzsolesnica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa rękawic dla Powiatowego Zespołu Szpitali.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ac3cbb6-46ef-493e-98ec-b3c509c6b0b9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00013273
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00009057/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa rękawic dla Powiatowego Zespołu Szpitali.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pzsolesnica3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pzsolesnica
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/pzsolesnica
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
23
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zespół Szpitali
w Oleśnicy ul. Armii Krajowej 1, 56-400 Oleśnica wpisany do Rejestru Podmiotów
Wykonujących Działalność Leczniczą Wojewody Dolnośląskiego pod numerem
000000002093; NIP: 9111847075; REGON: 932966540; KRS 0000186473, tel.+48 71 776
73 08.
2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: Grażyna Janicka , adres e-mail:
g.hachol@pzsolesnica.pl , Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy, ul. Armii Krajowej 1,
56-400 Oleśnica, tel. .+48 71 776 73 08.
3. Informacja o celach przetwarzania danych osobowych oraz podstawę prawną
przetwarzania. Celem przetwarzania danych osobowych jest udzielenie zamówienia
publicznego i obsługa wszystkich procedur wynikłych na każdym etapie wykonania
zamówienia, do czasu wygaśnięcia wszystkich roszczeń. Podstawą prawną przetwarzania
jest art. 6 ust. 1 lit b) czyli przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną
jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane
dotyczą, przed zawarciem umowy oraz art. 6 lit f) czyli przetwarzanie jest niezbędne do
celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez
administratora lub przez stronę trzecią.
4. Informacja o prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora lub
przez stronę trzecią, jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f
RODO. Administrator będzie przetwarzał dane w celu dochodzenia swoich roszczeń w
sądach, wynikających z nienależytego wykonania zobowiązania umownego.
5. Informacja o odbiorcach danych osobowych lub o kategoriach odbiorców, jeżeli istnieją
informacje o zamiarze przekazania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji
międzynarodowej. Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych poza obszar
EOG.
6. Informacje o okresie, przez który dane osobowe będą przetwarzane, administrator
będzie przetwarzał dane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego
przekracza 4 lata, administrator przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami
przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7. Informacje o prawie osób, których dane są przetwarzane.
a) do żądania dostępu do danych osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą, ich
sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
b) do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
c) do przenoszenia danych,
d) do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie odbywa się na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO, czyli osoba przekazująca dane
wyraziła wyraźną zgodę na przetwarzanie w jednym, lub kilku określonych celach,
e) wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8. Informacja, czy podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym lub umownym
Podanie danych jest wymogiem ustawowym zawarcia umowy, osoba, której dane dotyczą,
jest zobowiązana do ich podania, konsekwencją niepodania danych jest odmowa zawarcia
umowy o zamówienie publiczne.
9. Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
Administrator nie wydaje decyzji w sposób zautomatyzowany i nie profiluje danych
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zespół Szpitali w
Oleśnicy ul. Armii Krajowej 1, 56-400 Oleśnica wpisany do Rejestru Podmiotów
Wykonujących Działalność Leczniczą Wojewody Dolnośląskiego pod numerem
000000002093; NIP: 9111847075; REGON: 932966540; KRS 0000186473, tel.+48 71 776
73 08.
2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych Grażyna Janicka , adres e-mail:
g.hachol@pzsolesnica.pl , Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy, ul. Armii Krajowej 1,
56-400 Oleśnica, tel. .+48 71 776 73 08.
3. Informacja o celach przetwarzania danych osobowych oraz podstawę prawną
przetwarzania. Celem przetwarzania danych osobowych jest udzielenie zamówienia
publicznego i obsługa wszystkich procedur wynikłych na każdym etapie wykonania
zamówienia, do czasu wygaśnięcia wszystkich roszczeń. Podstawą prawną przetwarzania
jest art. 6 ust. 1 lit b) czyli przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną
jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane
dotyczą, przed zawarciem umowy oraz art. 6 lit f) czyli przetwarzanie jest niezbędne do
celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez
administratora lub przez stronę trzecią.
4. Informacja o kategorii danych osobowych dane należą do osoby innej, która powierzyła
dane kontrahentowi administratora w toku zamówienia publicznego. Są to dane z kategorii
danych podwykonawców powierzających swoje dane podmiotom składającym ofertę,
ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Ten proces pozyskania rzutuje na
zakres przetwarzania, czyli wyłącznie w wyniku zawartej umowy i wyłącznie w jej
przedmiotowym zakresie w granicy kompetencji podwykonawczych osoby powierzającej
własne dane.
5. Informacje o okresie, przez który dane osobowe będą przetwarzane, administrator
będzie przetwarzał dane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego
przekracza 4 lata, administrator przechowuje protokół postępowania wraz z załącznikami
przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6. Informacja o odbiorcach danych osobowych lub o kategoriach odbiorców, jeżeli istnieją
informacje o zamiarze przekazania danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji
międzynarodowej. Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych poza obszar
EOG.
7. Informacje o prawie osób, których dane są przetwarzane.
a) do żądania dostępu do danych osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą, ich
sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
b) do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
c) do przenoszenia danych,
d) do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli przetwarzanie odbywa się na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO, czyli osoba przekazująca dane
wyraziła wyraźną zgodę na przetwarzanie w jednym, lub kilku określonych celach,
e) wniesienia skargi do organu nadzorczego,
f) uzyskania informacji o źródle pozyskania danych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZS/TP/01/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1
4.2.6.) Główny kod CPV: 18424000-7 - Rękawice
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 18424000-7 - Rękawice
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3
4.2.6.) Główny kod CPV: 18424000-7 - Rękawice
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4
4.2.6.) Główny kod CPV: 18424000-7 - Rękawice
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5
4.2.6.) Główny kod CPV: 18424000-7 - Rękawice
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następującewarunki udziału w postępowaniu:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Wykonawca posiada zdolność do występowania w obrocie gospodarczym, czyli jest
przedsiębiorcą prowadzącym działalność gospodarczą wpisaną w odpowiednim
rejestrze podmiotów gospodarczych.
2) uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca w ramach spełnienia kryteriów selekcji dotyczących zdolności
technicznej i zawodowej dostarczy produkt, w postaci próbek, których
autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie
zamawiającego. Próbka produktu ma za zadanie umożliwić zmawiającemu
przeprowadzenie fizycznej kontroli jakości produktu jako dowodu, że
wykonawca posiada niezbędny potencjał techniczny, który umożliwia mu
wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób co najmniej zadowalający.
Zamawiający zbada rzetelność oferenta poprzez ocenę jakości produktu, które
ten oferent dostarcza, zgodnie z § 9 ust.1 pkt 11 lit. a rozporządzenia Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych
środków dowodowych oraz innych dokumentów i oświadczeń, jakich może
żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415),
b) Wykonawca posiada właściwe zdolności techniczne lub zawodowe rozumiane
jako zrealizowanie należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w
tym okresie) lub aktualnie realizują co najmniej jedną dostawę trwającą
minimum 12 miesięcy na rzecz zamawiającego, którym jest jednostka służby
zdrowia (szpital, klinika, przychodnia) o wartości (umowy) brutto minimum w
kwocie oferowanego pakietu w skali 1 roku,
c) Wykonawca w ramach spełnienia warunku składa wykaz wykonanych przez
wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert
(a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) dostaw wraz
z podaniem wartości, przedmiotu, okresu wykonywania i podmiotu, na rzecz
którego dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających,
czy te dostawy zostały wykonane należycie. Wykonawca w ww. wykazie
wskazuje wyłącznie dostawy w celu potwierdzenia spełnienia warunków
udziału w postępowaniu,
d) do wykazu Wykonawca powinien załączyć dowód, że usługi zostały
wykonywane należycie tj. referencje, bądź inne dokumenty (faktury),
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane. W
przypadku gdy wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie
uzyskać tego dokumentu – oświadczenia wykonawcy, a w przypadku
20
świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje,
lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być
wystawione w okresie ostatnich trzech miesięcy
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Na etapie składania ofert Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień
składania ofert:
a- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 125 ust. 1
PZP. oraz art. 7 ust. 1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ i nr 2a do
SWZ )
2) Po złożeniu ofert, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia
wezwania, podmiotowych środków dowodowych, lub oświadczenia o ich aktualności,
jeżeli je posiada i jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu, lub
dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków
dowodowych.
3) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o
udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, w tym na
etapie składania ofert, lub niezwłocznie po ich złożeniu, wezwać wykonawców do
złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, jeżeli
wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia,
aktualnych na dzień ich złożenia.
4) Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe
środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać
Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych
środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
5) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli
może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w
szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o
informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile
wykonawca wskazał w oświadczeniu, że:
a) posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
c) posiadają zaplecze techniczne.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Na etapie składania ofert Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień
składania ofert:
a- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 125 ust. 1
PZP. oraz art. 7 ust. 1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ i nr 2a do
SWZ )
2) Po złożeniu ofert, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia
wezwania, podmiotowych środków dowodowych, lub oświadczenia o ich aktualności,
jeżeli je posiada i jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu, lub
dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków
dowodowych.
3) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o
udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, w tym na
etapie składania ofert, lub niezwłocznie po ich złożeniu, wezwać wykonawców do
złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, jeżeli
wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia,
aktualnych na dzień ich złożenia.
4) Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe
środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać
Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych
środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
5) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli
może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w
szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o
informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile
wykonawca wskazał w oświadczeniu, że:
a) posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
c) posiadają zaplecze techniczne.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) W celu potwierdzenia zgodności oferowanych produktów z wymaganiami określonymiw Formularzu asortymentowo-cenowym (szczegółowym opisie przedmiotu
zamówienia), zamawiający wymaga, aby wykonawca złożył wraz z ofertą następujące
przedmiotowe środki dowodowe:
Opisy techniczne / karty katalogowe / świadectwa rejestracji dotyczące oferowanych
wyrobów, w języku polskim (lub przetłumaczonych na język polski), potwierdzające
spełnienie parametrów wymaganych przez zamawiającego, które musi spełniać dany
asortyment - określonych w niniejszej SWZ i jej załącznikach - parametrów.
21
2) Zamawiający na podstawie Art. 107 ust. 2 PZP wezwie wykonawcę do złożenia lub
uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych we wskazanym terminie, jeżeli
wykonawca złożył nie kompletne, lub nie złożył ich wraz z ofertą. Postanowień tych nie
stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzaniu zgodności z
cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo
złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu, albo
zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) W celu potwierdzenia zgodności oferowanych produktów z wymaganiami określonymiw Formularzu asortymentowo-cenowym (szczegółowym opisie przedmiotu
zamówienia), zamawiający wymaga, aby wykonawca złożył wraz z ofertą następujące
przedmiotowe środki dowodowe:
Opisy techniczne / karty katalogowe / świadectwa rejestracji dotyczące oferowanych
wyrobów, w języku polskim (lub przetłumaczonych na język polski), potwierdzające
spełnienie parametrów wymaganych przez zamawiającego, które musi spełniać dany
asortyment - określonych w niniejszej SWZ i jej załącznikach - parametrów.
21
2) Zamawiający na podstawie Art. 107 ust. 2 PZP wezwie wykonawcę do złożenia lub
uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych we wskazanym terminie, jeżeli
wykonawca złożył nie kompletne, lub nie złożył ich wraz z ofertą. Postanowień tych nie
stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzaniu zgodności z
cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo
złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu, albo
zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ - Wzór Umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-16 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pzsolesnica
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-16 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-14
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Utrzymanie czystości oraz porządku na terenie parków i zieleńców w Oleśnicy w lutym 2025 r.
- DOSTAWA MASY MINERALNO - ASFALTOWEJ STOSOWANEJ NA GORĄCO DLA ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY - OBWÓD DROGOWY OLEŚNICA I SYCÓW
- Wymiana kotłów centralnego ogrzewania w budynkach Nadleśnictwa Oleśnica Śląska
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa pomocy dydaktycznych i mebli do szkół w gminie Ryki - 12 zadań."
- Dostawy środków dezynfekcyjnych i rękawic z podziałem na dwa zadania . Zadanie 1 : Dostawa środków dezynfekcyjnych. Zadanie 2: Dostawa rękawic.
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystości dla jednostek Gminy Kielce w 2025 roku
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu
- Dostawy rękawic medycznych dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim.
- Sukcesywna dostawa rękawic i materiałów medycznych dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju
więcej: Rękawice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.