eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BełchatówZakup i sukcesywna dostawa pelletu drzewnego, ekogroszku oraz oleju opałowego w 2022 roku dla Gminy Bełchatów i podległych jej jednostek organizacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2022-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa pelletu drzewnego, ekogroszku oraz oleju opałowego w 2022 roku dla Gminy Bełchatów i podległych jej jednostek organizacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bełchatów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648215

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 13

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugbelchatow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbelchatow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_belchatow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZSP w Kurnosie Drugim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 769 223 71 00

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kurnos Drugi 175

1.5.2.) Miejscowość: Kurnos Drugi

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spkurnos2@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szkola-kurnos.pl/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZSP w Dobrzelowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 769 223 70 63

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Górna 7

1.5.2.) Miejscowość: Dobrzelów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dobrzelowszkol@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szkoladobrzelow.edupage.org/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZSP w Łękawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 769 223 71 23

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łękawa 4

1.5.2.) Miejscowość: Łękawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp_lekawa@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://splekawa.pl/

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZSP w Janowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 769 223 70 92

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Janów 1

1.5.2.) Miejscowość: Janów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spjanow@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spjanow1.szkolnastrona.pl/

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: SP w Dobiecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 769 177 38 94

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Korczew 37

1.5.2.) Miejscowość: Korczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp_dobiecin@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spdobiecin.edupage.org/

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZSP w Domiechowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 769 223 70 86

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grabowa 80

1.5.2.) Miejscowość: Domiechowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spdomiechowice@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spdomiechowice.com.pl/

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 769-19-55-017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 13

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugbelchatow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ugbelchatow.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i sukcesywna dostawa pelletu drzewnego, ekogroszku oraz oleju opałowego w 2022 roku dla Gminy Bełchatów i podległych jej jednostek organizacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2f8ddb9-57ff-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00013508

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003034/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Zakup i sukcesywan distawa pelletu drzewnego, ekogroszku oraz oleju opałowego w 2022 roku dla Gminy Bełchatów i podległych jej jednostek organizacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00305411/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZ.271.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 153274,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa pelletu drzewnego z transportem
i rozładunkiem Wykonawcy do zbiorników magazynowych następujących jednostek:
1) Gmina Bełchatów ul. Kościuszki 13, 97-400 Bełchatów –2,5 ton
2) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Kurnosie Drugim, Kurnos Drugi 175, 97-400 Bełchatów –7,5 ton
3) Zespół Szkolno – Przedszkolny w Dobrzelowie, ul. Górna 7, 97-400 Bełchatów – 19 ton
4) Zespół Szkolno – Przedszkolny w Łękawie, Łękawa 4, 97-400 Bełchatów – 13,5 ton
5) Zespół Szkolno – Przedszkolny w Domiechowicach, ul. Grabowa 80, 97-400 Bełchatów – 10 ton
6) Szkoła Podstawowa w Dobiecinie im. gen. Janusza Głuchowskiego, Korczew 37, 97- 400 Bełchatów –17,5 ton
2.2. Przedmiot zamówienia ma spełniać przedstawione poniżej dane techniczne przez cały okres obowiązywania umowy:
1) zgodność z normą EN 14961-2 lub równoważną
2) pellet bez domieszki innych substancji jak kleje, lepiszcze czy utwardzacze
3) średnica 4-10 mm
4) wartość kaloryczna min. 4,6-5,3 kwh/kg
5) wilgotność maks. ≤ 10 %
6) zawartość popiołu < 0,7 %
7) dodatki ≤ 2 %
8) skład drewno

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.5.5.) Wartość części: 84512,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Część 2 Dostawa ekogroszku.
3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa ekogroszku
3.2. Przedmiot umowy obejmuje dostawy ekogroszku do jednostki w Gminie Bełchatów tj. Zespół Szkolno – Przedszkolny w Janowie – 18,5 ton
3.3. Przedmiot umowy musi spełniać następujące wymagania jakościowe i parametry:
1) Przeznaczenie: kotły z podajnikiem ślimakowym
2) Kaloryczność [MJ/kg].: 28
3) Ciepło spalania [MJ/kg],:29
4) Granulacja [mm] 5-25
5) Popiół max. 6%
6) Siarka całkowita max. 0.6 %
7) Opakowanie: ekogroszek luzem - informacje o dostawie : na żądanie

4.5.3.) Główny kod CPV: 09111100-1 - Węgiel (minerał)

4.5.5.) Wartość części: 23162,56 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Część 3 Dostawa oleju opałowego.
4.1. Przedmiotem umowy będzie sukcesywna dostawa oleju opałowego do dwóch jednostek organizacyjnych Gminy Bełchatów: w szacunkowej ilości około 12 000 litrów., tj.: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Kurnosie Drugim, Kurnos Drugi 175, 97-400 Bełchatów - ok. 7 500 litrów i Zespół Szkolno – Przedszkolny w Łękawie, Łękawa 4, 97-400 Bełchatów, - ok. 4 500 litrów.
4.2. W ramach niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnej dostawy około 24 000 litrów oleju opałowego wraz z transportem do siedziby jednostek organizacyjnych zwanych Odbiorcą.
4.3. Przedmiot umowy musi spełniać następujące wymagania jakościowe i parametry:
a) spełnione powinny zostać określone parametry obowiązujące w Polsce normy jakościowej PN-C-96024:L1,
b) rozładunek przy użyciu pompy przy autocysternie;
c) lokalizacja kotłowni w placówkach – zalecane autocysterny o maksymalnych wymiarach 9,2/2,8/3,4 m;
d) wartość opałowa minimum - 42,8 MJ/kg
e) zawartość siarki: nie więcej niż - 0,10% (m/m)
f) zawartość zanieczyszczeń stałych nie większa niż - 10 mg/kg;
g) zawartość wody nie większa niż - 50 mg/kg;
h) gęstość w temp. 15°C nie wyższa niż – 0,850 g/ml.
i) temp. płynięcia: nie wyższa niż -20°C,
j) terminy dostaw: do 31.12.2022 r.
k) oferowany olej opałowy musi spełniać wymagania określone rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 01 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz.U.2016.2008);
l) przedmiot zamówienia obejmuje również załadunek oleju opałowego na terminalu producenta /importera, transport i jego rozładunek w miejscu przeznaczenia dla celu obliczenia ceny ofertowej oleju opałowego lekkiego należy przyjąć cenę producenta z oferty,
ł) określona w ust. 4.1. powyżej ilość oleju opałowego jest przewidywaną ilością szacunkową. Faktyczna ilość oleju wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.5.5.) Wartość części: 45600,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta wykonawcy z najniższą ceną została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5. Zamawiający dokonał ponownego badana ofert, jednak oferta najkorzystniejsza przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1131,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1186,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1131,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RID spółka Z o.o. Radosław Kapiczyński, Daniel Kapiczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8311600901

7.3.4) Miejscowość: Widawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20934,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Interoil Sp. J Kameccy-Galuba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7690502029

7.3.4) Miejscowość: Szczerców

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47822,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.