Ogłoszenie z dnia 2023-01-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00495538/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie zimowe dróg na terenie Gminy Dobre Miasto w roku 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobre Miasto
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743657
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 14
1.5.2.) Miejscowość: Dobre Miasto
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-040
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 896153939
1.5.8.) Numer faksu: 896161443
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@dobremiasto.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dobremiasto.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.dobremiasto.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie zimowe dróg na terenie Gminy Dobre Miasto w roku 20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b24d0ae-7ba0-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00013614
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036242/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Utrzymanie zimowe dróg na terenie Gminy Dobre Miasto w 2023 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00495538
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FR.271.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 200000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zimowe dróg na terenie Gminy Dobre Miasto w 2023 roku.
2. Wykaz dróg na terenie Gminy Dobre Miasto zgłoszonych do utrzymania zimowego:
Standard I:
1. Bzowiec – Łęgno, wewnątrz wsi (naw. asfaltowa) 3,6 km
2. Głotowo (naw. asfaltowa), ul. Szkolna (naw. polbrukowa) 3,3 km
3. Kabikiejmy Dolne – Kabikiejmy wew. wsi (naw. asfaltowa) 3,8 km
4. Piotraszewo – Urbanowo (naw. asfaltowa i betonowa) 3,7 km
5. Łęgno – PGR Łęgno (naw. betonowa) 1,5 km
6. Smolajny droga wewnętrzna (naw. asfaltowa) 0,6 km
7. Cerkiewnik – Bukwałd (naw. asfaltowa) 1,0 km
8. Barcikowo droga wewnętrzna (naw. asfaltowa) 1,5 km
9. Nowa Wieś Mała – Praslity (naw. asfaltowa) 0,4 km
10. Stary Dwór droga przez wieś (naw. asfaltowa) 0,3 km
11. Cerkiewnik droga wewnętrzna (naw. asfaltowa) 0,3 km
12. Knopin – Barcikowo (naw. asfaltowa) 2,3 km
13. Droga serwisowa granica Gminy – Kabikiejmy Dolne – przepust drogowy (naw. asfaltowa) 2,5 km
Suma kilometrów 24,8 km
Standard III
1. Praslity – Łęgno (droga gruntowa G2) 3,2 km
2. G2 (droga gruntowa – do posesji Praslity 37 0,3 km
3. Praslity – Nowa Wieś Mała (droga gruntowa) 3,3 km
4. Nowa Wieś Mała – Głotowo (droga gruntowa) 2,8 km
5. Bzowiec – Gniewanowo (droga gruntowa) 1,8 km
6. Głotowo – Knopin (droga gruntowa) 2,3 km
7. Swobodna – dookoła jeziora (droga gruntowa) 3,0 km
8. Cerkiewnik – do dr. powiatowej (droga gruntowa) 1,1 km
9. Stary Dwór – do drogi powiatowej (droga gruntowa) 3,0 km
10. Barcikowo – Kabikiejmy (droga gruntowa) 3,5 km
11. Kłódka – Kabikiejmy Dolne (droga gruntowa) 0,9 km
12. Kabikiejmy Dolne – Sętal (droga gruntowa) 0,4 km
13. Kabikiejmy – do dr. powiatowej (droga gruntowa) 1,0 km
14. Podleśna – Plutki (droga gruntowa) 1,5 km
15. Podleśna – Międzylesie (droga gruntowa) 2,8 km
16. Jesionowo – Frączki (droga gruntowa) 1,4 km
17. Jesionowo – Plutki (droga gruntowa) 1,3 km
18. Orzechowo – Frączki (droga gruntowa) 3,8 km
19. Cerkiewnik – Bukwałd (droga gruntowa) 3,1 km
20. Droga powiatowa 1364N – droga wew. G80 (droga gruntowa) 0,6 km
Suma kilometrów 41,1 km
Ogółem 65,90 km.
4. Długość dróg do utrzymania zimowego w standardzie III może ulec zwiększeniu (w ilości nie przekraczającej 10%)
5. Prace przy zimowym utrzymaniu dróg polegają na:
1) odśnieżaniu dróg,
2) odśnieżaniu dróg z posypywaniem piaskiem,
3) odśnieżaniu dróg z posypywaniem mieszanką solną 10%,
4) posypywanie mieszanką solną 10%
5) posypywanie piaskiem.
6. Zapewnienie niezbędnego materiału do zimowego utrzymania dróg oraz sprzętu niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy.
7. Wykonawca zobowiązany jest do oczyszczenia dróg z materiałów pozostałych po zimowym utrzymaniu na wszystkich odcinkach dróg określonych do utrzymywania w standardzie I.
8. Decyzję o rozpoczęciu odśnieżania i usuwania śliskości nawierzchni dróg podejmuje Wykonawca.
9. Rozliczenie za pracę będzie odbywało się na podstawie odczytów z zamontowanych urządzeń GPS (do wglądu zamawiającego) oraz potwierdzeń sołtysów.
10. Zamawiający wymaga, aby w przypadku dodatkowego zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności wykonania obowiązków, o których mowa w pkt 1, czas reagowania był nie krótszy niż 30 minut, jednak nie dłuższy niż do 60 minut od chwili zgłoszenia. Przez czas reagowania rozumieć należy czas, od chwili telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego do chwili rozpoczęcia usuwania zgłoszonego utrudnienia w ruchu kołowym lub pieszym tj. czynnej pracy sprzętu lub ludzi w danym miejscu.
11. Standardy utrzymania dróg w okresie zimowym:
Standard I:
Opis stanu utrzymania drogi dla danego standardu:
Jezdnia odśnieżona na całej szerokości a śliskość zlikwidowana na:
- skrzyżowaniach z drogami twardymi
- odcinkach o pochyl. większym niż 4%
- przystankach autobusowych
- skrzyżowaniach z liniami kolejowymi
- innych miejscach ustalonych przez zarząd drogi
Dopuszczalne odstępstwa od standardu:
Po ustaniu opadów śniegu:
Dotyczy jezdni:
- śnieg luźny może zalegać do 4 godz.
- może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości utrudniającej ruch samochodów osobowych
- zaspy mogą występować do 2 godz.
Od stwierdzenia występowania zjawiska:
- gołoledzi 3 godz.
- szronu 5 godz.
- szadzi 5 godz.
- śliskości pośniegowej 3 godz.
- lodowicy 3 godz.
Standard III
Opis stanu utrzymania drogi dla danego standardu:
- Jezdnia odśnieżona w miejscach zasp
- Odśnieżony jeden pas ruchu z wykonaniem mijanek
- Jezdnia posypana na odcinkach decydujących o możliwości ruchu
Dopuszczalne odstępstwa od standardu:
Po ustaniu opadów śniegu:
- śnieg luźny może zalegać do 8 godz.
- zajeżdżony - występuje
- nabój śnież. - występuje
- zaspy mogą występować do 12 godz.
Dopuszcza się przerwy w komunikacji do 24 godz.
Od stwierdzenia występowania zjawiska:
- gołoledzi 8 godz.
- śliskości pośniegowej 10 godz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane "Leszczyński" Marcin Leszczyński; Krech Transport Anna Krech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510913898
7.3.3) Ulica: Olsztyńska 19
7.3.4) Miejscowość: Dobre Miasto
7.3.5) Kod pocztowy: 11-040
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z DOBREGO MIASTA
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- Dostawa pieluchomajtek i materiałów opatrunkowych
więcej: przetargi w Dobrym Mieście »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.