Ogłoszenie z dnia 2023-01-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00451002/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny usług opiekuńczych
i specjalistycznych usług opiekuńczych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Juchnowcu Kościelnym
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050010583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Alberta 2
1.5.2.) Miejscowość: Księżyno
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-001
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pomoc@gops.juchnowiec.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gops.juchnowiec.gmina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gops.juchnowiec.gmina.pl/aktualnosci/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny usług opiekuńczychi specjalistycznych usług opiekuńczych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de3992fb-68f3-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00013891
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00447740/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00451002/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 26.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na terenie Gminy Juchnowiec Kościelny usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania podopiecznego, świadczone dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Juchnowcu Kościelnym.
Przez usługi opiekuńcze należy rozumieć usługi dostosowane do szczególnych potrzeb osób wymagających pomocy w formie usług opiekuńczych wynikających m.in. z rodzaju ich schorzenia. Usługi opiekuńcze obejmują w szczególności:
a) pielęgnację i terapię zaleconą przez lekarza;
a) zaspokajanie codziennych potrzeb życiowych osób wymagających opieki;
b) dokonywanie zakupów, przygotowanie i podawanie posiłków podopiecznemu;
c) załatwianie spraw osobistych i urzędowych podopiecznego;
d) podstawową opiekę higieniczno-sanitarną;
e) pomoc w utrzymywaniu więzi ze środowiskiem;
f) usprawnianie do funkcjonowania w społeczeństwie;
g) inne czynności wynikające z potrzeb stwierdzonych w miejscu zamieszkania klienta.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85300000-2 - Usługi pracy społecznej i podobnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 223440,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medis24 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 723-162-96-29
7.3.3) Ulica: ul. Wronia 45/U2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-870
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-03 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie medycyny pracy i profilaktycznej opieki zdrowotnej dla kandydatów do pracy oraz pracowników Urzędu Komunikacji Elektronicznej
- Usługa polegająca na udzielaniu świadczeń zdrowotnych w Oddziale Chirurgii Naczyniowej i Endowaskularnej"
- usł. realiz. przez specjalist. w zakr. konsult. indywid. dla podop. korzyst. z usł. wsp. krótkoter. w formie pobytu całod. na terenie MCUS w DPS przy ul. Mącznej 3 lub ul. Karmelkowej 25 we Wrocławiu
- ZP.24.2025 Świadczenie usług medycznych zlecanych przez Policję na terenie województwa małopolskiego (KPP Zakopanem, KPP Wadowice, KMP w Tarnowie, KPP Miechów, KPP Proszowice, KPP Olkusz)
więcej: Usługi ochrony zdrowia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.