Ogłoszenie z dnia 2022-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00261745/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
- 2023/BZP 00040320/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie porządku i czystości na terenie miasta Nowego Sącza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Nowy Sącz
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Nowego Sącza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893167
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@nowysacz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowysacz; https://bip.malopolska.pl/nowysacz,m,288947,ogloszenia-o-zamowieniach.html; https://www.nowysacz.pl/zamowienia_publiczne_urzad_miast1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie porządku i czystości na terenie miasta Nowego Sącza2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1eb6d4d-3e29-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00013984
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004064/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Utrzymanie czystości i porządku na terenie Miasta
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261745/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.123.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 819000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia obejmuje bieżące utrzymanie porządku i czystości na terenie miasta Nowego Sącza (Śródmieście).2. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania porządku i czystości na drogach, ścieżkach rowerowych, chodnikach, placach i zejściach leżących na terenie miasta Nowego Sącza.
3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a)bieżące letnie utrzymanie porządku i czystości w okresie od 1 marca 2022 r. do 30 listopada 2022 r.
b)bieżące zimowe utrzymanie porządku i czystości na terenie Miasta Nowego Sącza w okresie od 1 stycznia 2022 r. do 28 lutego 2022 r. oraz w okresie od 1 do 31 grudnia 2022 r.
4.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierający wykaz terytorialny i rzeczowy terenów objętych zamówieniem oraz standard zgodnie z którym usługi muszą być wykonywane, określony został w załącznikach do specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 315000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia obejmuje bieżące utrzymanie porządku i czystości na terenie miasta Nowego Sącza (obszar z wyłączeniem Śródmieścia).2. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania porządku i czystości na drogach, ścieżkach rowerowych, chodnikach, placach i zejściach leżących na terenie miasta Nowego Sącza.
3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a)bieżące letnie utrzymanie porządku i czystości w okresie od 1 marca 2022 r. do 30 listopada 2022 r.
b)bieżące zimowe utrzymanie porządku i czystości na terenie Miasta Nowego Sącza w okresie od 1 stycznia 2022 r. do 28 lutego 2022 r. oraz w okresie od 1 do 31 grudnia 2022 r.
4.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierający wykaz terytorialny i rzeczowy terenów objętych zamówieniem oraz standard zgodnie z którym usługi muszą być wykonywane, określony został w załącznikach do specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 504000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 304527,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 339552,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 304527,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przemysław Maślanka, prowadzący działalnośc gospodarczą pod nazwą: Garden Design Przemysław Maślanka
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Seweryn Pałka, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: Firma Handlowo – Usługowa „Pałka” Przemysław Pałka, Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Konrad Krupczak, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: Konrad Krupczak „Dankon”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343549189
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Garden Design Przemysław Maślanka
jakie przetargi wygrała firma
Garden Design Przemysław Maślanka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 304527,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 496303,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 542376,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 496303,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przemysław Maślanka, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: Garden Design Przemysław Maślanka
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Seweryn Pałka, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: Firma Handlowo – Usługowa „Pałka” Przemysław Pałka, Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Konrad Krupczak, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: Konrad Krupczak „Dankon”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343549189
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Garden Design Przemysław Maślanka
jakie przetargi wygrała firma
Garden Design Przemysław Maślanka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 496303,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- "Dostarczenie i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu"
- Przygotowywanie i dostarczenie posiłków dla dzieci Miejskiego Przedszkola nr 8 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 4 w Nowym Sączu
- 2024/2025 Przygotowywanie i dostarczenie posiłków dla dzieci Miejskiego Przedszkola nr 2 przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym nr 1 w Nowym Sączu
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1516 K Muszyna: ul. Polna - Złockie w km 2+964 do 3+197
- BZP.271.56.2024 Dostawa nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Urzędu Miasta Nowego Sącza - do obsługi sesji Rady Miasta.
- Przebudowa drogi gminnej nr 293356K (ul. Traugutta) oraz skrzyżowanie z drogami gminnymi nr 293420K i 293164K w km 0+424,92 i skrzyżowanie z drogą gminną nr 293385K w miejscowości Nowy Sącz
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksową obsługę techniczno-eksploatacyjną i gospodarczą Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych - II postępowanie
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEPRAWY PROMOWEJ PRZEZ RZEKĘ ODRA W CIĄGU DW 421, PROMU I DOJAZDÓW DO PROMU OD KM 20+225 DO KM 20+255 I OD KM 20+300 DO KM 20+330 W MIEJSCOWOŚCI GRZEGORZOWICE
- Usługa polegająca na sprzątaniu, usuwaniu i wywożeniu odpadów stałych z koszy, terenów zielonych, plaży i przewożenia ich do punktu składowania odpadów- Ośrodek Rekreacji "AKWAMARINA" w Skorochowie
- Usługa utrzymania w czystości terenów zewnętrznych należących do RCKiK w Krakowie - Oddział Terenowy w Nowym Sączu
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości obiektów i terenów przyległych, realizowana w jednostkach organizacyjnych - Sąd Rejonowy w Nisku
- Letnie oczyszczanie ulic miejskich na terenie Gminy Miasta Brodnicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.