Ogłoszenie z dnia 2023-01-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00261745/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-08
- 2022/BZP 00013984/01 - Wynik z dnia 2022-01-12
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Utrzymanie porządku i czystości na terenie miasta Nowego Sącza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Nowy Sącz
1.2.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Nowego Sącza
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893167
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rynek 1
1.4.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.4.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@nowysacz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00040320
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-01-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00040212
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 1 (Część 1) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
1.Przedmiot zamówienia obejmuje bieżące utrzymanie porządku i czystości na terenie miasta Nowego Sącza (Śródmieście).
2. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania porządku i czystości na drogach, ścieżkach rowerowych, chodnikach, placach i zejściach leżących na terenie miasta Nowego Sącza.
3.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a)bieżące letnie utrzymanie porządku i czystości w okresie od 1 marca 2022 r. do 30 listopada 2022 r.
b)bieżące zimowe utrzymanie porządku i czystości na terenie Miasta Nowego Sącza w okresie od 1 stycznia 2022 r. do 28 lutego 2022 r. oraz w okresie od 1 do 31 grudnia 2022 r.
4.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierający wykaz terytorialny i rzeczowy terenów objętych zamówieniem oraz standard zgodnie z którym usługi muszą być wykonywane, określony został w załącznikach do specyfikacji.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Usługi sprzątania i zamiatania ulic
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
7343549189
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
Po zmianie:
7343549189
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Nowy Sącz
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Po zmianie:
Nowy Sącz
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
małopolskie
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
Po zmianie:
małopolskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Polska
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
Przemysław Maślanka, prowadzący działalnośc gospodarczą pod nazwą: Garden Design Przemysław Maślanka
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
Po zmianie:
Przemysław Maślanka, prowadzący działalnośc gospodarczą pod nazwą: Garden Design Przemysław Maślanka
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1.1. Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
Seweryn Pałka, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: Firma Handlowo – Usługowa „Pałka” Przemysław Pałka, Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Konrad Krupczak, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: Konrad Krupczak „Dankon”
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1.1. Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
Seweryn Pałka, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: Firma Handlowo – Usługowa „Pałka” Przemysław Pałka, Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Konrad Krupczak, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: Konrad Krupczak „Dankon”
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia Przed zmianą:
Data do
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2022-12-31
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
Po zmianie:
2022-12-31
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
Data do
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
2021-12-30
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
Po zmianie:
2021-12-30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
304527,60
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
Po zmianie:
304527,60
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostawa i montaż urządzeń systemu klimatyzacji wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi w budynku Wydziałów Zamiejscowych SR w Nowym Sączu przy ul. Kity 18 w Muszynie
- Budowa automatycznej myjni samochodowej zlokalizowanej w budynku nr 5 w m. Nowy Sącz
- Remont elewacji budynku sądowego przy ul. Strzeleckiej 1a w Nowym Sączu
- Organizacja letniego obozu szkoleniowo-sprawnościowego odbywającego się w terminie: 19 sierpnia - 23 sierpnia 2024 r. na potrzeby Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu ANS w Nowym Sączu.
- "Dostarczenie i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu"
- Przygotowywanie i dostarczenie posiłków dla dzieci Miejskiego Przedszkola nr 8 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 4 w Nowym Sączu
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UTRZYMANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI DRÓG MIEJSKICH
- Mechaniczne zamiatanie jezdni w obrębie pasów drogowych na terenie miasta Włocławek
- Oczyszczanie i utrzymanie czystości w mieście Wąbrzeźno.
- "Zimowe utrzymanie ulic powiatowych, ciągów pieszych i rowerowych na terenie m. Stalowej Woli w sezonie zimowym 2024 / 2025"
- Kompleksową obsługę techniczno-eksploatacyjną i gospodarczą Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych - II postępowanie
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEPRAWY PROMOWEJ PRZEZ RZEKĘ ODRA W CIĄGU DW 421, PROMU I DOJAZDÓW DO PROMU OD KM 20+225 DO KM 20+255 I OD KM 20+300 DO KM 20+330 W MIEJSCOWOŚCI GRZEGORZOWICE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.