eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › SUKCESYWNE DOSTAWY OZNAKOWANIA PIONOWEGO ORAZ DOSTAWA I MONTAŻ ELEMENTÓW BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA DROGI POWIATU BYDGOSKIEGO



Ogłoszenie z dnia 2021-03-06


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00014163 z dnia 2021-03-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNE DOSTAWY OZNAKOWANIA PIONOWEGO ORAZ DOSTAWA I MONTAŻ ELEMENTÓW BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA DROGI POWIATU BYDGOSKIEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BYDGOSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387399775

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KONARSKIEGO 1-3

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-066

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 58 35 456

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.zdp@powiat.bydgoski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pow_bydgoszcz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SUKCESYWNE DOSTAWY OZNAKOWANIA PIONOWEGO ORAZ DOSTAWA I MONTAŻ ELEMENTÓW BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA DROGI POWIATU BYDGOSKIEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f2218fa-6b8b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014163

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003604/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sucesywne dostawy oznakowania pionowego oraz dostawa i montaż elementów bezpieczeństwa ruchu na drogi powiatu bydgoskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006836/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: JO-III.271.1.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Dostawy mają być wykonane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami (w szczególności: Rozporządzenie Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U.2019.2310 z późn. zm.) i Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drodze (Dz.U.2019.2311 z późn. zm.) łącznie z załącznikami nr 1, 2, 3 i 4) oraz normami (normy: znaki PN-EN 12899, bariery PN-EN 1317, znaki aktywne PN-EN 12352)2) Wyszczególnienie dostaw dla Zakresu I i II wraz z ilością i rodzajem znaków zostało ujęte w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. Zamawiający zastrzega, że wskazany w tabelach zakres zamówienia nie jest ostateczny i może ulec zmianie w miarę bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego, zarówno pod względem ilości jak również asortymentu. Zamawiający zaznacza, że ilości wskazane w wykazie mają charakter wyłącznie szacunkowy. 3) Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia/zwiększenia dostaw w poszczególnych pozycjach asortymentu (oddzielnie dla Zakresu I i II) w miarę jego potrzeb w granicach wartości zamówienia. 4) Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca może żądać wynagrodzenia wyłącznie za wykonany zakres przedmiotu zamówienia. 5) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:a) dostarczy na własny koszt znaki drogowe (Zakres I) do bazy brygady drogowej w miejscowości Karolewo w gminie Dobrcz b) dostarczy na własny koszt w wyznaczone miejsce elementy bezpieczeństwa ruchu oraz dokona ich montażu wraz z ewentualnym demontażem już istniejących, (w przypadku demontażu Wykonawca również załaduje, wywiezie i zutylizuje zdjęte elementy) (Zakres II)c) dostarczy na własny koszt w wyznaczone miejsce znaki aktywne (solarne) oraz dokonania ich montażu (Zakres II)d) dokona naprawy istniejących elementów bezpieczeństwa ruchu (Zakres II). 7) Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu Zamawiający określi w zleceniach wystawianych sukcesywnie wg potrzeb.8) Zakres określony w zleceniu musi zostać zrealizowany: a) w przypadku dostaw ujętych w Zakresie I w terminie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od dnia przekazania zlecenia;b) w przypadku montażu elementów bezpieczeństwa ruchu lub znaków aktywnych oraz naprawy uszkodzonych (Zakres II) w terminie określonym przez Wykonawcę w ofercie, nie dłużej jednak niż 21 dni roboczych liczonych od dnia otrzymania zgłoszenia.6) Gwarancja i rękojmia1) Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady Przedmiotu Umowy, zgodnie ze złożoną Ofertą. Minimalny wymagany okres rękojmi wynosi 24 miesiące od daty wykonania Przedmiotu umowy. 2) Wykonawca udzieli gwarancji na znaki oraz tablice drogowe (podkład wraz z licem): a) lico I generacji - na okres min. 7 lat,b) lico II generacji - na okres min. 10 lat.3) Wykonawca udzieli gwarancji:a) na elementy stalowe (oznakowanie i bariery) - na okres min. 36 miesięcy,b) na montaż barier – na okres min. 24 miesięcy.4) Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony i zamontowany znak aktywny (solarny) - na okres min. 36 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928110-2 - Bariery drogowe

34928420-8 - Drogowe lampy ostrzegawcze

34928460-0 - Słupki drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184229,4

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268535,94

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184229,4

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Monter Brd Robert Wudarczyk,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542249891

7.3.3) Ulica: ul. Glinki 136/5,

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-861

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184229,40

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-27
2021-03-06 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.