Ogłoszenie z dnia 2023-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00432089/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
- 2022/BZP 00447162/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi pocztowe związane z wysyłką korespondencji w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2023 roku na potrzeby Starostwa Powiatowego
w Tomaszowie Mazowieckim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT TOMASZOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Antoniego 41
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-tomaszowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat-tomaszowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.powiat-tomaszowski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi pocztowe związane z wysyłką korespondencji w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2023 roku na potrzeby Starostwa Powiatowegow Tomaszowie Mazowieckim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3bb3ac6-602b-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00014586
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019387/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi pocztowe związane z wysy lką korespondencji w okresie od dnia zawarcia do 31 grudnia 2023 roku na potrzeby Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Mazowieckim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00432089/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.18.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczenia i doręczania przesyłek listowych oraz paczek pocztowych i zwrotów przesyłek niedoręczonych dla Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Mazowieckim ul. Św. Antoniego 41.
2. Wykaz usług, przesyłek oraz paczek pocztowych objętych zamówieniem:
L.p. Nazwa usługi Masa
przesyłki Format/Gabaryt Przewidywana ilość
1. Przesyłka listowa nierejestrowana ekonomiczna
do 500 g Wysokość max 20 mm
Szerokość max 160 mm
Długość max 230 mm 550
do 1000 g Wysokość max 20 mm
Szerokość max 230 mm
Długość max 325 mm 60
do 2000 g Max suma wymiarów 900 mm, przy czym długość nie może przekroczyć 600 mm 10
2. Przesyłka listowa nierejestrowana priorytetowa
do 500 g Wysokość max 20 mm
Szerokość max 160 mm
Długość max 230 mm 5
do 1000 g Wysokość max 20 mm
Szerokość max 230 mm
Długość max 325 mm 5
do 2000 g Max suma wymiarów 900 mm, przy czym długość nie może przekroczyć 600 mm 5
3. Przesyłka polecona ekonomiczna
do 500 g Wysokość max 20 mm
Szerokość max 160 mm
Długość max 230 mm 32 000
do 1000 g Wysokość max 20 mm
Szerokość max 230 mm
Długość max 325 mm 3 000
do 2000 g Max suma wymiarów 900 mm, przy czym długość nie może przekroczyć 600 mm 1900
4. Przesyłka polecona priorytetowa
do 500 g Wysokość max 20 mm
Szerokość max 160 mm
Długość max 230 mm 15
do 1000 g Wysokość max 20 mm
Szerokość max 230 mm
Długość max 325 mm 10
do 2000 g Max suma wymiarów 900 mm, przy czym długość nie może przekroczyć 600 mm 5
5. Zwroty przesyłek poleconych ( ekonomicznych i priorytetowych)
do 500 g Wysokość max 20 mm
Szerokość max 160 mm
Długość max 230 mm 2100
do 1000 g Wysokość max 20 mm
Szerokość max 230 mm
Długość max 325 mm 50
do 2000 g Max suma wymiarów 900 mm, przy czym długość nie może przekroczyć 600 mm 15
6. Paczka ekonomiczna krajowa
do 1 kg Gabaryt A 5
ponad 1 do 2 kg Gabaryt A 5
ponad 2 do 5 kg Gabaryt A 70
ponad 5 do 10 kg Gabaryt A 15
7. Zwroty paczek ekonomicznych
do 1 kg Gabaryt A 3
ponad 1 do 2 kg Gabaryt A 3
ponad 2 do 5 kg Gabaryt A 5
ponad 5 do 10 kg Gabaryt A 5
8. Potwierdzenie odbioru przesyłki rejestrowanej w obrocie krajowym 30 000
9. Przesyłka polecona priorytetowa zagraniczna
Strefa A do 50 g 120
ponad 50 g do 100 g 2
Strefa B do 50 g 2
ponad 50 g do 100 g 2
Strefa C do 50 g 2
ponad 50 g do 100 g 2
10. Potwierdzenie odbioru przesyłki rejestrowanej w obrocie zagranicznym 50
11. Zwroty przesyłek zagranicznych
Strefa A do 50 g 25
ponad 50 g do 100 g 1
Strefa B do 50 g 1
ponad 50 g do 100 g 1
Strefa C do 50 g 1
ponad 50 g do 100 g 1
3. W zależności od potrzeb tutejszego Urzędu Zamawiający zastrzega sobie prawo do nadania w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023 r., przesyłek pocztowych i paczek innych niż wymienione w pkt 2. Usługi te będą świadczone przez Wykonawcę według obowiązującego cennika Wykonawcy w dniu nadania przesyłek i paczek.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jednym punktem nadawczym w miejscowości, w której znajduje się siedziba główna Zamawiającego oraz punktami odbioru niedoręczonych przesyłek pod adres przesyłki ( awizowanych).
5. W przypadku, gdy punkt wysyłki korespondencji będzie oddalony od siedziby Zamawiającego w odległości powyżej 1 km, upoważniony przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest do odbioru z kancelarii Starostwa Powiatowego, mieszczącego się w siedzibie Zamawiającego w Tomaszowie Mazowieckim przy ul. Św. Antoniego 41, przesyłek oraz paczek przygotowanych do wysłania raz dziennie, w dni robocze, w godzinach między 14.30 a 15.00.
6. W przypadku gdy punkt wysyłki korespondencji będzie znajdował się w odległości poniżej 1 km os siedziby tut. Urzędu, Zamawiający zobowiązany jest do dostarczania przesyłek praz paczek pocztowych do punktu nadawczego Wykonawcy.
7. W przypadku, gdy punkt do odbioru korespondencji będzie oddalony od siedziby Zamawiającego w odległości powyżej 1 km, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do kancelarii tut. Urzędu przesyłek pocztowych raz dziennie, w dni robocze, w godzinach między 10..00 a 11.00.
8. W przypadku gdy punkt odbioru korespondencji będzie znajdował się w odległości poniżej 1 km, upoważniony przedstawiciel Zamawiającego zobowiązany jest do odbioru przesyłek i zwrotów w siedzibie Wykonawcy.
9. Nadawanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia, następować będzie w tym samym dniu, w którym nastąpił odbiór przesyłek przez Wykonawcę.
10. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia nadania przesyłek na dzień następny w przypadku uzasadnionych zastrzeżeń dotyczących odebranych przesyłek ( nieprawidłowe opakowania, brak pełnego adresu, niezgodność wpisów do dokumentów nadawczych z opisami na przesyłkach i braku możliwości ich wyjaśnienia z przedstawicielami Zamawiającego).
11. W każdym przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawi adresatowi zawiadomienie o próbie dostarczania przesyłki ( pierwsze awizo) zawierające miejsce i czas odbioru przesyłki przez adresata.
Termin odbioru przesyłki przez adresata po pierwszym awizo ustala się na 7 dni, licząc od dnia pozostawienia pierwszego zawiadomienia, a po upływie tego terminu w przypadku niepodjęcia przesyłki przez adresata wymagane jest wystawienie powtórnego zawiadomienia ( powtórne awizo) o możliwości odbioru przesyłki w terminie nie dłuższym niż 14 dni licząc od dnia pierwszego zawiadomienia.
Po upływie czternastodniowego terminu nieodebrania przez adresata, przesyłka podlega zwrotowi z podaniem przyczyny nieodebrania.
12. Od Wykonawcy Zamawiający wymaga zapewnienie bezpłatnych formularzy potwierdzeń odbioru, z wyłączeniem formularzy zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego.
13. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia.
Opakowanie przesyłek listowych stanowi odpowiednio zabezpieczona przez Zamawiającego zaklejona koperta.
14. Zamawiający zobowiązuje się do nadania przesyłek w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć:
a) dla przesyłek rejestrowanych - wpisanie każdej przesyłki do rejestru - książek nadawczych sporządzonych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla placówki nadawczej Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia będzie stanowić dla Zamawiającego potwierdzenie nadania przesyłki,
b0 dla przesyłek nierejestrowanych – nadawanie według zestawienia ilościowego przesyłek sporządzone w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla placówki nadawczej Wykonawcy w celach rozliczeniowych,a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek,
15. Zamawiający zobowiązuje się do umieszczenia na każdej nadawanej przesyłce listowej lub paczce w sposób trwały i czytelny nazwy odbiorcy wraz z jego adresem, rodzaju przesyłki ( zwykła, polecona priorytet, ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru – ZPO) oraz pełnej nazwy i adresu zwrotnego nadawcy,
16. Zamawiający będzie umieszczał oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty za usługę w postaci napisu, nadruku lub odcisku pieczęci o treści ustalonej z Wykonawcą. Odbiór przesyłek przyjętych do wyekspediowania będzie każdorazowo dokumentowany przez Wykonawce prowadzonych rejestrach pieczęcią, podpisem i data..
17. Odbiór przesyłek do wyekspediowania będzie każdorazowo potwierdzany przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy poprzez umieszczenie pieczęci, podpisu i daty w pocztowej książce nadawczej – dla przesyłek rejestrowanych oraz zestawieniu ilościowym przesyłek – dla przesyłek zwykłych.
18. Wykonawca odpowiada za niewykonanie lub za nienależyte zrealizowanie usług pocztowych, chyba ,że spowodowane jest ono działaniem siły wyższej.
19. Usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się niewykonaną, jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania.
20. Reklamację z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy po upływie 14 dni od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później niż 12 miesięcy od jej nadania. Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację, nie może przekroczyć – 30 dni dla przesyłek krajowych oraz 90 dni dla przesyłek zagranicznych – od dnia otrzymania reklamacji.
21. Zamawiający dopuszcza zmianę ilości przesyłek, jak i ich rodzaje. Ilość poszczególnych rodzajów przesyłek może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego z zastrzeżeniem, że wartość tych przesyłek nie przekroczy wartości przedmiotu zamówienia.
22. Zamawiający za okres rozliczeniowy do fakturowania uznaje miesiąc kalendarzowy.
23. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania ilości przesyłek podanych w pkt 2 i z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 381898,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381898,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381898,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313
7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 381898,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Ochrona obiektów znajdujących się na terenie byłego Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Borki" w Swolszewicach Małych w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup samochodu dla Zarządu Dróg Powiatowych
- Zakup samochodu osobowego dla potrzeb Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Tomaszowie Mazowieckim Sp. z o.o.
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa.
- Zakup sprzętu komputerowego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta i Gminy Buk.
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy w Lubinie.
- Świadczenie w 2025 r. na rzecz Starostwa Powiatowego w Sokółce usług pocztowych polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usług pocztowych dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu oraz Delegatur WUW
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby UMWL w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 oraz Biura Zamiejscowego Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze z siedzibą w Gorzowie Wlkp. przy ul. Walczaka 42.
- Świadczenie usług pocztowych dla Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.