eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaBieżąca obsługa techniczna budynków administrowanych przez Miejski zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej - 2 zadania



Ogłoszenie z dnia 2025-01-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżąca obsługa techniczna budynków administrowanych przez Miejski zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej - 2 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271518876

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tysiąclecia 20

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-303

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 2608652

1.5.8.) Numer faksu: 32 2642767

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzbm.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-629b3a70-4a54-431c-a83a-c55c525c5a26

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżąca obsługa techniczna budynków administrowanych przez Miejski zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej - 2 zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-629b3a70-4a54-431c-a83a-c55c525c5a26

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00014703

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037317/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Bieżąca obsługa techniczna budynków administrowanych przez MZBM

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00636397

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZN/MB/015/11/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zabezpieczaniu awarii na instalacjach: wodociągowo-kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania, elektrycznych, w ramach Pogotowia Technicznego. Usługa obejmuje obsługę awarii zgłaszanych przez lokatorów w dni robocze po godzinach pracy tj. od poniedziałku do środy od godziny 15:00 do godziny 7:00 w czwartki od 17:00 do 7:00 w piątki od godziny 13:00 do 7:00 kolejnego dnia roboczego oraz całodobowo w dni wolne od pracy i święta.
Czynności wykazane w zakresie obejmują prace w budynkach mieszkalnych oraz użytkowych będących w całości w administrowaniu MZBM oraz w pojedynczych lokalach mieszkalnych lub użytkowych będących własnością Gminy Dąbrowa Górnicza zlokalizowanych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych – wykaz stanowi załącznik nr 11 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań zmierzających do usunięcia awarii niezwłocznie po zgłoszeniu w czasie nie dłuższym niż zadeklarowanym w formularzu ofertowym.
Zakres czynności w budynkach będących własnością Gminy obejmuje w szczególności:
1) Udrożnianie pionów i poziomów ( w piwnicach) kanalizacyjnych wewnętrznych i na
zewnątrz budynków oraz przyłączy kanalizacyjnych do granic eksploatacji.
2) Zabezpieczanie nieszczelności i wycieków pionów zbiorczych kanalizacyjnych.
3) W przypadku zablokowania się wodomierza przedpłatowego wymaga się wymiany
zablokowanego wodomierza na wodomierz zwykły (dotyczy dni wolnych od pracy).
4) Zabezpieczenie nieszczelności i wypływu gazu na pionach i poziomach instalacji gazowej wraz z przedstawieniem protokołu z badania szczelności.
5) Wykonywanie czynności zabezpieczających wewnętrznych linii elektrycznych powodujących przerwy w dostawie energii elektrycznej.
6) Wymianę bezpieczników przedlicznikowych i nadprądowych.
7) Zabezpieczenie awarii nieszczelności na instalacjach wewnętrznych centralnego ogrze-wania.
8) Zabezpieczanie wybitych okien oraz wyłamanych zamków w drzwiach.
9) Zabezpieczanie lokalu w razie zgłoszenia włamania.
10) Udział w usuwaniu skutków zdarzeń i wypadków losowych.
11) Zabezpieczanie budynków, mieszkań i lokali po zdarzeniach i wypadkach losowych.
12) Zabezpieczanie miejsc awarii lub szkód w przypadku braku możliwości ich usunięcia.
13) Uczestniczenie w zabezpieczeniu awarii zgłoszonych przez Centrum Zarządzania Kryzysowego.
14) Inne zlecone przez Zamawiającego.

Zakres czynności w lokalach będących własnością Gminy w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych obejmuje w szczególności:
1) W zakresie zgłaszanych awarii na instalacjach wewnętrznych budynku części wspólnych zgłaszanie do właściwego Pogotowia Awaryjnego Zarządcy Budynku.
2) W przypadku awarii na instalacjach wewnętrznych lokalu w Zarządzie MZBM zabezpieczenie awarii w granicach odpowiedzialności Zarządcy.
3) Wymianę bezpieczników przedlicznikowych i nadprądowych.
4) Zabezpieczanie awarii nieszczelności na instalacjach wewnętrznych centralnego ogrze-wania przynależnych do lokalu, tylko w części instalacji wewnętrznej lokalu.
5) Zabezpieczanie wybitych okien oraz wyłamanych zamków w drzwiach w lokalu.
6) Zabezpieczanie lokalu w razie zgłoszenia włamania
7) Inne zlecone przez Zamawiającego.

Do obowiązków Wykonawcy w ramach Pogotowia Technicznego należy:
1) Pozostawanie gotowości do przyjęcia zawiadomienia o wystąpieniu awarii, zgodnie z godzinami wskazanymi w opisie części I.
2) Dojazd na miejsce awarii.
3) Stwierdzenie przyczyny awarii.
4) Wykonanie czynności w zakresie zabezpieczenia awarii i zapobieżeniu szkodzie.
5) Ustalenie zakresu prac.
6) Skontaktowanie się z gestorami wody, ciepła, energii i gazu lub serwisantami węzłów i kotłowni w celu usunięcia awarii powstałej na sieciach.
7) Prowadzenie rejestru zgłoszeń poprzez uzupełnianie pliku udostępnionego przez Zleceniodawcę w Google Drive.
8) Przedkładanie raportu ze zgłoszeń za miesiąc poprzedni, który będzie stanowił załącznik do faktury. Wzór raportu stanowi Załącznik nr 1 do umowy
9) Zgłaszanie awarii lub zgłoszenia, których realizacja leży po stronie zarządcy budynku do administratora budynku wspólnoty mieszkaniowej.

Zamawiający ustala następujący system zgłoszeń oraz ich obsługi:
1) Wykonawca zobowiązany jest do rejestrowania zgłoszeń od mieszkańców w pliku umieszczonym na dysku Google Drive, który umożliwia Wykonawcy i Zamawiającemu wgląd i edycję danych. Zamawiający udostępnia plik do wglądu pod adresem: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1De_WertyYMWEdd_lhZ1iV-91Z6huxQue/edit?usp=sharing&ouid=109427211280430975912&rtpof=true&sd=true
2) Wzór rejestru stanowi Załącznik nr 2 do umowy.
3) Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zareagować na zgłaszaną awarię.
4) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia awarii zgodnie z obowiązkami wynikającymi z umowy.
5) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego wpisania sposobu zabezpieczenia awarii w pliku na dysku Google Drive.
6) Osoba sprawująca nadzór nad rejestrem zgłoszeń z ramienia Wykonawcy jest zobowiązana być w ciągłej dyspozycji do przyjęcia zgłoszenia i przekazania go do realizacji. Wykonawca zobligowany jest udostępnić numer kontaktowy, adres kontaktowy email oraz każdorazowo informować Zamawiającego o zmianach lub zastępstwach tej osoby na e-maila: mzbm@mzbm.com.pl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.5.5.) Wartość części: 257834,88 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bieżącego utrzymania zasobu Gminy Dąbrowa Górnicza, którym administruje MZBM w należytym stanie technicznym.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bieżących napraw oraz konserwacji na instalacjach: wodociągowo-kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania, elektrycznych oraz w zakresie stanu technicznego budynków/lokali. Usługa obejmuje obsługę zgłoszeń wpisanych do rejestru zgłoszeń, będącym Załącznikiem nr 2 do umowy.
Czynności wykazane w zakresie obejmują prace na budynkach mieszkalnych oraz użytkowych będących w całości w administrowaniu MZBM oraz na pojedynczych lokalach mieszkalnych lub użytkowych będących własnością Gminy Dąbrowa Górnicza zlokalizowanych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych- wykaz stanowi załącznik nr 11 do SWZ.
Pozostawanie w gotowości do przyjęcia zawiadomienia o wystąpieniu awarii lub zleceniu potrzeby konserwacyjnej zgodnie z godzinami pracy MZBM tj. w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy tj. od poniedziałku do środy od godziny 7:00 do godziny 15:00 w czwartki od 7:00 do 17:00 w piątki od godziny 7:00 do 13:00.

Zakres czynności w lokalach będących własnością Gminy w całości obejmuje w szczególności:
Instalacje elektryczne:
1) Przeglądy sprawności oświetlenia.
2) Wymianę uszkodzonych i niesprawnych żarówek w pomieszczeniach wspólnego użytkowania.
3) Uzupełnienie oznaczeń tablic i przewodów.
4) Naprawę mocowań zacisków i połączeń wymiana przewodów połączeniowych, mostkujących, itp.
5) Naprawę mocowania przewodów prowadzonych po wierzchu konstrukcji.
6) Wymianę puszek instalacyjnych i gniazd 230V.
7) Wymianę pojedynczych bezpieczników (bez tablic zabezpieczających).
8) Wymianę uszkodzonych i niesprawnych wyłączników przełączników
9) Wymianę uszkodzonych opraw oświetleniowych wewnętrznych i zewnętrznych,
10) Regulację urządzeń zabezpieczających i sterowniczych.
11) Konserwację i regulację zamknięć szafek elektrycznych.
12) Uzupełnienie zabezpieczeń antykorozyjnych i powłok malarskich szafek elektrycznych.
13) Sprawdzenie sprawności urządzeń pomiarowych w części wspólnej.
14) Naprawę lub wymianę uszkodzonych części przewodów instalacyjnych o łącznej długości do 5 m.b.
15) Zgłaszanie do właściciela sieci o wszelkich nieprawidłowościach i zakłóceniach występujących w funkcjonowaniu przyłączy elektrycznych i montowanych na nich urządzeniach.

Instalacje gazowe:
1) Uzupełnienie zabezpieczeń antykorozyjnych i powłok malarskich szafek gazowych i instalacji.
2) Uszczelnienie przejść przewodów przez przegrody.
3) Naprawę mocowania przewodów instalacji.
4) Konserwację szafek gazowych i regulacja zamknięć, usuwanie zanieczyszczeń, uzupełnienie oznaczeń.
5) Usuwanie ulotów gazu na podejściu, odejściu (nyple) gazomierza.
6) Konserwację i wymianę zaworów głównych, odcinających dopływ gazu do mieszkania.
7) Zgłaszanie do właściciela sieci o wszelkich nieprawidłowościach i zakłóceniach występujących w funkcjonowaniu przyłączy gazowych i montowanych na nich urządzeniach i osprzęcie.

Instalacje wodno- kanalizacyjne i centralnego ogrzewania, oraz CWU:
1) Likwidację nieszczelności połączeń i przewodów oraz przejść przewodów przez przegrody.
2) Konserwację, regulację i uszczelnianie zaworów głównych.
3) Naprawę lub wymianę uszkodzonych części przewodów instalacyjnych o łącznej długości do 5 m.b.
4) Usuwanie miejscowych przecieków w pionach i poziomach kanalizacyjnych, łącznie z wymianą poszczególnych elementów.
5) Montaż i wymianę wodomierzy, czyszczenie.
6) Wymianę uszczelnień na połączeniach kielichowych w instalacji kanalizacji sanitarnej, deszczowej.
7) Czyszczenie i udrażnianie przyłączeniowych studzienek kanalizacji sanitarnych będącej w posiadaniu MZBM.
8) Udrażnianie pionów i poziomów kanalizacyjnych.
9) Uszczelnienie bądź wymiana zaworów grzejnikowych, grzejników w instalacji należącej do MZBM.
10) Założenie bądź wymiana kryzy przy poszczególnych grzejnikach.
11) Konserwację zaworów i zabezpieczenie przed korozją urządzeń w rozdzielaczach CO.
12) Uzupełnienie izolacji rur CO i CWU w piwnicach.
13) Rozmrażanie rur w okresie zimowym.
14) Zgłaszanie do właściciela sieci o wszelkich nieprawidłowościach i zakłóceniach w funk-cjonowaniu sieci sanitarnych, przyłączy wodociągowych i montowanych na nich urządze-niach i osprzęcie.

Stolarka okienna i drzwiowa :
1) Regulację i dopasowanie stolarki okiennej i drzwiowej w częściach wspólnych
2) Regulację lub wymianę uszkodzonych zamków, wkładek, skobli w pomieszczeniach w częściach wspólnych
3) Uzupełnienie okuć, szyldów, klamek, osłon w pomieszczeniach w częściach wspólnych
4) Naprawę i regulację samozamykaczy.
5) Naprawę, wymianę lub wykonanie parapetów zewnętrznych.
6) Uszczelnienie stolarki okiennej i drzwiowej.
7) Zabezpieczenie stolarki okiennej i drzwiowej w przypadku dewastacji i innych zdarzeń losowych.

Elementy budynku (części wspólne, elewacja, tynki, posadzki, klatki schodowe) oraz otoczenie budynków:
1) Uzupełnienie i miejscowa naprawa tynków wewnętrznych o powierzchni do 10m2
2) Uzupełnienie i miejscowa naprawa tynków zewnętrznych o powierzchni do 10m2
3) Likwidacja miejscowych rys i spękań tynków.
4) Naprawa uszkodzonych powłok malarskich ścian i sufitów.
5) Uzupełnienie miejscowych ubytków i wymiana posadzek, okładzin schodów i okładzin ceramicznych.
6) Uzupełnienie miejscowych ubytków lub wymianę (o powierzchni do 10m2) opasek chod-ników i dojść do budynków.
7) Naprawę elementów i wymianę terenowych elementów odwadniających.
8) Naprawę mocowania i uzupełnienie brakujących prętów balustrad schodowych i balko-nowych.
9) Uzupełnienie szyb zbrojonych w balustradach balkonowych.
10) Mocowanie i wymianę pochwytów.
11) Naprawę mocowania wycieraczek.
12) Naprawę altanek śmietnikowych, trzepaków, ławek i ogrodzeń.
13) Montaż lub naprawę tablic i znaków.
14) Inne zlecone przez Zamawiającego.

Zakres czynności w lokalach będących własnością Gminy w budynkach będących częścią Wspólnoty Mieszkaniowej obejmuje w szczególności:
Instalacje elektryczne:
1) Przeglądy sprawności oświetlenia w lokalu.
2) Wymianę puszek instalacyjnych i gniazd 230V w lokalu.
3) Wymianę bezpieczników przedlicznikowych i nadprądowych.
Instalacje gazowe:
1) Zabezpieczenie i usuwanie nieszczelności i wypływu gazu na pionach i poziomach insta-lacji gazowej przynależnych do lokalu, tylko w części instalacji wewnętrznej lokalu.
Instalacje wodno- kanalizacyjne i centralnego ogrzewania, oraz CWU:
1) Czyszczenie i udrażnianie przyłączeniowych studzienek kanalizacji sanitarnych będącej w posiadaniu MZBM.
2) Udrażnianie pionów i poziomów kanalizacyjnych przynależnych do lokalu, tylko w części instalacji wewnętrznej lokalu
3) Uszczelnienie bądź wymiana zaworów grzejnikowych, grzejników w instalacji należącej do MZBM.
4) Założenie bądź wymiana kryzy przy poszczególnych grzejnikach.
5) Konserwację zaworów i zabezpieczenie przed korozją urządzeń w rozdzielaczach CO.
6) Usuwanie awarii nieszczelności na instalacjach wewnętrznych centralnego ogrzewania przynależnych do lokalu, tylko w części instalacji wewnętrznej lokalu.
7) Zabezpieczanie nieszczelności i wycieków pionów przynależnych do lokalu, tylko w czę-ści instalacji wewnętrznej lokalu.
Stolarka okienna i drzwiowa :
1) Uszczelnianie stolarki okiennej i drzwiowej.
2) Zabezpieczenie stolarki okiennej i drzwiowej w przypadku dewastacji
Do obowiązków Wykonawcy w ramach bieżącego utrzymania zasobu w należytym stanie technicznym należy:
1) Pozostawanie w gotowości do przyjęcia zawiadomienia o wystąpieniu awarii lub zleceniu potrzeby konserwacyjnej zgodnie z godzinami prac nie mniej niż 8h/dziennie w dniach od poniedziałku do piątku.
2) Dojazd na miejsce awarii/ zlecenia.
3) Ustalenie zakresu prac oraz wskazanie przewidywanego okresu realizacji.
4) Skontaktowanie się z gestorami wody, ciepła, energii i gazu lub serwisantami węzłów i kotłowni w razie konieczności.
5) Prowadzenie rejestru zgłoszeń poprzez uzupełnianie pliku udostępnionego przez Zleceniodawcę w Google Drive.
6) Przedkładanie raportu ze zgłoszeń za miesiąc poprzedni, który będzie stanowił załącznik do faktury. Wzór raportu stanowi Załącznik nr 1 do umowy.
Zamawiający ustala następujący system zgłoszeń oraz ich obsługi:
1) Wykonawca zobowiązany jest do rejestrowania zgłoszeń przekazanych od pracownika MZBM poprzez wpis w pliku umieszczonym na dysku Google Drive, który umożliwia Wykonawcy i Zleceniodawcy wgląd i edycję danych. Zleceniodawca udostępnia plik do wglądu pod adresem:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/15aSVpSsdy6FQGEhfritrPCoBrvR14pFo/edit?usp=sharing&ouid=109427211280430975912&rtpof=true&sd=true
2) Wzór rejestru stanowi Załącznik nr 2 do umowy.
3) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zareagowania na zgłaszaną awarię.
4) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia awarii lub rozpoczęcia prac w ramach
bieżących prac naprawczych czy konserwacyjnych zgodnie z obowiązkami wynikającymi z umowy.
5) Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego wpisania aktualizacji zleconych zadań w pliku na dysku Google Drive.
6) Osoba sprawująca nadzór nad rejestrem zgłoszeń z ramienia Wykonawcy jest zobowiązana być w ciągłej dyspozycji do przyjęcia zgłoszenia i przekazania go do realizacji. Wykonawca zobligowany jest udostępnić numer kontaktowy, adres kontaktowy email oraz każdorazowo informować Zamawiającego o zmianach lub zastępstwach tej osoby na maila mzbm@mzbm.com.pl.
7) Wykonawca zobowiązuje się realizować usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej.
8) Wykonawca jest obowiązany do usuwania na swój koszt wszelkich uszkodzeń wynikających z nieprawidłowego lub nierzetelnego wykonania przedmiotu Umowy na pisemne we-zwanie Zamawiającego w formie wiadomości mailowej wysłane na adres email wskazany przez Wykonawcę w komparycji umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.5.5.) Wartość części: 476198,88 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie na Zadanie nr 1 złożono dwie oferty
1) Fachowiec 24 Przemysław Domurat Sp.z o.o.
2) PROEKO ENERGY Sp. z o.o
W związku z zaistnieniem okoliczności skutkujących odrzuceniem złożonych ofert, Zamawiający unieważnia postępowanie w części zamówienia nr 1 na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie na Zadanie nr 2 złożono jedną ofertę.
1) PROEKO ENERGY Sp. z o.o
W związku z zaistnieniem okoliczności skutkujących odrzuceniem złożonej oferty, Zamawiający unieważnia postępowanie w części zamówienia nr 2 na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.