Ogłoszenie z dnia 2021-03-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00006938/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-11
- 2021/BZP 00006938/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-11 (po zmianach)
- 2021/BZP 00006940/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00014990 z dnia 2021-03-09 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług edukacyjnych na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych na Wydziale Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Elektroniki Telekomunikacji i Informatyki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 583486152
1.5.8.) Numer faksu: +48 583472445
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: logistyka@eti.pg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług edukacyjnych na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych na Wydziale Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28474500-6c68-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014990
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006938/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CZRP/09/009/U/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 751000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 23180,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie materiałów i przeprowadzenie wykładów na studiach stacjonarnych 1. stopnia na kierunku Informatyka z przedmiotu „Bazy wiedzy”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:1) Przygotowanie i przeprowadzenie wykładów o tematyce „Bazy wiedzy”,2) Termin realizacji usługi: 6.03.2021-30.06.2021,3) Przewidywana liczba godzin : 17 godz. Wykładów (45 min.)4) Usługa będzie świadczona dla 1 grupy 5) Miejsce świadczenia usługi: zajęcia stacjonarne (w razie konieczności) - Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, zajęcia zdalne – platforma eNauczanie Politechniki Gdańskiej,6) Salę wykładową z dostępem do Internetu oraz niezbędny sprzęt (w razie potrzeby) zapewnia Zamawiający,7) Przez „godzinę świadczenia usługi” rozumie się godzinę dydaktyczną tzn.45 min. Szczegółowy harmonogram prowadzenia zajęć zostanie ustalony z wybranym Wykonawcą. Zajęcia muszą być prowadzone w języku polskim.3. Do obowiązków prowadzącego zajęcia należy w szczególności :1) Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć zgodnie z uzgodnionym, z zamawiającym, harmonogramem,2) Sprawowanie nadzoru nad frekwencją uczestników zajęć poprzez prowadzenie imiennej listy obecności w formie tradycyjnej lub elektronicznej.4. Szczegóły dotyczące treści przedmiotu, kryteriów oceniania zawiera karta przedmiotu4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego
4.5.5.) Wartość części: 1445,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie materiałów i przeprowadzenie Laboratoriów na studiach stacjonarnych 1. stopnia na kierunku Informatyka z przedmiotu „Bazy wiedzy”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:1) Przygotowanie i przeprowadzenie Laboratoriów o tematyce „Bazy wiedzy”,2) Termin realizacji usługi: 6.03.2021-30.06.2021,3) Przewidywana liczba godzin : 60 godz. Laboratorium,4) Przewidywana liczba godzin określa maksymalna liczbę godzin do wykonania.5) Faktyczna liczba godzin zostanie określona po zebraniu deklaracji studentów do uczestnictwa w przedmiotach obieralnych i rozliczenie nastąpi wg faktycznej liczby godzin do wykonania. Zamawiający informuje, że minimalna liczba godzin do wykonania wynosić będzie 75% przewidywanej liczby godzin, opisanych w ppkt. 3)6) Usługa będzie świadczona dla 4 grup o liczności 16 osób każda,7) Miejsce świadczenia usługi: zajęcia stacjonarne (w razie konieczności) - Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, zajęcia zdalne – platforma eNauczanie Politechniki Gdańskiej,8) Salę wykładową z dostępem do Internetu oraz niezbędny sprzęt (w razie potrzeby) zapewnia Zamawiający,9) Przez „godzinę świadczenia usługi” rozumie się godzinę dydaktyczną tzn.45 min. Szczegółowy harmonogram prowadzenia zajęć zostanie ustalony z wybranym Wykonawcą. Zajęcia muszą być prowadzone w języku polskim.3. Do obowiązków prowadzącego zajęcia należy w szczególności :1) Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć zgodnie z uzgodnionym, z zamawiającym, harmonogramem,2) Sprawowanie nadzoru nad frekwencją uczestników zajęć poprzez prowadzenie imiennej listy obecności w formie tradycyjnej lub elektronicznej.4. Szczegóły dotyczące treści przedmiotu, kryteriów oceniania i zaliczeń zawiera karta przedmiotu4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego
4.5.5.) Wartość części: 5100,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie materiałów i przeprowadzenie wykładów na studiach niestacjonarnych 1. stopnia na kierunku Informatyka z przedmiotu „Inżynieria oprogramowania”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:1) Przygotowanie i przeprowadzenie wykładów o tematyce „Inżynieria oprogramowania”,2) Termin realizacji usługi: 6.03.2021-30.06.2021,3) Przewidywana liczba godzin : 16 godz. wykładów, 4) Usługa będzie świadczona dla 1 grupy,5) Miejsce świadczenia usługi: zajęcia stacjonarne (w razie konieczności) - Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, zajęcia zdalne – platforma eNauczanie Politechniki Gdańskiej,6) Salę wykładową z dostępem do Internetu oraz niezbędny sprzęt (w razie potrzeby) zapewnia Zamawiający,7) Przez „godzinę świadczenia usługi” rozumie się godzinę dydaktyczną tzn.45 min. Szczegółowy harmonogram prowadzenia zajęć zostanie ustalony z wybranym Wykonawcą. Zajęcia muszą być prowadzone w języku polskim.5. Do obowiązków prowadzącego zajęcia należy w szczególności :1) Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć zgodnie z uzgodnionym, z zamawiającym, harmonogramem,2) Sprawowanie nadzoru nad frekwencją uczestników zajęć poprzez prowadzenie imiennej listy obecności w formie tradycyjnej lub elektronicznej.6. Szczegóły dotyczące treści przedmiotu, kryteriów oceniania i zaliczeń zawiera karta przedmiotu4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego
4.5.5.) Wartość części: 2160,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie materiałów i przeprowadzenie Laboratoriów na studiach niestacjonarnych 1. stopnia na kierunku Informatyka z przedmiotu „Inżynieria oprogramowania”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:1) Przygotowanie i przeprowadzenie Laboratiriów o tematyce „Inżynieria oprogramowania”,2) Termin realizacji usługi: 6.03.2021-30.06.2021,3) Przewidywana liczba godzin : 45 godz. Laboratorium,4) Usługa będzie świadczona dla 3 grup o liczności 18 osób każda,5) Miejsce świadczenia usługi: zajęcia stacjonarne (w razie konieczności) - Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, zajęcia zdalne – platforma eNauczanie Politechniki Gdańskiej,6) Salę wykładową z dostępem do Internetu oraz niezbędny sprzęt (w razie potrzeby) zapewnia Zamawiający,7) Przez „godzinę świadczenia usługi” rozumie się godzinę dydaktyczną tzn.45 min. Szczegółowy harmonogram prowadzenia zajęć zostanie ustalony z wybranym Wykonawcą. Zajęcia muszą być prowadzone w języku polskim.3. Do obowiązków prowadzącego zajęcia należy w szczególności :1) Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć zgodnie z uzgodnionym, z zamawiającym, harmonogramem,2) Sprawowanie nadzoru nad frekwencją uczestników zajęć poprzez prowadzenie imiennej listy obecności w formie tradycyjnej lub elektronicznej.4. Szczegóły dotyczące treści przedmiotu, kryteriów oceniania i zaliczeń zawiera karta przedmiotu4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego
4.5.5.) Wartość części: 6075,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie materiałów i przeprowadzenie wykładów na studiach niestacjonarnych drugiego stopnia na kierunku Informatyka z przedmiotu Inżynieria wymagań.2. Przygotowanie i przeprowadzenie cyklu wykładów z przedmiotu Inżynieria wymagań, zgodnie z wymaganiami dot. treści i efektów kształcenia podanych w karcie przedmiotu opublikowanej w Informatorze ECTS (https://ects.pg.edu.pl/siatka-godzin?courseId=13150) 1) Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie wykładów.2) Termin realizacji usługi: marzec – 30 czerwiec 20213) Przedwidywana liczba godzin: - 12 godz. wykładów (1 grupa), (1godz.=45 min)4) Miejsce świadczenia usługi: zajęcia stacjonarne (w razie konieczności) - Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, zajęcia zdalne – platforma eNauczanie Politechniki Gdańskiej,5) Salę wykładową z dostępem do Internetu oraz niezbędny sprzęt (w razie potrzeby) zapewnia Zamawiający,6) Przez „godzinę świadczenia usługi” rozumie się godzinę dydaktyczną tzn.45 min. Szczegółowy harmonogram prowadzenia zajęć zostanie ustalony z wybranym Wykonawcą. Zajęcia muszą być prowadzone w języku polskim.3. Do obowiązków prowadzącego zajęcia należy w szczególności :1) Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć zgodnie z uzgodnionym, z zamawiającym, harmonogramem,2) Przeprowadzenie egzaminu z przedmiotu „Inżynieria wymagań”,3) Sprawowanie nadzoru nad frekwencją uczestników zajęć poprzez prowadzenie imiennej listy obecności w formie tradycyjnej lub elektronicznej.4. Szczegóły dotyczące treści przedmiotu, kryteriów oceniania i zaliczeń zawiera załączona karta przedmiotu „Inżynieria wymagań”4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego
4.5.5.) Wartość części: 2100,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie materiałów i przeprowadzenie zajęć projektowych na studiach niestacjonarnych drugiego stopnia na kierunku Informatyka z przedmiotu Inżynieria wymagań.2. Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć zgodnie z wymaganiami dot. treści i efektów kształcenia podanych w karcie przedmiotu opublikowanej w Informatorze ECTS (https://ects.pg.edu.pl/siatka-godzin?courseId=13150) 1) Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie zajęć projektowych.2) Termin realizacji usługi: marzec – 06.03.2021 - 30 czerwiec 20213) Przewidywana liczba godzin: - 15 godz. zajęć projektowych w 3 grupach po 27 osób (45 godz.), (1godz= 45 min.)4) Miejsce świadczenia usługi: zajęcia stacjonarne (w razie konieczności) - Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, zajęcia zdalne – platforma eNauczanie Politechniki Gdańskiej.5) Salę wykładową z dostępem do Internetu oraz niezbędny sprzęt (w razie potrzeby) zapewnia Zamawiający,6) Przez „godzinę świadczenia usługi” rozumie się godzinę dydaktyczną tzn.45 min. Szczegółowy harmonogram prowadzenia zajęć zostanie ustalony z wybranym Wykonawcą. Zajęcia muszą być prowadzone w języku polskim.3. Do obowiązków prowadzącego zajęcia należy w szczególności :1) Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć zgodnie z uzgodnionym, z zamawiającym, harmonogramem,2) Przeprowadzenie zaliczeń i z przedmiotu „Inżynieria wymagań”,3) Sprawowanie nadzoru nad frekwencją uczestników zajęć poprzez prowadzenie imiennej listy obecności w formie tradycyjnej lub elektronicznej.4. Szczegóły dotyczące treści przedmiotu, kryteriów oceniania i zaliczeń zawiera załączona karta przedmiotu ”Inżynieria wymagań”.4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego
4.5.5.) Wartość części: 6300,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1445
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1445
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1445,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aleksander Waloszek
7.3.3) Ulica: Akacjowa 2/7
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-249
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1445,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-03-06 do 2021-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5100
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5100
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5100
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aleksander Waloszek
7.3.3) Ulica: Akacjowa 2/7
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-249
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5100,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-03-06 do 2021-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2160
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2160
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2160
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maciej Kucharski
7.3.3) Ulica: Flory 15
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-299
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2160,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-03-06 do 2021-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6075
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6075
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6075
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maciej Kucharski
7.3.3) Ulica: Flory 15
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-299
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6075,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-03-06 do 2021-06-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2100
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2100
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2100
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maciej Kucharski
7.3.3) Ulica: Flory 15
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-299
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2100,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-03-06 do 2021-06-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6300
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6300
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6300
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maciej Kucharski
7.3.3) Ulica: Flory 15
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-299
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6300,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-03-06 do 2021-06-302021-03-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby realizacji Projektu "Inżynier 5.0 - kształcenie na potrzeby gospodarki".
- Dostawa siana, słomy i sieczki z lucerny do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2025-2026
- Roboty budowlane w UMWP: 1) Remont połaci dachowej od strony wschodniej budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku", 2) Modernizacja pomieszczeń parteru w budynku przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku
- Dostawa specjalizowanej stacji graficznej do obróbki cyfrowej tekstury dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Gdańska
- "Plenerowa strefa relaksu i zabawy dla dzieci, dorosłych i seniorów" - zadanie realizowane w ramach BO 2022 oraz Rad Dzielnic.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie trzech obozów resocjalizacyjno-terapeutycznych dla 150 uczestników projektów, pn.: "Wykluczenie - nie ma MOWy! 2 - etap I" oraz "Trampolina 4 - etap I
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń stacjonarnych dla Liderów Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą SCWEW
- Usługa wspierająca rozwój, kompensująca opóźnienia dzieci i młodzieży przybywających w pieczy zastępczej - korepetycje
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 4 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach Projektu nr FELD.09.02-IZ.00-0007/24 pn. "Autostradą do Transformacji"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów/szkoleń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 5 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach realizacji projektu pn.: "Specjaliści dźwignią transformacji".
- Toruń 2025 - wyjazd rekreacyjny dla młodzieży - uczestników projektu pn. "Gotowi na przyszłość
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.