eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskŚwiadczenie usług edukacyjnych na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych na Wydziale Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej



Ogłoszenie z dnia 2021-03-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00014990 z dnia 2021-03-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług edukacyjnych na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych na Wydziale Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Elektroniki Telekomunikacji i Informatyki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 583486152

1.5.8.) Numer faksu: +48 583472445

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: logistyka@eti.pg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług edukacyjnych na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych na Wydziale Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28474500-6c68-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014990

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006938/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CZRP/09/009/U/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 751000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 23180,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie materiałów i przeprowadzenie wykładów na studiach stacjonarnych 1. stopnia na kierunku Informatyka z przedmiotu „Bazy wiedzy”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:1) Przygotowanie i przeprowadzenie wykładów o tematyce „Bazy wiedzy”,2) Termin realizacji usługi: 6.03.2021-30.06.2021,3) Przewidywana liczba godzin : 17 godz. Wykładów (45 min.)4) Usługa będzie świadczona dla 1 grupy 5) Miejsce świadczenia usługi: zajęcia stacjonarne (w razie konieczności) - Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, zajęcia zdalne – platforma eNauczanie Politechniki Gdańskiej,6) Salę wykładową z dostępem do Internetu oraz niezbędny sprzęt (w razie potrzeby) zapewnia Zamawiający,7) Przez „godzinę świadczenia usługi” rozumie się godzinę dydaktyczną tzn.45 min. Szczegółowy harmonogram prowadzenia zajęć zostanie ustalony z wybranym Wykonawcą. Zajęcia muszą być prowadzone w języku polskim.3. Do obowiązków prowadzącego zajęcia należy w szczególności :1) Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć zgodnie z uzgodnionym, z zamawiającym, harmonogramem,2) Sprawowanie nadzoru nad frekwencją uczestników zajęć poprzez prowadzenie imiennej listy obecności w formie tradycyjnej lub elektronicznej.4. Szczegóły dotyczące treści przedmiotu, kryteriów oceniania zawiera karta przedmiotu

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego

4.5.5.) Wartość części: 1445,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie materiałów i przeprowadzenie Laboratoriów na studiach stacjonarnych 1. stopnia na kierunku Informatyka z przedmiotu „Bazy wiedzy”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:1) Przygotowanie i przeprowadzenie Laboratoriów o tematyce „Bazy wiedzy”,2) Termin realizacji usługi: 6.03.2021-30.06.2021,3) Przewidywana liczba godzin : 60 godz. Laboratorium,4) Przewidywana liczba godzin określa maksymalna liczbę godzin do wykonania.5) Faktyczna liczba godzin zostanie określona po zebraniu deklaracji studentów do uczestnictwa w przedmiotach obieralnych i rozliczenie nastąpi wg faktycznej liczby godzin do wykonania. Zamawiający informuje, że minimalna liczba godzin do wykonania wynosić będzie 75% przewidywanej liczby godzin, opisanych w ppkt. 3)6) Usługa będzie świadczona dla 4 grup o liczności 16 osób każda,7) Miejsce świadczenia usługi: zajęcia stacjonarne (w razie konieczności) - Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, zajęcia zdalne – platforma eNauczanie Politechniki Gdańskiej,8) Salę wykładową z dostępem do Internetu oraz niezbędny sprzęt (w razie potrzeby) zapewnia Zamawiający,9) Przez „godzinę świadczenia usługi” rozumie się godzinę dydaktyczną tzn.45 min. Szczegółowy harmonogram prowadzenia zajęć zostanie ustalony z wybranym Wykonawcą. Zajęcia muszą być prowadzone w języku polskim.3. Do obowiązków prowadzącego zajęcia należy w szczególności :1) Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć zgodnie z uzgodnionym, z zamawiającym, harmonogramem,2) Sprawowanie nadzoru nad frekwencją uczestników zajęć poprzez prowadzenie imiennej listy obecności w formie tradycyjnej lub elektronicznej.4. Szczegóły dotyczące treści przedmiotu, kryteriów oceniania i zaliczeń zawiera karta przedmiotu

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego

4.5.5.) Wartość części: 5100,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie materiałów i przeprowadzenie wykładów na studiach niestacjonarnych 1. stopnia na kierunku Informatyka z przedmiotu „Inżynieria oprogramowania”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:1) Przygotowanie i przeprowadzenie wykładów o tematyce „Inżynieria oprogramowania”,2) Termin realizacji usługi: 6.03.2021-30.06.2021,3) Przewidywana liczba godzin : 16 godz. wykładów, 4) Usługa będzie świadczona dla 1 grupy,5) Miejsce świadczenia usługi: zajęcia stacjonarne (w razie konieczności) - Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, zajęcia zdalne – platforma eNauczanie Politechniki Gdańskiej,6) Salę wykładową z dostępem do Internetu oraz niezbędny sprzęt (w razie potrzeby) zapewnia Zamawiający,7) Przez „godzinę świadczenia usługi” rozumie się godzinę dydaktyczną tzn.45 min. Szczegółowy harmonogram prowadzenia zajęć zostanie ustalony z wybranym Wykonawcą. Zajęcia muszą być prowadzone w języku polskim.5. Do obowiązków prowadzącego zajęcia należy w szczególności :1) Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć zgodnie z uzgodnionym, z zamawiającym, harmonogramem,2) Sprawowanie nadzoru nad frekwencją uczestników zajęć poprzez prowadzenie imiennej listy obecności w formie tradycyjnej lub elektronicznej.6. Szczegóły dotyczące treści przedmiotu, kryteriów oceniania i zaliczeń zawiera karta przedmiotu

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego

4.5.5.) Wartość części: 2160,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie materiałów i przeprowadzenie Laboratoriów na studiach niestacjonarnych 1. stopnia na kierunku Informatyka z przedmiotu „Inżynieria oprogramowania”.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:1) Przygotowanie i przeprowadzenie Laboratiriów o tematyce „Inżynieria oprogramowania”,2) Termin realizacji usługi: 6.03.2021-30.06.2021,3) Przewidywana liczba godzin : 45 godz. Laboratorium,4) Usługa będzie świadczona dla 3 grup o liczności 18 osób każda,5) Miejsce świadczenia usługi: zajęcia stacjonarne (w razie konieczności) - Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, zajęcia zdalne – platforma eNauczanie Politechniki Gdańskiej,6) Salę wykładową z dostępem do Internetu oraz niezbędny sprzęt (w razie potrzeby) zapewnia Zamawiający,7) Przez „godzinę świadczenia usługi” rozumie się godzinę dydaktyczną tzn.45 min. Szczegółowy harmonogram prowadzenia zajęć zostanie ustalony z wybranym Wykonawcą. Zajęcia muszą być prowadzone w języku polskim.3. Do obowiązków prowadzącego zajęcia należy w szczególności :1) Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć zgodnie z uzgodnionym, z zamawiającym, harmonogramem,2) Sprawowanie nadzoru nad frekwencją uczestników zajęć poprzez prowadzenie imiennej listy obecności w formie tradycyjnej lub elektronicznej.4. Szczegóły dotyczące treści przedmiotu, kryteriów oceniania i zaliczeń zawiera karta przedmiotu

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego

4.5.5.) Wartość części: 6075,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie materiałów i przeprowadzenie wykładów na studiach niestacjonarnych drugiego stopnia na kierunku Informatyka z przedmiotu Inżynieria wymagań.2. Przygotowanie i przeprowadzenie cyklu wykładów z przedmiotu Inżynieria wymagań, zgodnie z wymaganiami dot. treści i efektów kształcenia podanych w karcie przedmiotu opublikowanej w Informatorze ECTS (https://ects.pg.edu.pl/siatka-godzin?courseId=13150) 1) Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie wykładów.2) Termin realizacji usługi: marzec – 30 czerwiec 20213) Przedwidywana liczba godzin: - 12 godz. wykładów (1 grupa), (1godz.=45 min)4) Miejsce świadczenia usługi: zajęcia stacjonarne (w razie konieczności) - Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, zajęcia zdalne – platforma eNauczanie Politechniki Gdańskiej,5) Salę wykładową z dostępem do Internetu oraz niezbędny sprzęt (w razie potrzeby) zapewnia Zamawiający,6) Przez „godzinę świadczenia usługi” rozumie się godzinę dydaktyczną tzn.45 min. Szczegółowy harmonogram prowadzenia zajęć zostanie ustalony z wybranym Wykonawcą. Zajęcia muszą być prowadzone w języku polskim.3. Do obowiązków prowadzącego zajęcia należy w szczególności :1) Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć zgodnie z uzgodnionym, z zamawiającym, harmonogramem,2) Przeprowadzenie egzaminu z przedmiotu „Inżynieria wymagań”,3) Sprawowanie nadzoru nad frekwencją uczestników zajęć poprzez prowadzenie imiennej listy obecności w formie tradycyjnej lub elektronicznej.4. Szczegóły dotyczące treści przedmiotu, kryteriów oceniania i zaliczeń zawiera załączona karta przedmiotu „Inżynieria wymagań”

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego

4.5.5.) Wartość części: 2100,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie materiałów i przeprowadzenie zajęć projektowych na studiach niestacjonarnych drugiego stopnia na kierunku Informatyka z przedmiotu Inżynieria wymagań.2. Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć zgodnie z wymaganiami dot. treści i efektów kształcenia podanych w karcie przedmiotu opublikowanej w Informatorze ECTS (https://ects.pg.edu.pl/siatka-godzin?courseId=13150) 1) Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie zajęć projektowych.2) Termin realizacji usługi: marzec – 06.03.2021 - 30 czerwiec 20213) Przewidywana liczba godzin: - 15 godz. zajęć projektowych w 3 grupach po 27 osób (45 godz.), (1godz= 45 min.)4) Miejsce świadczenia usługi: zajęcia stacjonarne (w razie konieczności) - Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, zajęcia zdalne – platforma eNauczanie Politechniki Gdańskiej.5) Salę wykładową z dostępem do Internetu oraz niezbędny sprzęt (w razie potrzeby) zapewnia Zamawiający,6) Przez „godzinę świadczenia usługi” rozumie się godzinę dydaktyczną tzn.45 min. Szczegółowy harmonogram prowadzenia zajęć zostanie ustalony z wybranym Wykonawcą. Zajęcia muszą być prowadzone w języku polskim.3. Do obowiązków prowadzącego zajęcia należy w szczególności :1) Przygotowanie i przeprowadzenie zajęć zgodnie z uzgodnionym, z zamawiającym, harmonogramem,2) Przeprowadzenie zaliczeń i z przedmiotu „Inżynieria wymagań”,3) Sprawowanie nadzoru nad frekwencją uczestników zajęć poprzez prowadzenie imiennej listy obecności w formie tradycyjnej lub elektronicznej.4. Szczegóły dotyczące treści przedmiotu, kryteriów oceniania i zaliczeń zawiera załączona karta przedmiotu ”Inżynieria wymagań”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego

4.5.5.) Wartość części: 6300,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1445

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1445

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1445,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aleksander Waloszek

7.3.3) Ulica: Akacjowa 2/7

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-249

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1445,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-03-06 do 2021-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5100

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5100

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5100

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aleksander Waloszek

7.3.3) Ulica: Akacjowa 2/7

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-249

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5100,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-03-06 do 2021-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2160

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2160

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2160

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maciej Kucharski

7.3.3) Ulica: Flory 15

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-299

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2160,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-03-06 do 2021-06-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6075

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6075

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6075

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maciej Kucharski

7.3.3) Ulica: Flory 15

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-299

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6075,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-03-06 do 2021-06-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2100

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2100

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2100

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maciej Kucharski

7.3.3) Ulica: Flory 15

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-299

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2100,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-03-06 do 2021-06-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6300

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6300

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6300

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maciej Kucharski

7.3.3) Ulica: Flory 15

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-299

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6300,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-03-06 do 2021-06-30
2021-03-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.