eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznańprzygotowanie i dostawa wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Konarskiego 11/1



Ogłoszenie z dnia 2025-01-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
przygotowanie i dostawa wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Konarskiego 11/1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Dom Pomocy Społecznej przy ul. Konarskiego 11/13

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000683016

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konarskiego 11/13

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-114

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@m.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.poznan.pl/mim/cuw/dom-pomocy-spolecznej,1129/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/979464

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

przygotowanie i dostawa wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Konarskiego 11/1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c57258c7-37ea-4f52-8b73-24cded65be01

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00015013

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069366/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przygotowanie i dostawa wyżywienia dla mieszkańców

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527378

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW-SAZ.4440.40.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2659449,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia do:
- siedziby Domu Pomocy Społecznej przy ul. Konarskiego 11/13 w Poznaniu dla 96 mieszkańców:
- Oddziału Domu Pomocy Społecznej przy ul. Zamenhofa 142a dla 74 mieszkańców;
- Oddziału Dziennego Pobytu przy ul. Konarskiego 11/13 dla 20 osób konsumujących obiad w stołówce 6 dni w tygodniu od poniedziałku do soboty.
Przedmiot obejmuje także opracowanie jadłospisów dla diet leczniczych tj. cukrzycowej łatwostrawnej, bezmlecznej, bogatobiałkowej, bogatoresztkowej. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunki realizacji zamówienia zawartymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Na opis przedmiotu zamówienia składa się:
- załącznik nr 2 do umowy- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
- załącznik nr 3 do umowy- jadłospisy dieta podstawowa;
- załącznik nr 4 do umowy – tabela zamienników produktów i potraw;
- załącznik nr 5 do umowy – jadłospisy świąteczne;
- załącznik nr 6 do umowy – zasady opracowania jadłospisów dla diet leczniczych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2059030,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2142157,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2059030,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GASTRO Irena Dzwonnik - Krystman

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712064365

7.3.3) Ulica: Mieszka I nr 5 lok 35

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2059030,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-12-30 do 2025-12-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.