Ogłoszenie z dnia 2023-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00474605/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Łasku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Łasku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730977787
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Narutowicza 17
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@lask.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd-lask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6998561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Łasku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ae384e2-7340-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00015032
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00474605/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZD.26.1.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Łasku
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych (tankowanie na stacji paliw Wykonawcy) do pojazdów samochodowych w ilościach:
a. Benzyna bezołowiowa Pb 95 litrów 1200
b. Olej napędowy ON litrów 40 000
c. Płyn Adblue do oleju napędowego litrów 600 (w pojemnikach ok. 18-20 l.)
Oferowane paliwo, płyn musi odpowiadać normom jakościowym określonym w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz aktualne normy: PN-EN 228 (dla benzyny bezołowiowej 95) i PN-EN 590 (dla oleju napędowego).
ISO 22241 (dla płynu Adblue do oleju napędowego).
2) Wskazane powyżej ilości paliw należy traktować, jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby rzeczywiste będą mniejsze od zamawianych ale nie mniejsze niż 80%.
3) Wielkość opustu (wyrażona w procentach) jest stała w okresie realizacji umowy.
4) Wykonawca przez cały okres realizacji umowy zagwarantuje ciągłość dostaw oraz wysoką jakość dostarczanych paliw zgodnie z obowiązującymi w Polsce normami jakości i przepisami.
5) Wykonawca zagwarantuje dostawę paliw płynnych odpowiednich do okresu ich stosowania: w okresie letnim tzw. paliwa letnie, w okresie zimowym tzw. paliwa zimowe, a w okresie przejściowym tzw. paliwa przejściowe.
6) Zamawiający będzie dokonywał zakupów paliwa sukcesywnie na stacji paliw Wykonawcy. Wydawanie paliw odbywać się będzie bezpośrednio do zbiorników paliwa samochodów Zamawiającego a tankowanie maszyn do kanistrów za upoważnieniem lub przy pomocy ważnej karty wydanej „na okaziciela”. Każde tankowanie odbywać się będzie do pełna.
7) Zamawiający wymaga, aby stacja paliw dedykowana do realizacji przedmiotowego zamówienia była czynna 7 dni w tygodniu przez 24 godziny i znajdowała się na terenie miasta Łask, w odległości nie dalej niż 3 km od bazy Zamawiającego tj. ul. Narutowicza 17 w Łasku, liczonej jako długość trasy przejazdu od siedziby Zamawiającego do wskazanej stacji paliw Wykonawcy po drogach publicznych.
8) Ceny za zakupione paliwo będą naliczane według cen obowiązujących na stacji paliw Wykonawcy (wskazanej zgodnie z pkt. 7), w dniu tankowania, pomniejszone o zadeklarowany przez Wykonawcę w ofercie opust cenowy.
9) Dostawy paliw realizowane na stacji paliw Wykonawcy rozliczane będą w systemie bezgotówkowym. Wystawianie faktur odbywać się będzie minimum raz w miesiącu.
Bezgotówkowy zakup paliwa musi umożliwiać prowadzenie ewidencji pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów z podaniem nr rejestracyjnego, daty tankowania, miejsca tankowania, ilości pobranego paliwa.
Ilość kart do tankowania wydanych Zamawiającemu musi wynosić minimum 17 szt. W przypadku zmiany ilości i rodzaju pojazdów, zostanie to zapisane w postaci uaktualnionego wykazu do umowy.
10) Zamawiający przewiduje prawo opcji w wysokości 90 % ponieważ planujemy zakup maszyn, które będą dodatkowo zużywać paliwo płynne. Będziemy też prowadzić w 2023 remonty infrastruktury drogowej i używać maszyn zasilanych paliwem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
24957000-7 - Dodatki chemiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318614,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318614,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318614,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETROJET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962909473
7.3.3) Ulica: KIESZEK 52
7.3.4) Miejscowość: PIONKI
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 318614,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Łopatki gmina Łask
- Przebudowa ulicy Torowej i ulicy Łanowej w Łasku
- Dostawa kabli i sprzętu związanego z komputerami
- Przebudowa ulicy Słowiczej i ulicy Kanarkowej we Wronowicach
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BEZGOTÓWKOWY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DO SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH I SPRZĘTU ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W KATOWICACH.
- Dostawa oleju napędowego i preparatów smarowych
- Świadczenie usługi sprzedaży oleju napędowego[ON], benzyny bezołowiowej [E10]oraz AdBlue w systemie bezgotówkowym karty flota dla pojazdów służbowych, agregatów prądotwórczych oraz sprzętu silnikowego
- Dostawa paliw do pojazdów służbowych dla Wojskowego Instytutu Łączności -Państwowego Instytutu Badawczego
- Dostawy paliw silnikowych - tankowanie pojazdów służbowych Placówka SG w Narewce (sprawa nr 7/ZP/WTiZ/25)
- Dostawa oleju opałowego, zakup etyliny i oleju napędowego"
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.