Ogłoszenie z dnia 2021-03-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00009134/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-19
- 2021/BZP 00009134/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-19 (po zmianach)
- 2021/BZP 00009134/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-19 (po zmianach)
- 2021/BZP 00011426/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-26
- 2021/BZP 00033751/01 - Wynik z dnia 2021-04-15
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00015281 z dnia 2021-03-09 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Aranżacja wnętrz budynku Centrum Technologicznego na terenie Bydgoskiego Parku Przemysłowo - Technologicznego w Bydgoszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: BYDGOSKI PARK PRZEMYSŁOWO-TECHNOLOGICZNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340011279
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Bydgoskich Przemysłowców 6
1.4.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.4.3.) Kod pocztowy: 85-862
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.7.) Numer telefonu: 52 365 33 24
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bppt.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bppt.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015281
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-03-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00009134/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Przed zmianą:
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).Oferty oraz oświadczenie wstępne, o którym mowa w art. 125 uPzp, sporządza się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Zamawiający informuje, że posiadanie konta na platformie zakupowej Open Nexus pod adresem: https://www.platformazakupowa.pl/ (dalej jako: ,,platforma") jest dobrowolne, natomiast złożenie oferty w postępowaniu może odbywać się bez posiadania konta.Na stronie platformy znajduje się Instrukcja dla Wykonawców, która określa informacje dotyczące sposobu i formy złożenia oferty, sposobu komunikowania się Zamawiającego z wykonawcami (poza składaniem ofert), informacje dotyczące sposobu otwarcia ofert na platformie.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z platformy (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin). Składając ofertę Wykonawca akceptuje Regulamin platformy dla użytkowników (wykonawców).Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowanie dokumentu papierowego składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem formularza „wyślij wiadomość”.Maksymalna wielkość wszystkich załączonych plików - 1GB. Dopuszczalna ilość plików - 20. Zalecana maksymalna wielkość pliku 75MB. Załączone pliki muszą zawierać w nazwie nr postępowania w formacie PI_PB_01_2021.Za datę przekazania zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę.Zamawiający przekazuje link do jego profilu na platformie: https://platformazakupowa.pl/pn/bppt, gdzie będzie możliwość odnalezienia niniejszego postępowania po kliknięciu w zakładkę ,,Postępowania”.Zamawiający dopuszcza w szczególności następujący format przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacjioraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.2020.2452) oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądaćzamawiający od wykonawcy (Dz.U.2020.2415).
Po zmianie:
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).Oferty oraz oświadczenie wstępne, o którym mowa w art. 125 uPzp, sporządza się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Zamawiający informuje, że posiadanie konta na platformie zakupowej Open Nexus pod adresem: https://www.platformazakupowa.pl/ (dalej jako: ,,platforma") jest dobrowolne, natomiast złożenie oferty w postępowaniu może odbywać się bez posiadania konta.Na stronie platformy znajduje się Instrukcja dla Wykonawców, która określa informacje dotyczące sposobu i formy złożenia oferty, sposobu komunikowania się Zamawiającego z wykonawcami (poza składaniem ofert), informacje dotyczące sposobu otwarcia ofert na platformie.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z platformy (https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin). Składając ofertę Wykonawca akceptuje Regulamin platformy dla użytkowników (wykonawców).Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowanie dokumentu papierowego składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem formularza „wyślij wiadomość”.Maksymalna wielkość wszystkich załączonych plików - 1GB. Dopuszczalna ilość plików - 20. Zalecana maksymalna wielkość pliku 75MB. Załączone pliki muszą zawierać w nazwie nr postępowania w formacie PI_PB_01_2021.Za datę przekazania zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę.Zamawiający przekazuje link do jego profilu na platformie: https://platformazakupowa.pl/pn/bppt, gdzie będzie możliwość odnalezienia niniejszego postępowania po kliknięciu w zakładkę ,,Postępowania”.Zamawiający rekomenduje użycie przez wykonawców następujących formatów przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacjioraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.2020.2452) oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądaćzamawiający od wykonawcy (Dz.U.2020.2415).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Pozostałe informacje znajdują się w SWZ i jego załącznikach znajdujących się na: https://platformazakupowa.pl/pn/bppt/proceedingsZamawiający w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na terenie Centrum Technologicznego w Bydgoszczy - przeprowadzenie wizji lokalnej możliwe jest od pon. do pt. w godz. 8:00-16:00 po uprzednim uzgodnieniu pod numerem telefonu (52) 365-33-20- Pion Inwestycji BPPT Sp. z o.o. Odbycie wizji lokalnej na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ma charakter fakultatywny, a brak udziału wykonawcy w wizji lokalnej nie będzie powodował dla niego negatywnych konsekwencji, w szczególności nie będzie powodować odrzucenia oferty. Jednocześnie Zamawiający podtrzymuje obowiązek wynikający z ust. 1 pkt. 7 Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 6 do SWZ) polegający na konieczności dokonania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego wizji lokalnej przez wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
Po zmianie:
Pozostałe informacje znajdują się w SWZ i jego załącznikach znajdujących się na: https://platformazakupowa.pl/pn/bppt/proceedingsZamawiający w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na terenie Centrum Technologicznego w Bydgoszczy - przeprowadzenie wizji lokalnej możliwe jest od pon. do pt. w godz. 8:00-16:00 po uprzednim uzgodnieniu pod numerem telefonu (52) 365-33-20- Pion Inwestycji BPPT Sp. z o.o. Odbycie wizji lokalnej na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ma charakter fakultatywny, a brak udziału wykonawcy w wizji lokalnej nie będzie powodował dla niego negatywnych konsekwencji, w szczególności nie będzie powodować odrzucenia oferty. Jednocześnie Zamawiający podtrzymuje obowiązek wynikający z ust. 1 pkt. 7 Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 6 do SWZ) polegający na konieczności dokonania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego wizji lokalnej przez wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.Zamawiający ma zamiar przeznaczyć na realizację zamówienia 2 800 000 zł netto tj. 3.444.000 zł brutto.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-03-10 09:00
Po zmianie:
2021-03-15 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-03-10 09:05
Po zmianie:
2021-03-15 09:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-04-08
Po zmianie:
2021-04-13
2021-03-09 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW GŁĘBOKO MROŻONYCH NA ROK 2025
- Dostawa sprzętu komputerowego, na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy oraz w ramach realizacji programu RID podniesienie poziomu jakości działalności naukowej.
- Sukcesywne świadczenie usług pocztowych na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH ORAZ NAJMU FARTUCHÓW I OBŁOŻEŃ STERYLNYCH
- dostawa mleka i przetworów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
- Kompleksowe utrzymanie obiektów rekreacyjno-sportowych oraz wybiegów dla psów zlokalizowanych w Bydgoszczy na terenach gminnych
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.