eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczAranżacja wnętrz budynku Centrum Technologicznego na terenie Bydgoskiego Parku Przemysłowo - Technologicznego w Bydgoszczy



Ogłoszenie z dnia 2021-04-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00033751 z dnia 2021-04-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Aranżacja wnętrz budynku Centrum Technologicznego na terenie Bydgoskiego Parku Przemysłowo - Technologicznego w Bydgoszczy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BYDGOSKI PARK PRZEMYSŁOWO-TECHNOLOGICZNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340011279

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bydgoskich Przemysłowców 6

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-862

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 365 33 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bppt.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bppt.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bppt/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


KUPNO I SPRZEDAŻ NIERUCHOMOŚCI NA WŁASNY RACHUNEK

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Aranżacja wnętrz budynku Centrum Technologicznego na terenie Bydgoskiego Parku Przemysłowo - Technologicznego w Bydgoszczy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c647ada8-72b7-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033751

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009134/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PI/PB/01/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.), polegających na aranżacji wnętrz budynku Centrum Technologicznego na terenie Bydgoskiego Parku Przemysłowo -Technologicznego w Bydgoszczy. (dalej „Przedmiot zamówienia”).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 do SWZ oraz załączonego do OPZ dokumenty w postaci:A.1. Projekt techniczny aranżacji, A.2. Orientacyjne przedmiary robót, A.3. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, A.4. Projekt istniejącej instalacji fotowoltaicznej.Ponadto należy wykonać zmiany w instalacji fotowoltaicznej zgodnie z opracowaną przez wykonawcę dokumentacją, wymaganiami rzeczoznawcy pożarowego i uzgodnieniami z zamawiającym.Zamawiający planuje ubiegać się o dofinansowanie zadania z funduszy unijnych.Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z Wytycznymi w zakresierealizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osóbz niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramachfunduszy unijnych na lata 2014-2020. W przypadku wejścia w życie w trakcie realizacji umowy nowych wytycznych, Wykonawca będzie zobowiązany je uwzględnić, niezależnie na jakim etapie wykonania umowy wejdą w życie nowe wytyczne.W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać następujące opracowaniawraz z dokonaniem koniecznych uzgodnień:1) plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;2) harmonogram rzeczowo-finansowy3) wszystkie dokumenty i opracowania niezbędne do realizacji inwestycji4) karty materiałowe - przedstawiać minimum 14 dni przed wbudowaniem materiału5) próbki materiałów wykończeniowych elementów wnętrz:- wykończenie posadzek, schodów (płytki, wykładziny)- kolory farb (próbki malowane na płycie g-k 50x50 cm)- płytki, gres naścienny6) Dokumentacje dostosowania istniejącej instalacji fotowoltaicznej do zmian przepisówppoż:- wykonanie zmian istniejącego projektu zasilania fotowoltaiki (2 miejsca wpięciainstalacji RIIp i RW)- uzgodnienie z rzeczoznawcą pożarowym wyłączenia instalacji podczas pożaru- uzgodnienie projektu z zamawiającym- przekazanie sporządzonego i uzgodnionego projektu w 2 egzemplarzachpapierowych oraz w formie elektronicznej na płytach CD – 2 egz. (dokumentacjapowinna być zapisana w formatach doc, xls, pdf i dwg; pliki nie powinny miećzabezpieczenia przed kopiowaniem)7) dokumentacja powykonawcza, sporządzona w 2 egzemplarzach papierowychoraz w formie elektronicznej na płytach CD – 2 egz. (dokumentacja powinnabyć zapisana w formatach doc, xls, pdf i dwg; pliki nie powinny mieć zabezpieczeniaprzed kopiowaniem) zawierająca w szczególności:a) protokoły odbioru,b) protokoły z przeprowadzonych prób instalacji5. Kompletną dokumentację powykonawczą Wykonawca musi dostarczyć najpóźniej wraz ze  zgłoszeniem wykonania wszelkich prac do odbioru końcowego.Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia z najwyższą starannością, zgodniez przepisami obowiązującymi w Polsce, normami, współczesną wiedzą i sztukąbudowlaną oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy.W umowie Wykonawca oświadczy, że przed zawarciem umowy dokonał wizji lokalnej, zapoznał się z warunkami lokalnymi dla realizacji Inwestycji, w tym szczególnie z: możliwością urządzenia zaplecza budowy, możliwościami zasilania w energię elektryczną, wodę i inne media, z możliwościami dojazdu na teren budowy, ze stanem dróg dojazdowych itp., został poinformowany o pracach toczonych w rejonie inwestycji przez inne podmioty, a także o tym, że uwzględni ewentualne trudności związane z zapewnieniem dostępności komunikacyjnej do podmiotów prowadzących działalność i roboty budowlane w pobliżu i w związku z tym nie wnosi i nie będzie wnosił w przyszłości żadnych zastrzeżeń w tym zakresie.Przekazanie placu budowy nastąpi najpóźniej 3 dni robocze od podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych

45213000-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów handlowych, magazynów i obiektów budowlanych przemysłowych, obiektów budowlanych związanych z transportem

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3653100

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3653100

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3653100

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „LECH” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 554-023-51-23

7.3.3) Ulica: ul. Smoleńska 1A

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-833

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3653100,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.