Ogłoszenie z dnia 2022-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
DZP.26.1.305.2021 Roboty budowlano-instalacyjne, naprawy główne, naprawy bieżące i
konserwacje w branży instalacyjnej w Zarządzie Lokali Miejskich w Łodzi w obszarze działania
RON CENTRUM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Lokali Miejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: ZLM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363752546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 47
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-514
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlm@zlm.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami komunalnymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DZP.26.1.305.2021 Roboty budowlano-instalacyjne, naprawy główne, naprawy bieżące ikonserwacje w branży instalacyjnej w Zarządzie Lokali Miejskich w Łodzi w obszarze działania
RON CENTRUM
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbf95233-738d-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00015475
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy Pzp w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7) stanowi zamówienie powtórzone do zamówienia podstawowego opisanego w postępowaniu nr DZP.26.1.326.2020 część 4, umowa 326/4/2020 z dnia 30.11.2020 r. Zamówienie udzielone dotychczasowemu wykonawcy polega na
powtórzeniu tożsamych robót budowlanych. Takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.26.1.305.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych, napraw głównych, napraw bieżących, konserwacji,
usuwania awarii w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnych, gazowych, centralnego
ogrzewania i ciepłej wody użytkowej oraz innych robót związanych z przedmiotem zamówienia.
Realizacja robót będzie odbywała się w budynkach i lokalach, węzłach cieplnych, kotłowniach
lokalnych i hydroforniach oraz na terenie nieruchomości stanowiących zasoby Zarządu Lokali
Miejskich w obszarze działania RON CENTRUM.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): „ANDROL” Firma Usługowo Handlowa Andrzej Plichta
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: „ADM” Aneta Felisiak; Zakład Instalacyjno - Sanitarny Piotr Bardzki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 729-182-55-87
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ PLICHTA "ANDROL" FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ PLICHTA "ANDROL" FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-01-31INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup żywności dla stołówki szkolnej
- dostawa odczynników laboratoryjnych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi
- EZ.28.186.2024 Usługa 2-go pogwar.serwisu Tomografu Kom.Somatom Sensation Open o nr. ser. 49619 wraz ze st. rob.Syngo i laserami pozycjon.LAP o nr. ser.880295-008 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi
- Całoroczna i całodobowa obsługa kotłowni centralnej na biomasę na terenie Specjalistycznego Szpitala Gruźlicy, Chorób Płuc i Rehabilitacji w Tuszynie przy ul. Szpitalnej 5
- Punkt Interwencji Kryzysowej w projekcie "#Rodzina"
- DZP.26.226.2024 Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 3 części
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Wojska Polskiego 65, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Wykonanie robót budowlanych na terenie i budynkach położonych we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6C-N, 8A-L, 8M-P
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na działkach nr 1297, 1298 Żarnowiec 133, Jedlicze 38-460.
- Remont lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych w Krakowie przy ul. Cieślewskiego 5, 7, 9, 13, 15, 17 i w Bielsku-Białej przy ul. Solskiego 35 i 41
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 25 w Opolu
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 15 w Opolu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.