eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola ZachariaszowskaDostawa wyżywienia dla uczniów i dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Józefa Piłsudskiego w Woli Zachariaszowskiej, z oddziałem przedszkolnym"



Ogłoszenie z dnia 2025-01-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyżywienia dla uczniów i dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Józefa Piłsudskiego w Woli Zachariaszowskiej, z oddziałem przedszkolnym”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO W WOLI ZACHARIASZOWSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000700306

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętego Floriana 1

1.5.2.) Miejscowość: Wola Zachariaszowska

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-087

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spwolazach.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp-wolazachariaszowska.szkolna.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-672a052c-1314-4a01-a52d-f50345b32a96

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyżywienia dla uczniów i dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Józefa Piłsudskiego w Woli Zachariaszowskiej, z oddziałem przedszkolnym”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-672a052c-1314-4a01-a52d-f50345b32a96

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00015509

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00608787

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPWZ 260.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 538333,33

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – poprzez przygotowanie, dostarczanie i wydawanie - wyżywienia dla uczniów i dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Józefa Piłsudskiego w Woli Zachariaszowskiej, z oddziałem przedszkolnym, w roku kalendarzowym 2025, w dniach w których szkoła lub sam oddział przedszkolny pracuje.
4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawy wyżywienia dla uczniów w wieku odpowiednim dla szkoły podstawowej i dla dzieci w wieku przedszkolnym (6 lat). Szacuje się zapotrzebowanie ilościowe w sumie:
 1 posiłek dziennie (zupa, drugie danie + kompot)
 dla około 170 uczniów i dzieci - dziennie;
 10 % repety – dziennie;
 przez około 200 dni w roku kalendarzowym 2025, z tym zastrzeżeniem, że dla samego oddziału przedszkolnego (25 dzieci) dodatkowo przez około 35 dni;
4.3. Miejsce i charakterystyka dostaw:
4.3.1. Szkoła Podstawowa im. Józefa Piłsudskiego w Woli Zachariaszowskiej jest jednostką budżetową Gminy Zielonki, której organem prowadzącym, w rozumieniu ustawy Prawo oświatowe jest Gmina Zielonki. Szkoła podstawowa wraz z oddziałem przedszkolnym mieści się w przy ul. Świętego Floriana 1, w Woli Zachariaszowskiej, gmina Zielonki, woj. małopolskie.
4.3.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości posiłków w zależności od potrzeb. Rozliczenie następować będzie za faktycznie dostarczone posiłki, według ceny jednostkowej za jeden posiłek, podanej w Formularzu ofertowym. W przypadku zlecenia zmniejszonego zakresu niż wskazany w przedmiocie zamówienia, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zlecenie niewykonanej części zamówienia.
4.3.3. Zakres zamówienia obejmuje przygotowanie posiłków z produktów własnych, dostawę własnym transportem, i wydawanie posiłków, zgodnie z Zaleceniami i Normami Żywienia Instytutu Żywności i Żywienia, oraz innymi normami i prawem powszechnie obowiązującym.
4.3.4. Wydawanie posiłków odbywać się będzie na zapewnionych przez Wykonawcę naczyniach jednorazowych, wraz ze sztućcami jednorazowymi i kubkami jednorazowymi. Wykonawca, każdorazowo, niezwłocznie po zakończeniu posiłków przez uczniów i dzieci, będzie zabierać ze sobą i utylizować wszelkie odpadki, w tym w szczególności jednorazowe naczynia, sztućce i kubki.
4.3.5. Zamawiający każdorazowo będzie zamawiać posiłki poprzez zamówienie telefoniczne, a Wykonawca w zadeklarowanym czasie posiłki dostarczy i wyda Zamawiającemu w określonym przez niego miejscu.
4.3.6. Jadłospis będzie sporządzany przez Wykonawcę dekadowo (tj. na dziesięć dni).
4.3.7. Wykonawca zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu oraz rodzicom uczniów i dzieci uczęszczających do szkoły i oddziału przedszkolnego aplikację, która ma wspierać codzienną organizację żywienia w szkole i przedszkolu, w szczególności za pomocą której odbywać się będzie kontakt pomiędzy Wykonawcą, Zamawiającym i rodzicami, a ponadto rodzice będą mieli wgląd do jadłospisu, będą mogli zaznaczać obecności lub nieobecności uczniów i dzieci
4.3.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do niniejszej SWZ.
4.4. Zamawiający nie posiada osobowości prawnej, w związku z czym stroną umowy z Wykonawcą będzie Gmina Zielonki reprezentowana albo przez wójta Gminy Zielonki, albo przez Kierownika Zamawiającego, na podstawie udzielonego upoważnienia.
4.5. Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp zamawiający wskazuje, że minimalna wielkość świadczenia Wykonawcy wynosi: 50%.
4.6. Prawo opcji
Zamawiający nie przewiduje prawa opcji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 517140 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 581400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 581400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Culinarium Catering spółka z ograniczona odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365776002

7.3.4) Miejscowość: Kozierów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 581400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-02 do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.