eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola ZachariaszowskaDostawa wyżywienia dla uczniów i dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Józefa Piłsudskiego w Woli Zachariaszowskiej, z oddziałem przedszkolnym"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-21

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wyżywienia dla uczniów i dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Józefa Piłsudskiego w Woli Zachariaszowskiej, z oddziałem przedszkolnym”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO W WOLI ZACHARIASZOWSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000700306

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętego Floriana 1

1.5.2.) Miejscowość: Wola Zachariaszowska

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-087

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spwolazach.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp-wolazachariaszowska.szkolna.net/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyżywienia dla uczniów i dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Józefa Piłsudskiego w Woli Zachariaszowskiej, z oddziałem przedszkolnym”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-672a052c-1314-4a01-a52d-f50345b32a96

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00608787

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-672a052c-1314-4a01-a52d-f50345b32a96

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Z uwagi na ograniczoną ilość znaków wszelkie informacje znajdują się w dokumentach przetargowych.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Z uwagi na ograniczoną ilość znaków wszelkie informacje znajdują się w dokumentach przetargowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SPWZ 260.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa – poprzez przygotowanie, dostarczanie i wydawanie - wyżywienia dla uczniów i dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Józefa Piłsudskiego w Woli Zachariaszowskiej, z oddziałem przedszkolnym, w roku kalendarzowym 2025, w dniach w których szkoła lub sam oddział przedszkolny pracuje.
4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawy wyżywienia dla uczniów w wieku odpowiednim dla szkoły podstawowej i dla dzieci w wieku przedszkolnym (6 lat). Szacuje się zapotrzebowanie ilościowe w sumie:
 1 posiłek dziennie (zupa, drugie danie + kompot)
 dla około 170 uczniów i dzieci - dziennie;
 10 % repety – dziennie;
 przez około 200 dni w roku kalendarzowym 2025, z tym zastrzeżeniem, że dla samego oddziału przedszkolnego (25 dzieci) dodatkowo przez około 35 dni;
4.3. Miejsce i charakterystyka dostaw:
4.3.1. Szkoła Podstawowa im. Józefa Piłsudskiego w Woli Zachariaszowskiej jest jednostką budżetową Gminy Zielonki, której organem prowadzącym, w rozumieniu ustawy Prawo oświatowe jest Gmina Zielonki. Szkoła podstawowa wraz z oddziałem przedszkolnym mieści się w przy ul. Świętego Floriana 1, w Woli Zachariaszowskiej, gmina Zielonki, woj. małopolskie.
4.3.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości posiłków w zależności od potrzeb. Rozliczenie następować będzie za faktycznie dostarczone posiłki, według ceny jednostkowej za jeden posiłek, podanej w Formularzu ofertowym. W przypadku zlecenia zmniejszonego zakresu niż wskazany w przedmiocie zamówienia, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zlecenie niewykonanej części zamówienia.
4.3.3. Zakres zamówienia obejmuje przygotowanie posiłków z produktów własnych, dostawę własnym transportem, i wydawanie posiłków, zgodnie z Zaleceniami i Normami Żywienia Instytutu Żywności i Żywienia, oraz innymi normami i prawem powszechnie obowiązującym.
4.3.4. Wydawanie posiłków odbywać się będzie na zapewnionych przez Wykonawcę naczyniach jednorazowych, wraz ze sztućcami jednorazowymi i kubkami jednorazowymi. Wykonawca, każdorazowo, niezwłocznie po zakończeniu posiłków przez uczniów i dzieci, będzie zabierać ze sobą i utylizować wszelkie odpadki, w tym w szczególności jednorazowe naczynia, sztućce i kubki.
4.3.5. Zamawiający każdorazowo będzie zamawiać posiłki poprzez zamówienie telefoniczne, a Wykonawca w zadeklarowanym czasie posiłki dostarczy i wyda Zamawiającemu w określonym przez niego miejscu.
4.3.6. Jadłospis będzie sporządzany przez Wykonawcę dekadowo (tj. na dziesięć dni).
4.3.7. Wykonawca zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu oraz rodzicom uczniów i dzieci uczęszczających do szkoły i oddziału przedszkolnego aplikację, która ma wspierać codzienną organizację żywienia w szkole i przedszkolu, w szczególności za pomocą której odbywać się będzie kontakt pomiędzy Wykonawcą, Zamawiającym i rodzicami, a ponadto rodzice będą mieli wgląd do jadłospisu, będą mogli zaznaczać obecności lub nieobecności uczniów i dzieci
4.3.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do niniejszej SWZ.
4.4. Zamawiający nie posiada osobowości prawnej, w związku z czym stroną umowy z Wykonawcą będzie Gmina Zielonki reprezentowana albo przez wójta Gminy Zielonki, albo przez Kierownika Zamawiającego, na podstawie udzielonego upoważnienia.
4.5. Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp zamawiający wskazuje, że minimalna wielkość świadczenia Wykonawcy wynosi: 50%.
4.6. Prawo opcji
Zamawiający nie przewiduje prawa opcji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość i smak potraw

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

6.1. Zamawiający określa warunki udziału w niniejszym postępowaniu.
6.2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają następujące warunki:
a) dysponują min. 2 osobami odpowiedzialnymi za przygotowywanie posiłków, których każda posiada min. 18-miesięczne doświadczenie w przygotowywaniu posiłków dla uczniów w wieku szkolnym i dzieci w wieku przedszkolnym;
b) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem wyrażającym się wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 usług, z których każda realizowana była przez okres min. 10 miesięcy, polegających na wyżywieniu min. 100 uczniów w wieku szkolnym i dzieci w wieku przedszkolnym lub 2 dostaw, z których każda realizowana była przez okres min. 10 miesięcy, polegających na przygotowywaniu i dostarczaniu wyżywienia dla min. 100 uczniów w wieku szkolnym i dzieci w wieku przedszkolnym,
c) w zakresie zdolności występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku,
d) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający stawia wymaganie w postaci prowadzenia takiej działalności na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia, która posiada aktualną decyzję właściwego miejscowo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w zakresie przygotowywania i transportu żywności w żywieniu zbiorowym;
e) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku,
f) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

12.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu, w wysokości: 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
12.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
12.2.1. pieniądzu;
12.2.2. gwarancjach bankowych;
12.2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
12.2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
12.3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
12.4. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie niepieniężnej (poprzez wniesienie wadium w oryginale należy rozumieć przekazanie dokumentu w formie elektronicznej otrzymanej od podmiotu który dokonał zabezpieczenia wadialnego).
12.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum)
12.6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 19 1910 1048 4400 4026 1131 0004, z dopiskiem: „Wadium – Szkoła Podstawowa w Woli Zachariaszowskiej”
12.7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
12.8. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 98, z zastrzeżeniem art. 98 ust. 6 pkt.1 ustawy PZP.
12.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
12.9.1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3), co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej;
12.9.2. Wykonawca, którego oferta została wybrana:
12.9.2.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
12.9.2.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
12.9.2.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy wskazane są w załączniku do postępowania "projekt umowy".

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-29 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem https://ezamowienia.gov.pl/ i zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-29 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-27

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Pozycja 1 planu zamówień na rok 2024.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.