eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzłuchówPrzystosowanie pomieszczeń poniżej poziomu zerowego do montażu aparatu RTG oraz urządzenia do mammografu



Ogłoszenie z dnia 2023-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przystosowanie pomieszczeń poniżej poziomu zerowego do montażu aparatu RTG oraz urządzenia do mammografu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT CZŁUCHOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Człuchów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czluchow.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatczluchowski.org.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_czluchow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przystosowanie pomieszczeń poniżej poziomu zerowego do montażu aparatu RTG oraz urządzenia do mammografu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b06546b-6bd6-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00015528

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024575/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Standaryzacja pomieszczeń, rozbudowa obiektu SP ZOZ wraz z standaryzacją infrastruktury zewnętrznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00456920/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INiZP.272.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robot budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń zgodnie z dokumentacją projektową pod potrzeby dostosowania pomieszczeń do wymagań pracowni RTG i mammografu.
1) W zakres robót budowlanych wchodzą m.in. wykonanie nowych warstw posadzkowych, zabezpieczenie radiologiczne ścian zgodnie z projektem osłon stałych, wykonanie nowych przegród ściennych oraz wykończenie powierzchni zgodnie z projektem architektonicznym i projektem technologii medycznej.
2) Wykonanie konstrukcji pod montaż aparatu RTG wg projektu konstrukcyjnego. Wykonanie konstrukcji stalowej w istniejącym stropie gęsto żebrowym piwnicy pod montaż aparatu RTG wg projektu konstrukcyjnego. Dokładność lokalizacji konstrukcji do 1 mm.
3) Wykonanie robót elektrycznych i teletechnicznych zgodnie z projektem branży elektrycznej oraz wykonanie robót sanitarnych w tym instalacji c.o, wod-kan i wentylacji mechanicznej zgodnie z projektem branży sanitarnej.
4) Należy uwzględnić utrudnienia podczas wykonywania prac polegające na konieczności wykonywania prac głośnych poza godzinami pracy szpitala, oraz na toczącej się przebudowie zlokalizowanej nad przedmiotowymi pomieszczeniami.

Przedmiot zamówienia ma być zrealizowany w obiekcie szpitalnym Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej im. Jana Parnasa w Człuchowie, ul. Szczecińska 31, 77-300 Człuchów.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dokumentacja projektowa stanowiącą Załącznik Nr 8 i 8a do SWZ wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych – zał. nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 712948,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1204802,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 712948,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO-BUD Zakład Projektowo-Budowlany Bogdan Sierant

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8430001549

7.3.3) Ulica: Mjra Hubala 12

7.3.4) Miejscowość: Człuchów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Roboty branży elektrycznej - ELPROTEKT Ireneusz i Jacek Gwiazda s.c.
2. Roboty branży sanitarnej - "Rojek" Technika Grzewcza Sebastian Rojek


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 712948,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.