Ogłoszenie z dnia 2022-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00289414/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do stołówek czterech
Jednostek Organizacyjnych Zamawiającego w miejscowościach:
Wołów, Stary Wołów i Lubiąż w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wołów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 34
1.5.2.) Miejscowość: Wołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71319 13 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wolow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wolow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do stołówek czterechJednostek Organizacyjnych Zamawiającego w miejscowościach:
Wołów, Stary Wołów i Lubiąż w 2022 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ce8d143-5106-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00015794
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005011/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Sukcesywne dostawy produktów spozywczych do stołówek 4 jednostek organizacyjnych– produkty spożywcze, przemiał zbóż, jaja, mrożonki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00289414/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.32.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 396838,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówieniaSukcesywne dostawy produktów żywnościowych od 01 stycznia do 31 grudnia 2022 r. do czterech stołówek Zamawiającego znajdujących się w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego.
Miejsca realizacji dostaw:
◦ Przedszkole nr 1 „Chatka Puchatka”, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 7, 56-100 Wołów,
◦ Przedszkole nr 2 „Słoneczko”, ul. Inwalidów Wojennych 15, 56-100 Wołów,
◦ Zespół Szkół Publicznych w Lubiążu, ul. Wojska Polskiego 3a, Lubiąż, 56 - 100 Wołów,
◦ Szkoła Podstawowa im. „Kornela Makuszyńskiego”, Stary Wołów 56, 56-100 Wołów.
Zadanie nr 1: Sukcesywne dostawy produktów przemiału zbóż:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Jednostek Organizacyjnych Zamawiającego stanowi załącznik do SWZ Formularz cenowy. Formularz cenowy dotyczący Zadania nr 1 obejmuje zapotrzebowanie dla wszystkich Jednostek Organizacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
4.5.5.) Wartość części: 31342,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówieniaSukcesywne dostawy produktów żywnościowych od 01 stycznia do 31 grudnia 2022 r. do czterech stołówek Zamawiającego znajdujących się w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego.
Miejsca realizacji dostaw:
◦ Przedszkole nr 1 „Chatka Puchatka”, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 7, 56-100 Wołów,
◦ Przedszkole nr 2 „Słoneczko”, ul. Inwalidów Wojennych 15, 56-100 Wołów,
◦ Zespół Szkół Publicznych w Lubiążu, ul. Wojska Polskiego 3a, Lubiąż, 56 - 100 Wołów,
◦ Szkoła Podstawowa im. „Kornela Makuszyńskiego”, Stary Wołów 56, 56-100 Wołów.
Zadanie nr 2: Sukcesywne dostawy różnych produktów spożywczych:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Jednostek Organizacyjnych Zamawiającego stanowi załącznik do SWZ Formularz cenowy. Formularz cenowy dotyczący Zadania nr 2 obejmuje zapotrzebowanie dla wszystkich Jednostek Organizacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
4.5.5.) Wartość części: 123016,11 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówieniaSukcesywne dostawy produktów żywnościowych od 01 stycznia do 31 grudnia 2022 r. do czterech stołówek Zamawiającego znajdujących się w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego.
Miejsca realizacji dostaw:
◦ Przedszkole nr 1 „Chatka Puchatka”, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 7, 56-100 Wołów,
◦ Przedszkole nr 2 „Słoneczko”, ul. Inwalidów Wojennych 15, 56-100 Wołów,
◦ Zespół Szkół Publicznych w Lubiążu, ul. Wojska Polskiego 3a, Lubiąż, 56 - 100 Wołów,
◦ Szkoła Podstawowa im. „Kornela Makuszyńskiego”, Stary Wołów 56, 56-100 Wołów.
Zadanie 3: sukcesywne dostawy jaj kurzych:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Jednostek Organizacyjnych Zamawiającego stanowi załącznik do SWZ Formularz cenowy. Formularz cenowy dotyczący Zadania nr 3 obejmuje zapotrzebowanie dla wszystkich Jednostek Organizacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 13350,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówieniaSukcesywne dostawy produktów żywnościowych od 01 stycznia do 31 grudnia 2022 r. do czterech stołówek Zamawiającego znajdujących się w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego.
Miejsca realizacji dostaw:
◦ Przedszkole nr 1 „Chatka Puchatka”, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 7, 56-100 Wołów,
◦ Przedszkole nr 2 „Słoneczko”, ul. Inwalidów Wojennych 15, 56-100 Wołów,
◦ Zespół Szkół Publicznych w Lubiążu, ul. Wojska Polskiego 3a, Lubiąż, 56 - 100 Wołów,
◦ Szkoła Podstawowa im. „Kornela Makuszyńskiego”, Stary Wołów 56, 56-100 Wołów.
Zadanie 4: sukcesywne dostawy produktów mrożonych:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych Jednostek Organizacyjnych Zamawiającego stanowi załącznik do SWZ Formularz cenowy. Formularz cenowy dotyczący Zadania nr 4 obejmuje zapotrzebowanie dla wszystkich Jednostek Organizacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15221000-3 - Ryby mrożone
15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone
4.5.5.) Wartość części: 229130,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28572,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28572,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28572,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Handlu i Usług KAMA Paweł Kaczan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991417246
7.3.3) Ulica: Łaszczyn
7.3.4) Miejscowość: Rawicz
7.3.5) Kod pocztowy: 63-900
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁ KACZAN ZAKŁAD HANDLU I USŁUG KAMA
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁ KACZAN ZAKŁAD HANDLU I USŁUG KAMA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28572,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123057,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123057,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123057,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Handlu i Usług KAMA Paweł Kaczan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991417246
7.3.3) Ulica: Łaszczyn
7.3.4) Miejscowość: Rawicz
7.3.5) Kod pocztowy: 63-900
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁ KACZAN ZAKŁAD HANDLU I USŁUG KAMA
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁ KACZAN ZAKŁAD HANDLU I USŁUG KAMA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123057,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11048,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11048,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11048,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Handlu i Usług KAMA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991417246
7.3.3) Ulica: Łaszczyn
7.3.4) Miejscowość: Rawicz
7.3.5) Kod pocztowy: 63-900
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁ KACZAN ZAKŁAD HANDLU I USŁUG KAMA
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁ KACZAN ZAKŁAD HANDLU I USŁUG KAMA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11048,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186894,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186894,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186894,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Handlu i Usług KAMA Paweł Kaczan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991417246
7.3.3) Ulica: Łaszczyn
7.3.4) Miejscowość: Rawicz
7.3.5) Kod pocztowy: 63-900
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁ KACZAN ZAKŁAD HANDLU I USŁUG KAMA
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁ KACZAN ZAKŁAD HANDLU I USŁUG KAMA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186894,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
INNE PRZETARGI Z WOŁOWA
więcej: przetargi w Wołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej.", numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-06BE/23.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.