Ogłoszenie z dnia 2023-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00481313/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw, olejów, płynów, gazu w butlach oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn i pojazdów dla Powiatowego Zarządu Dróg w Świeciu – z podziałem na dwie części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świecki
1.3.) Oddział zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Świeciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350978
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Hallera 9
1.5.2.) Miejscowość: Świecie
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 56 83 228
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drogi@drogi.csw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd-swiecie.rbip.mojregion.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/csw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw, olejów, płynów, gazu w butlach oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn i pojazdów dla Powiatowego Zarządu Dróg w Świeciu – z podziałem na dwie części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9d34e8b-761a-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00015850
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023107/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup paliw, olejów, płynów, gazu w butlach oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn i pojazdów dla Powiatowego Zarządu Dróg w Świeciu – z podziałem na 2 zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00481313
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD 241/14/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 191522,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Część nr 1: stacja paliw Dostawcy, oddalona nie więcej niż 10 km od siedziby Zamawiającego (ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-120 Świecie) - odległość liczona najkrótszą drogą publiczną. Na przedmiot zamówienia składają się sukcesywne zakupy paliwa, olejów, płynów oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn i pojazdów dla Powiatowego Zarządu Dróg w Świeciu:1) Pobierane paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2009 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221, poz. 1441 z późn. zm.) oraz normy PN-EN 590+A1:2011 dla oleju napędowego, PN-EN228:2009 dla etyliny bezołowiowej lub innymi przepisami lub normami obowiązującymi w dniu zakupu.
2) Zakupy paliw, olejów, płynów oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn i pojazdów realizowane będą w formie bezgotówkowej, na podstawie dokumentów wydanych przez Dostawcę zapewniających monitorowanie zrealizowanych transakcji oraz rozliczenie kosztów. Pracownik stacji przy każdym tankowaniu bądź zakupie zobowiązany jest wydać poprawnie wypełniony dokument WZ, zawierający między innymi: numer rejestracyjny pojazdu lub nazwę maszyny do której pobrano paliwo oraz materiały eksploatacyjne, rodzaj pobranego paliwa lub nazwę materiału, ilość pobranego paliwa lub materiałów.
3) Zamawiający przy dokonywaniu zakupu na stacji benzynowej okaże pracownikowi stacji kartę drogową wystawioną na numer rejestracyjny pojazdu, dla którego będzie pobierane paliwo lub legitymację pracownika Powiatowego Zarządu Dróg w Świeciu. Przy każdym zakupie paliwa, pracownik stacji zobowiązany jest sprawdzić ww. dokumenty.
4) Rozliczenie pomiędzy Dostawcą a Zamawiającym za faktycznie zakupione przez Zamawiającego ilości paliw i materiałów regulowane będzie przelewem na podstawie wystawionej przez Dostawcę po ostatnim dniu każdego miesiąca fakturze VAT w ciągu 14 dni od daty doręczenia faktury. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego miesiąca. W przypadku wystawienia faktury z datą płatności nieodpowiadającą ww. zapisom Zamawiający zastrzega prawo do dokonania płatności w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury. Dostawcy z tego tytułu nie przysługują odsetki za opóźnienie w płatności. Do każdej faktury Dostawca dołączy zestawienie wydanych materiałów za dany miesiąc
5)W okresie realizacji przedmiotu zamówienia paliwa będą sprzedawane po cenach jednostkowych brutto obowiązujących w dniu tankowania (zakupu), pomniejszonych o stały rabat wyszczególniony przez Dostawcę w Formularzu oferty – stanowiący załącznik nr 1 do SWZ. Pozostałe materiały eksploatacyjne do maszyn i pojazdów Powiatowego Zarządu Dróg w Świeciu będą sprzedawane po cenach obowiązujących na stacji w dniu zakupu.
6) Niezależnie od liczby innych klientów, każdy pojazd Zamawiającego winien być zatankowany w czasie nie dłuższym niż 30 minut od zgłoszenia się kierowcy do pracownika stacji benzynowej.
7) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Dostawcę podczas wykonania przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
09211100-2 - Oleje silnikowe
24961000-8 - Płyny chłodnicze
09211650-2 - Płyny hamulcowe
4.5.5.) Wartość części: 19759,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.2 Część nr 2: stacja paliw Dostawcy oddalona nie więcej niż 10 km od siedziby Obwodu Drogowo-Mostowego w Drzycimiu (ul. Świecka 1, 86-140 Drzycim) - odległość liczona najkrótszą drogą publiczną. Na przedmiot zamówienia składają się sukcesywne zakupy paliwa, olejów, płynów, gazu w butlach oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn i pojazdów dla Powiatowego Zarządu Dróg w Świeciu1) Pobierane paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2009 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221, poz. 1441 z późn. zm.) oraz normy PN-EN 590+A1:2011 dla oleju napędowego, PN-EN228:2009 dla etyliny bezołowiowej lub innymi przepisami lub normami obowiązującymi w dniu zakupu.
2) Zakupy paliw, olejów, płynów oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn i pojazdów realizowane będą w formie bezgotówkowej, na podstawie dokumentów wydanych przez Dostawcę zapewniających monitorowanie zrealizowanych transakcji oraz rozliczenie kosztów. Pracownik stacji przy każdym tankowaniu bądź zakupie zobowiązany jest wydać poprawnie wypełniony dokument WZ, zawierający między innymi: numer rejestracyjny pojazdu lub nazwę maszyny do której pobrano paliwo oraz materiały eksploatacyjne, rodzaj pobranego paliwa lub nazwę materiału, ilość pobranego paliwa lub materiałów.
3) Zamawiający przy dokonywaniu zakupu na stacji benzynowej okaże pracownikowi stacji kartę drogową wystawioną na numer rejestracyjny pojazdu, dla którego będzie pobierane paliwo lub legitymację pracownika Powiatowego Zarządu Dróg w Świeciu. Przy każdym zakupie paliwa, pracownik stacji zobowiązany jest sprawdzić ww. dokumenty.
4) Rozliczenie pomiędzy Dostawcą a Zamawiającym za faktycznie zakupione przez Zamawiającego ilości paliw i materiałów regulowane będzie przelewem na podstawie wystawionej przez Dostawcę po ostatnim dniu każdego miesiąca fakturze VAT w ciągu 14 dni od daty doręczenia faktury. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego miesiąca. W przypadku wystawienia faktury z datą płatności nieodpowiadającą ww. zapisom Zamawiający zastrzega prawo do dokonania płatności w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury. Dostawcy z tego tytułu nie przysługują odsetki za opóźnienie w płatności. Do każdej faktury Dostawca dołączy zestawienie wydanych materiałów za dany miesiąc
5)W okresie realizacji przedmiotu zamówienia paliwa będą sprzedawane po cenach jednostkowych brutto obowiązujących w dniu tankowania (zakupu), pomniejszonych o stały rabat wyszczególniony przez Dostawcę w Formularzu oferty – stanowiący załącznik nr 1 do SWZ. Pozostałe materiały eksploatacyjne do maszyn i pojazdów Powiatowego Zarządu Dróg w Świeciu będą sprzedawane po cenach obowiązujących na stacji w dniu zakupu.
6) Niezależnie od liczby innych klientów, każdy pojazd Zamawiającego winien być zatankowany w czasie nie dłuższym niż 30 minut od zgłoszenia się kierowcy do pracownika stacji benzynowej.
7) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Dostawcę podczas wykonania przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09122000-0 - Propan i butan
09211100-2 - Oleje silnikowe
24961000-8 - Płyny chłodnicze
09211650-2 - Płyny hamulcowe
4.5.5.) Wartość części: 171762,96 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20789,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20789,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20789,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.B.M. „ARKA” Bogdan Nieć
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5590000847
7.3.3) Ulica: Kiepury 9
7.3.4) Miejscowość: Świecie
7.3.5) Kod pocztowy: 86-105
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE NIEĆ BOGDAN
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE NIEĆ BOGDAN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20789,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183921,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183921,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183921,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-TANK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591828206
7.3.3) Ulica: Dworcowa 8D
7.3.4) Miejscowość: Osie
7.3.5) Kod pocztowy: 86-150
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183921,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Świeckiego w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- Dzierżawa analizatora biochemicznego wraz z dostawą odczynników, materiałów kontrolnych oraz eksploatacyjnych
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Hali Widowiskowo-Sportowej w Świeciu w oparciu o system monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego
- Kompleksowe utrzymanie czystości wewnątrz Hali Widowiskowo-Sportowej i Parku Wodnego w Świeciu
- Przebudowa dróg powiatowych nr 1244C Dąbrówka - Biechowo oraz 1246C Plewno - Belno
więcej: przetargi w Świeciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego do zbiornika zlokalizowanego w siedzibie spółki w Nowej Chełmży 3
- Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej na potrzeby Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Sztumie Sp. z o. o.
- Zakup paliwa do samochodów służbowych, pojazdów oraz urządzeń będących w użytkowaniu Gminy Kwidzyn
- Zakup paliw płynnych w 2025 r.
- Dostawa paliw płynnych dla Techniki Komunalnej "TEKOM" Sp. z o.o. w Górze w 2025 r.
- Zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Piotrkowie Trybunalskim i Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim na 2025 rok.
więcej: Propan i butan »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.