eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WysokieUporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Wysokie - etap II



Ogłoszenie z dnia 2024-01-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Wysokie – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wysokie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371672

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Wysokie

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-145

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugwysokie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugwysokie.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-400fc996-8941-11ee-b55a-a22b2d7f700e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Wysokie – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-400fc996-8941-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00016339

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058313/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Uporzadkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Wysokie - etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowane ze środków unijnych w ramach „Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Obszarów Wiejskich Europa inwestująca w obszary wiejskie”; Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00512400

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2023.JK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1102000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Budowa oczyszczalni ścieków dla obiektu Urzędu Gminy w m. Wysokie.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu, dostawie, montażu i uruchomieniu przydomowej oczyszczalni ścieków (POŚ) dla obiektu Urzędu Gminy Wysokie w m. Wysokie na działkach nr: 1335/3, 1333/6.
Zakres robót obejmuje budowę biologicznej oczyszczalni ścieków z przyłączeniem kanalizacji sanitarnej z budynku, odprowadzeniem ścieków oczyszczonych do zbiornika bezodpływowego, zasilaniem elektrycznym, rozruchem technicznym i technologicznym, wykonaniem dokumentacji powykonawczej. Urządzenia POŚ należy dobrać na podstawie następujących informacji:
miesięczne zużycie wody w obiekcie Urzędu Gminy wynosi ok. 10 m3 (kwartalne zużycie wody – ok. 30 m3).
ilość pracowników biurowych: 35 + bliżej nieokreślona liczba interesantów korzystających z toalet Urzędu Gminy.
Oczyszczalnie muszą posiadać certyfikat lub raport z badań na zgodność z normą PN-EN 12566-3+A2:2013 wydane przez notyfikowane laboratorium.
Zakres przedmiotu zamówienia:
1. Rozpoznanie warunków gruntowo-wodnych dla potrzeb możliwości wykonania projektu i realizacji przydomowej oczyszczalni ścieków.
2. Dostawa, montaż i uruchomienie przydomowej oczyszczalni ścieków.
3. Wszystkie roboty powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi.
4. Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
5. Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej.
6. Przeprowadzenie prób końcowych (w tym rozruchu technologicznego) i nadzór nad próbami eksploatacyjnymi.
7. Przygotowanie i przekazanie szczegółowej instrukcji obsługi.
8. Przeprowadzenie indywidualnego szkolenia z obsługi PBOŚ.
UWAGA!!! Na potwierdzenie jakości proponowanych urządzeń i zgodności z opisem przedmiotu zamówienia dla części I Wykonawca musi załączyć do oferty:
- certyfikat lub raport z badań oczyszczalni ścieków na zgodność z normą PN-EN 12566-3+A2:2013 wydane przez notyfikowane laboratorium.

• Wizja lokalna
o Przed sporządzeniem ceny ofertowej, wymaga się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu budowy w tym budynków, zieleni, dróg, chodników itp., które przylegają do miejsca wykonywania robót oraz terenu w pobliżu terenu budowy, na który roboty będą w jakikolwiek sposób oddziaływać. Wizja lokalna powinna odbyć się przy udziale Zamawiającego,
na okoliczność której zostanie sporządzony protokół będący wymaganym załącznikiem do oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 55000 EUR

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Przebudowa wodociągu w m. Dragany, budowa wodociągu w m. Słupeczno, przebudowa komory redukcyjnej na sieci wodociągowej w m. Giełczew Pierwsza, wymiana hydrantów p-poż na sieci wodociągowej w m. Dragany, Guzówka, Nowy Dwór, Słupeczno, Wysokie, Zabłocie.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:
1. Zaprojektowaniu i przebudowie sieci wodociągowej w miejscowości Dragany
o długości:
rurociągi o średnicy zewnętrznej 110 mm z rur PE100, PN 16, SDR 11 – 950 m,
rurociągi o średnicy zewnętrznej 40 mm z rur PE100, PN 16, SDR 11 – 850 m.
2. Zaprojektowaniu i budowie sieci wodociągowej w m. Słupeczno o długości:
rurociągi o średnicy zewnętrznej 90 mm z rur PE100, PN 16, SDR 11 – 190 m,
rurociągi o średnicy zewnętrznej 40 mm z rur PE100, PN 16, SDR 11 – 10 m.
3. Przebudowie komory redukcyjnej wraz z wymianą reduktora ciśnienia wody oraz niezbędnej armatury na działce: obręb Giełczew Pierwsza, dz. nr 1474.
4. Wymianie 172 szt. hydrantów p-poż na sieci wodociągowej w m. Dragany, Guzówka, Nowy Dwór, Słupeczno, Wysokie, Zabłocie.
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:
1. Wykonanie dokumentacji projektowej.
2. Przebudowa i budowa sieci wodociągowej wg ww. dokumentacji projektowej.
3. Przebudowa komory redukcyjnej wraz z wymianą reduktora ciśnienia wody oraz niezbędnej armatury.
4. Wymiana 172 szt. hydrantów p-poż na sieci wodociągowej w m. Dragany, Guzówka, Nowy Dwór, Słupeczno, Wysokie, Zabłocie.
5. Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej.
6. Przeprowadzenie niezbędnych prób końcowych.
7. Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.

• Wizja lokalna
o Przed sporządzeniem ceny ofertowej, wymaga się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu budowy w tym budynków, zieleni, dróg, chodników itp., które przylegają do miejsca wykonywania robót oraz terenu w pobliżu terenu budowy, na który roboty będą w jakikolwiek sposób oddziaływać. Wizja lokalna powinna odbyć się przy udziale Zamawiającego,
na okoliczność której zostanie sporządzony protokół będący wymaganym załącznikiem do oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 1047000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178150,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOFIRMA Przemysław Gruszka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6612287160

7.3.3) Ulica: Waryńskiego 18a

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1722000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2353932,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1722000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jacek Michałek Przedsiębiorstwo Transportowo Handlowo Usługowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8621561638

7.3.3) Ulica: Gęsia 27/6

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-719

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

podwykonawstwo robót w zakresie przebudowy i budowy sieci wodociągowej, przebudowa komory redukcyjnej i wymianie hydrantów w przewidzianym przez przedmiot zamówienia zakresie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1722000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.